Welterustenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:13 schreef Corkscrew het volgende:
Pfoei, ik ga maar eens naar bed. Ik vertrek overmorgen op examenreis en ik wil daar niet doodmoe aankomen, dus: welterusten iedereen
Een keer gegeten, nooit weer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
Waarom vloeibare aids?Joppiesaus is heel lekker
Nee!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel lekker. Starbucks is pas overrated.
Niet lekker? De joppie-chips is niet lekker maar de echte joppiesaus met raspatat is zooo lekkerquote:
Ah, verse broodjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij een bakkerij, altijd broodjes thuis, dus ik hoef niet naar de subway
Wat is daar dan zo lekker aan? Je kan overal koffie krijgen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee!
Kan echt niet wachten tot ik ga studeren: iedere ochtend starbucks
Arme studentjes kunnen niet iedere ochtend naar de Starbucksquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee!
Kan echr niet wachten tot ik ga studeren: iedere ochtend starbucks
Kunnen ze wel elke dag langs de Swirls?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
Arme studentjes kunnen niet iedere ochtend naar de Starbucks
Ik heb een nieuwe Senseo apparaat, en die maakt heerlijke latte macchiato's .. ik luste ik geen koffie maar nu wel, ook al is het met heel veel melkquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, verse broodjes.
[..]
Wat is daar dan zo lekker aan? Je kan overal koffie krijgen..
+1quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb ook de drang om naar onder te gaan...
Prijzigquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kunnen ze wel elke dag langs de Swirls?
Het is ecktequote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is daar dan zo lekker aan? Je kan overal koffie krijgen..
Kapsalon + cola (L)quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:17 schreef Kaasrol het volgende:
Koffie
Kapsalon
Koffie + Kapsalon
Morgen proberen?
Als je niet wil douchen en geen gas en elektriciteit wilt ja dan kan datquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is eckte
En met mijn ¤310 stufi kan ik dat wel betalen hoor
Ik vind ijs vies!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verslavend en lekker. Zelfs in de winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |