Teveel invloed van die Belgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
Onder de rivieren zegt anders iedereen het.
Maar ik lig ook al zo lekker in bed. Dilemma der titanenquote:
Oowja, dat ken ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar ik lig ook al zo lekker in bed. Dilemma der titanen
die siroop is best lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef Water123 het volgende:
Ik heb hier alleen nog maar een flesje hoestdrank staan om mijn maag mee te vullen
Arrogantie kom je overal tegen. Je hebt wel gelijk over dat accent. Die probeer ik af te leren. Rotaccent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef Keauning het volgende:
[..]
Arrogantie. Kutaccent.
Verder niet veel.
Niet waar! Ik ben niet arrogant (ondanks dat dat wel één van de betekenissen van mijn naam is) en ik heb een heel lief accentjequote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef Keauning het volgende:
[..]
Arrogantie. Kutaccent.
Verder niet veel.
Dat is waar. Maar ik bedoel meer het neerkijken op Brabanders, Limburgers etc.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Arrogantie kom je overal tegen. Je hebt wel gelijk over dat accent. Die probeer ik af te leren. Rotaccent.
http://www.southparkstudi(...)gh-on-cough-medicinequote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef Water123 het volgende:
Ik heb hier alleen nog maar een flesje hoestdrank staan om mijn maag mee te vullen
Maar jij bent ook al verkouden dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik moet er alleen maar meer van hoesten
Daar heb ik zelf eigenlijk nog nooit iets van gemerkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:29 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik bedoel meer het neerkijken op Brabanders, Limburgers etc.
Ik wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf eigenlijk nog nooit iets van gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |