En nu ga ik je voor de rechter dagenquote:
Succes. Vrijheid van vereniging.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nu ga ik je voor de rechter dagen![]()
Daarom. Ik zie het wel slagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef Reya het volgende:
Dat klinkt als een bijzonder slecht concept, dus een gegarandeerd succes.
Zeeman, de betreurde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb al een hekel aan Maarten van Rossum sinds 'Zeeman met Boeken'.
Schei toch uit, je draaft door. Alleen de minimumlonen omhoog en de uitkeringen. De rest wordt veelal bepaald in een CAO en zijn veelal hoger dan het minimumloon.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je wilt de minimumlonen omhoog en de uitkeringen.
Wat wil je doen met de net niet minimumlonen?
Vervolgens, wat wil je doen met de 1,2 keer minimumlonen?
Wat wil je doen met de modale inkomens?
Wat wil je doen met de topinkomens?
Waarom wil je dat het minder gaat prikkelen om te werken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Schei toch uit, je draaft door. Alleen de minimumlonen omhoog en de uitkeringen. De rest wordt veelal bepaald in een CAO en zijn veelal hoger dan het minimumloon.
SGP-rechtszaakquote:
Das een goeie inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef GSbrder het volgende:
Zorg trouwens wel dat er een niet aflatende stroom snacks de tafel op komt rijden.
Erik is anders nogal een grumpy old men en snel afgeleid.
En zout snuiven voordat je een shot neemt. Ook moeten we een groot scherm ophangen met daarop afgebeeld het onderwerp van gesprek. Dat kan plots veranderen en als je dan onverhoopt toch doorlult over het eerdere onderwerp, dan moet je weer een shotje nemen.quote:
En wie werd daar veroordeeld, juridisch noorderlichtje van me?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En zout snuiven voordat je een shot neemt. Ook moeten we een groot scherm ophangen met daarop afgebeeld het onderwerp van gesprek. Dat kan plots veranderen en als je dan onverhoopt toch doorlult over het eerdere onderwerp, dan moet je weer een shotje nemen.
Bril-jant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En zout snuiven voordat je een shot neemt. Ook moeten we een groot scherm ophangen met daarop afgebeeld het onderwerp van gesprek. Dat kan plots veranderen en als je dan onverhoopt toch doorlult over het eerdere onderwerp, dan moet je weer een shotje nemen.
Minimumloners worden niet geprikkeld te werken? Ik praat continu over mensen die niet kunnen werken dienen goed verzorgd te worden. Klaplopers heb ik niks mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom wil je dat het minder gaat prikkelen om te werken?
Helemaal kapot maken, die kijkers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
Ik zou ook wel een rubriek met kijkersvragen willen die wij dan gaan duiden. Uiteraard met onnozele, beledigende antwoorden.
Iemand die het minimumloon verdient, hoeft dus niet harder te gaan werken, om toch meer geld te verdienen. Immers, zijn minimumloon wordt verhoogd in jouw plannen. Waarom zou hij dan zijn best gaan doen om een schaaltje hoger te komen. En waarom zou je mensen met een salaris boven minimumloon, die nu dus ineens omgeven wordt in zijn loongebouw door minimumloners, niet dezelfde stijging geven. Relatief gaat zijn salaris omlaag ten bate van de minimumloner.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Minimumloners worden niet geprikkeld te werken? Ik praat continu over mensen die niet kunnen werken dienen goed verzorgd te worden. Klaplopers heb ik niks mee.
De Staatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
En wie werd daar veroordeeld, juridisch noorderlichtje van me?
HA IK HAD GELIJK HIHIHIHI ZAAK GEWONNEN!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Staat![]()
Hmmmm, ik verzin wel wat.. Of ik kom gewoon als man
Je kan er zo bij gok ik. Eigenlijk moet heel POL gewoon een kroeg in gebaggerd worden en dan maar de camera aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef Nautilus. het volgende:
Het probleem is dat ik nergens een mening over heb, anders had ik graag meegedaan met erik en Koos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |