Ijsquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een meisje mens bent?
Ik woon vooralsnog thuis hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als je niet wil douchen en geen gas en elektriciteit wilt ja dan kan dat
Ik hou gewoon niet van ijs en chocolaquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een meisje mens bent?
Poeh, dan ben jij waarschijnlijk een van de weinige meisjes die niet van ijs houdt.quote:
Inderdaad, ijs.quote:
Die ga ik dadelijk een pak leegdrinken als ik klaar ben met mijn oriental mix.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die is baas. Beter als lipton zelf
Ik krijg er altijd zo'n dorst van, daarom vind ik het niet lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Poeh, dan ben jij waarschijnlijk een van de weinige meisjes die niet van ijs houdt.
[..]
Inderdaad, ijs.
Ook al geen chocola???quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van ijs en chocola
Wel witte chocola maar die tel ik niet mee aangezien daar maar een heel klein beetje cacao inzitquote:
Ik niet meer. Nu heb ik zin in een lekker ijsje en een patatje mayo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zin in een kapsalon
goed bezigquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:22 schreef Keauning het volgende:
[..]
Die ga ik dadelijk een pak leegdrinken als ik klaar ben met mijn oriental mix.
Dan ga je toch etenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:23 schreef Kaasrol het volgende:
Ik begin buikpijn van de honger te krijgen hier
Patatje joppie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik niet meer. Nu heb ik zin in een lekker ijsje en een patatje mayo.
Ga eten dan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:23 schreef Kaasrol het volgende:
Ik begin buikpijn van de honger te krijgen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |