Dat vind ik dan best wel lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beter dan drie mueslirepen. Dat had ik gisternacht gegeten.
Medelijden met jou. Eet gewoon 2 sneetjes mik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:44 schreef Kaasrol het volgende:
IK BEN ZO JALOERS OP JULLIE
Zou er ergens nog een italiaan/dominos/NYPizza open zijn?
Ja, mueslirepen zijn wel lekker. Ik eet ze bijna elke dag, dus dat is dan weer wat minder. Eten gaat voor verhongeren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat vind ik dan best wel lekker.
Maarja, respect dat je als meisje 's nachts eet. Ik ken er genoeg die alles laten staan dan, ondanks hun honger.
Als meisje begrijp je die humor niet echt. Het is eigenlijk ook gewoon een mannenserie.quote:
Ik snap het inderdaad nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Als meisje begrijp je die humor niet echt. Het is eigenlijk ook gewoon een mannenserie.
Mijn vader zit ook elke avond met zijn hand in zijn broek.
Ik begrijp het half.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Als meisje begrijp je die humor niet echt. Het is eigenlijk ook gewoon een mannenserie.
Mijn vader zit ook elke avond met zijn hand in zijn broek.
Zeg Ezell, hoe heet jij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, mueslirepen zijn wel lekker. Ik eet ze bijna elke dag, dus dat is dan weer wat minder. Eten gaat voor verhongeren.
Je kunt ook gewoon slapen en dromen over etenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:48 schreef Kaasrol het volgende:
Alles is dicht
Dan gaan de blokjes kaas open
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon slapen en dromen over eten
Lukt niet met zulke honger, ik zit te trillenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon slapen en dromen over eten
Jouw naam op FOK! doet me aan drinken denken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Zeg ik ook liever niet![]()
Mijn naam doet me alleen maar denken aan nog meer eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |