Daar dachten de banken anders overquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, niet zo relevant of er wel of niet bezuinigd moet worden. De vraag is of belastinggeld gebruikt dient te worden voor entertainment. Belastinggeld is er niet om gezellig bedrijfje mee te spelen, me dunkt.
2010 ofzo? 2008?quote:
Het valt mee maar kan nog wel beter. De armoedeval moet waar mogelijk voorkomen worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat doet het ook. De belastingdruk bij de lagere inkomens is marginaal.
Geloof niet dat die jongens tot wat opbouwends in staat zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:18 schreef Nautilus. het volgende:
Maar gelukkig hebben we PowNed en Wakker Nederland die de boel opschudden. Ha!
Ik vermaak mij kostelijk met pownewsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geloof niet dat die jongens tot wat opbouwends in staat zijn.
Ohja, 2010 staat erbij. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, 2010. De eerdere versie is ergens uit het hippietijdperk met John Wayne.
Dit is het grote punt inderdaad. Ik snap dat het leuk is om tegen de PO aan te schoppen en een deel van het schoppen sta ik zeker achter maar het is echt meer een ideologisch dan een praktisch punt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het zet waarschijnlijk niet veel zoden aan de dijk met betrekking tot reductie van de uitgaven. Het is een beetje als je laadgewicht verlagen door de gezonde roeiers in een sloep te zetten.
Volgens mij hadden de banken daar zelf weinig/geen keuze in.quote:
Waarom zou je alle lonen omhoog brengen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, de uitkeringen zijn gekoppeld aan het minimumloon, dus die gaan ook omhoog.
Dat kan enkel door rendementseisen bij ondernemers te stellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het valt mee maar kan nog wel beter. De armoedeval moet waar mogelijk voorkomen worden.
Ze hadden wat verstandiger kunnen handelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de banken daar zelf weinig/geen keuze in.De overheid wilde bedrijfje spelen.
Was ook een grapjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de banken daar zelf weinig/geen keuze in.De overheid wilde bedrijfje spelen.
Waar staat alle lonen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zou je alle lonen omhoog brengen?
Wat is daar het nut van?
Het is niet eens ironisch, he. Je zou een ongelooflijk kutprogramma kunnen maken onder de noemer van ironie, maar daar nemen ze zichzelf te serieus voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geloof niet dat die jongens tot wat opbouwends in staat zijn.
Joost Eerdmans als presentator inhuren dat mag toch alleen maar als je echt verschrikkelijk ironisch bezig bent?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het is niet eens ironisch, he. Je zou een ongelooflijk kutprogramma kunnen maken onder de noemer van ironie, maar daar nemen ze zichzelf te serieus voor.
Werkverschaffing.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Joost Eerdmans als presentator inhuren dat mag toch alleen maar als je echt verschrikkelijk ironisch bezig bent?
Dat snap ik, maar de vraag blijft dan nog steeds over of er wel meegedaan moet worden aan die roeiwedstrijd ter vermaak van het publiek.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het zet waarschijnlijk niet veel zoden aan de dijk met betrekking tot reductie van de uitgaven. Het is een beetje als je laadgewicht verlagen door de gezonde roeiers in een sloep te zetten.
Dan doe ik ook meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een TV programma willen maken. Met Koos enzo. Uitgesproken maar dan allemaal aan tafel en maar zeiken, zeuren en zuipen. Locatie is een bruine kroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |