Geen vrouwen.quote:
Een gerechtigde vraag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de vraag blijft dan nog steeds over of er wel meegedaan moet worden aan die roeiwedstrijd ter vermaak van het publiek.
Wat? Is hij tegenwoordig presentator, of is het gewoon een slechte grap?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Joost Eerdmans als presentator inhuren dat mag toch alleen maar als je echt verschrikkelijk ironisch bezig bent?
Goeie locatie. Veel drank op tafel. Zorgt ongetwijfeld voor boeiende discussies.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een TV programma willen maken. Met Koos enzo. Uitgesproken maar dan allemaal aan tafel en maar zeiken, zeuren en zuipen. Locatie is een bruine kroeg.
Hij is echt presentator (of geweest iig, Uitsgesproken WNL geloof ik)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Is hij tegenwoordig presentator, of is het gewoon een slechte grap?
En ik wil een moppenrubriek. En geen scripts, stomme outfits of make-up vooraf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie locatie. Veel drank op tafel. Zorgt ongetwijfeld voor boeiende discussies.
... en als je een vraag wil stellen moet je eerst een shotje vodka nemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie locatie. Veel drank op tafel. Zorgt ongetwijfeld voor boeiende discussies.
Hij heeft een tijdje afleveringen van Uitgesproken WNL gepresenteerd. Daar moest hij 'journalist' spelen maar hij hing echt als een bakvisje aan de lippen van de (rechtse) politici die hij interviewde. Echt beschamendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Is hij tegenwoordig presentator, of is het gewoon een slechte grap?
Zoiets als Johan Derksen en Maarten van Rossum aan dezelfde tafel. Noem het 'Achterhoedegevecht'.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een TV programma willen maken. Met Koos enzo. Uitgesproken maar dan allemaal aan tafel en maar zeiken, zeuren en zuipen. Locatie is een bruine kroeg.
quote:
Tis discriminatiequote:
Meer hoofden voor de radio.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zoiets als Johan Derksen en Maarten van Rossum aan dezelfde tafel.
Dat ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zoiets als Johan Derksen en Maarten van Rossum aan dezelfde tafel.
Je bent een commercieel visionair, dat moet ik je nageven. Je wilt dat het programma ook wordt bekeken door retards.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
En ik wil een moppenrubriek. En geen scripts, stomme outfits of make-up vooraf.
En nu?quote:
Ik ben gewoon een slet van de marktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een commercieel visionair, dat moet ik je nageven. Je wilt dat het programma ook wordt bekeken door retards.
Dat zou in mijn hemel dagelijks op tv zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zoiets als Johan Derksen en Maarten van Rossum aan dezelfde tafel. Noem het 'Achterhoedegevecht'.
Je wilt de minimumlonen omhoog en de uitkeringen.quote:
En citroen in je ogen spuiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
... en als je een vraag wil stellen moet je eerst een shotje vodka nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |