Ik gebruik altijd Euroshopper koffiefilters. Wat jij beschrijft heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ]
Euroshopper koffiefilters. De onderkant valt veeel te snel uiteen waardoor het uit het koffieapparaat halen van de gebruikte filters een teringzooi wordt.Volgens mij stoppen ze er voor euroshopper rotzooi geld bij toe om het bagger te maken.
Ik vind hem wel lekker eigenlijk. Niet in de zin van dat het een goeie of redelijke roti is, maar in de categorie geen verwachtingen en snel klaar vind ik hem wel wat hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef Thomas B. het volgende:
Overigens hebben ze sinds kort kant-en-klaar roti. NIET KOPEN!!!
Mja, het heeft alleen niks met roti te maken. Bij de plaatselijke Super de Boer hier verkopen ze ook kant-en-klaar roti en die is echt heerlijk. Dan vind ik het toch wel tegenvallen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker eigenlijk. Niet in de zin van dat het een goeie of redelijke roti is, maar in de categorie geen verwachtingen en snel klaar vind ik hem wel wat hebben.
Daar moet je ook los van komen, bij kant en klaar moet je het beoordelen op wat het zelf is, niet wat het volgens de verpakking zou moeten zijn. Net als oploskoffie of zo, "best lekker drankje, hoe heet het? " was een keer mijn compliment toen ik het voorgezet kreeg (op een zeilboot, dus het was begrijpelijk). De een lijkt op het origineel, maar is vies, het ander niet maar is wel lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mja, het heeft alleen niks met roti te maken.
Helaas heeft de appie alle De Boers hier uit de buurt verdreven, anders zou ik hem zo proberen.quote:Bij de plaatselijke Super de Boer hier verkopen ze ook kant-en-klaar roti en die is echt heerlijk. Dan vind ik het toch wel tegenvallen.
De meeste k&k maaltijden van de AH zien er prima uit en smaken afschuwelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had een keer een grote bak boerenkoolstamppot gekocht, ik had honger en ik had nog worst. Lekker goedkoop dacht ik nog, maar het bleek boerenkoolstamppot aan de buitenkant, met daarbinnen en onzichtbaar met gesloten verpakking wat harde ongestampte aardappels zonder boerenkool.
Dat is gewoon oplichterij, eigenlijk moet je ermee terug, maar ja.
Die stoommaaltijden zijn anders best goed. Alleen ook wel vrij duur.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De meeste k&k maaltijden van de AH zien er prima uit en smaken afschuwelijk.
Misschien een verkeerde batch dan ofzo. Is echt reteirritant.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Euroshopper koffiefilters. Wat jij beschrijft heb ik nog nooit meegemaakt.
Overigens hebben ze sinds kort kant-en-klaar roti. NIET KOPEN!!!
Goed dat je het zegt trouwens. Moet nieuwe kopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde batch dan ofzo. Is echt reteirritant.
Inderdaad, de versproducten en kant en klaar maaltijden van de AH zijn voor een groot deel al matig, maar tegen de datum aan helemaal een miskoop.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
op zaterdagavond even naar de albert heijn rond half 7. Is alles van zondag en maandag 35% korting
C1000 van mijn ouders heeft het lekkerste stokbrood ooitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik vind de chocola van het AH-merk echt niet te kanen, wat een smerige troep is dat.
Daarnaast ben ik niet zo'n fan van het vlees van de AH, dat is het enige waar ik liever voor naar de C1000 ga (dat is dan ook het enige wat bij de C1000 goed is)
Idem. Liefst stokbrood van de lokale turk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
C1000 van mijn ouders heeft het lekkerste stokbrood ooit![]()
Dat vind ik namelijk van de AH ook al niet lekker (hard!!)
Jij wil zacht stokbrood?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
C1000 van mijn ouders heeft het lekkerste stokbrood ooit![]()
Dat vind ik namelijk van de AH ook al niet lekker (hard!!)
en dat ook ja, had ik laatst ook. wat een ranzige saus zeg..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:06 schreef Chevalric het volgende:
M'n vriendin had laatst de AH Lemon Cheesecake toetjes gekocht. Die dingen waren echt niet te vreten.
Dit is miskoop. Je moet bij dat andere AH topic zijn. Lekker hoor, entrecootjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:11 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vacuum verpakte Entrecôte
Prijs: ¤ 9,11 (29,96 p/kg)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En meer wil ik er niet over zeggen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, die is echt enorm smerig.:rquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:14 schreef _Loki het volgende:
Euroshopper speculaas.
Gadverdamme. Verder vind ik euroshopper heul goed te doen maar dat was echt niet lekker
Ja, als ze van een geslachte koe zijn, niet van een afgeslachte koe.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dit is miskoop. Je moet bij dat andere AH topic zijn. Lekker hoor, entrecootjes
Ik koop ook wel eens wat bij AH aan vlees. Ik heb er nooit spijt van want ik zie altijd wat ik koop door die prachtige plastiek dekseltjesfolietjes. Nou heb ik die niet echt nodig want het (meeste?) AH vlees is niet echt de moeite van het kopen waard.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, als ze van een geslachte koe zijn, niet van een afgeslachte koe.
Ow vacuumverpakt. Niets gezegd die heb ik nooit van de appie :$quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:44 schreef RobinOok het volgende:
Knap dat jij dat kunt zien.
Ik kon dit aan de buitenkant echt niet zien hoor.
En ik eet/koop bijna wekelijks argentijnse entrecote van appie.
Nee nee, ik wil knapperig stokbrood, geen stokbrood waarbij je het idee hebt dat het een half uur te lang heeft gebakken! (waarbij de binnenkant dus ook lekker knapperig en de buitenkant donkerbruin en hard is)quote:
ah (exellent) stokbrood is awesomequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, ik wil knapperig stokbrood, geen stokbrood waarbij je het idee hebt dat het een half uur te lang heeft gebakken! (waarbij de binnenkant dus ook lekker knapperig en de buitenkant donkerbruin en hard is)
Kom maar hier schat ik troost je welquote:
zelf makenquote:
Ik heb ooit een keer een kant en klaar maaltijd van struik gehaald, in zo een blik. Het geluid dat het blikje maakten bij het opentrekken, heeft me doen genezen van het merk Struik.quote:
Dat. Voor een high-end supermarkt die ze pretenderen te zijn is het vlees echt bagger.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Alle vlees van de AH is niet te beren.
En wat een water komt er vaak uit, dat verneukt het vlees al helemaal.
wowquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Zelfs het plastic heb ik weg meteen weggegooid
Oeps.quote:
Die met zalm is ook erg ranzig bij de AH. Die van de plus zijn veel minder slecht te eten. (want slecht voer blijft het natuurlijk.)quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
Oh en dit is ook niet te vreten:
[ afbeelding ]
Het smaakt naar hele sterke vieze fabriekskaas met hier en daar een brokje ham. Gadverdamme.
Oh die vond ik nou juist wel weer lekkerquote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Marloes het volgende:
Meest recente miskoop waren de lemon cheesecake toetjes..
Hey dit wilde ik net posten!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Marloes het volgende:
Die heb ik altijd als ik moet overwerkenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
Oh en dit is ook niet te vreten:
[ afbeelding ]
Het smaakt naar hele sterke vieze fabriekskaas met hier en daar een brokje ham. Gadverdamme.
De pain de bologne niet...en da's ook bruin brood...quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Karina het volgende:
Bruin brood. Het volkoren gaat nog, maar het bruine is gewoon veredeld wit brood dat HEEL snel oud wordt.
Dat is juíst veredeld witbroodquote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef dribbel79 het volgende:
De pain de bologne niet...en da's ook bruin brood...
Same here, wat een smerige toetjesquote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Marloes het volgende:
Second that!! Zelf maken, is echt beter!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:55 schreef NiTiN het volgende:
[ afbeelding ]
ik had de hot variant, maar wat een kunstmatig spul. Te glad en te weinig structuur en zeker te weinig tomatenstukjes erin.
Als je een mooi recept hebt let me knowquote:Op zondag 19 juni 2011 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Second that!! Zelf maken, is echt beter!
Deze heb ik wel eens gemaakt, komt uit het Kinderkookboek, dus let niet om de namenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:02 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Als je een mooi recept hebt let me know. Tomaat, ui, knoflook en wat chili's en/of jalapenos, veel verder kom ik niet.
Hahaha heeeeel herkenbaar!!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
AH Cayennepeper en AH Chilipoeder. Ik verwacht een potje gemalen cayennepeper te kopen, bij thuiskomst blijkt dat het hoofdingrediënt paprikapoeder is vermengd met chilipoeder (dat bestaat helemaal niet als zuiver ingrediënt).Cayennepeper moet zuiver gemalen gemalen cayennepeper zijn terwijl chilipoeder juist een mengsel is van komijn, cayennepeper, oregano en paprikapoeder is. AH etiketteert dus verkeerd.
Ik had laatst AH hamburgers voor mijn vriend gekocht. het leek net klei. Echt heel vreemd spul.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:08 schreef _Loki het volgende:
Ik ben de extra magere hamburgers vergeten, met 20% plantaardig spul erin.
Was ooit in de aanbieding, meegenomen voor broodje hamburger... gadverdámme. Dat was een van de weinige dingen die ik echt vies vond.
Echt te goor iddquote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hey dit wilde ik net posten![ afbeelding ]
Ik heb er net eentje op en gadver! Het smaakte alsof het niet goed meer is. En dan die vieze slijmerige zure gele saus.....brr...
Ja, precies NU dus:quote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet ook wachten tot het het seizoen is. Dan zijn ze goedkoper en zoeter
http://www.bredavandaag.n(...)uurt-maar-drie-wekenquote:“We zijn natuurlijk afgedwaald van de natuur”, aldus Rene. Hij vertelt dat het aardbeienseizoen eigenlijk maar 3 weken duurt, van half juni tot begin juli.
mn zwager is aardbeienteler en die heeft zeer zoete aardbeien van mei tot en met minimaal oktober en 'gewone' aardbeien ook nog in april en november/decemberquote:Op maandag 20 juni 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, precies NU dus:
[..]
http://www.bredavandaag.n(...)uurt-maar-drie-weken
Oh, my badquote:Op maandag 20 juni 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, precies NU dus:
[..]
http://www.bredavandaag.n(...)uurt-maar-drie-weken
Bij de groenteboer zijn ze goedkoper en lekkerderquote:Op maandag 20 juni 2011 18:28 schreef juxtaposition het volgende:
Vandaag voor 4(!) euro een bak aardbeien gekocht. Ze waren zuur
Hier stonden ze goedkoper. Koop ze voorlopig alleen nog bij de groenteboer (tussen 2,5 en 4 euro) omdat de ah beitjes me te waterig zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:28 schreef juxtaposition het volgende:
Vandaag voor 4(!) euro een bak aardbeien gekocht. Ze waren zuur
Je moet ze toch ook uit het zakje halen om te rijpen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef Inu het volgende:
Ik heb de AH perziken laten liggen in hun zakje omdat ze nog te hard waren en toen ik een paar dagen later weer keek waren ze beschimmeld
Het zakje lag wel gewoon open...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet ze toch ook uit het zakje halen om te rijpen?
In de mythe geloven dat ah fruit heus rijp wordt, thuisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet ze toch ook uit het zakje halen om te rijpen?
Perziken (en nectarines, abrikozen, etc.) rijpen niet na na het plukken (worden alleen zachter), dus in alle eerlijkheid, daar kan de AH ook niet zoveel aan doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In de mythe geloven dat ah fruit heus rijp wordt, thuis
ah ik ben dus niet de enigste die dit vind!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Karina het volgende:
Bruin brood. Het volkoren gaat nog, maar het bruine is gewoon veredeld wit brood dat HEEL snel oud wordt.
Oh, da's wel stom dan.quote:
Is zachter niet rijper? Want dat bedoel ik iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Perziken (en nectarines, abrikozen, etc.) rijpen niet na na het plukken (worden alleen achter), dus in alle eerlijkheid, daar kan de AH ook niet zoveel aan doenDie kneiterharde dingen die met z'n allen in zo'n bakje zitten moet je sowieso niet kopen, altijd de losse nemen.
Het seizoen bij Ah is 2 weken max..quote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet ook wachten tot het het seizoen is. Dan zijn ze goedkoper en zoeter
Buiten dat liggen ze ook nog eens veels te koud in de AH, waardoor als je thuiskomt ze bijna zweten, hierdoor gaan ze erg snel schimmelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Perziken (en nectarines, abrikozen, etc.) rijpen niet na na het plukken (worden alleen zachter), dus in alle eerlijkheid, daar kan de AH ook niet zoveel aan doenDie kneiterharde dingen die met z'n allen in zo'n bakje zitten moet je sowieso niet kopen, altijd de losse nemen.
Hier in Asten moet je echt niks op de markt kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Buiten dat liggen ze ook nog eens veels te koud in de AH, waardoor als je thuiskomt ze bijna zweten, hierdoor gaan ze erg snel schimmelen.
Gewoon lekker los op de markt kopen.
Zij verkopen het. Zijn de enigen die er wat aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Perziken (en nectarines, abrikozen, etc.) rijpen niet na na het plukken (worden alleen zachter), dus in alle eerlijkheid, daar kan de AH ook niet zoveel aan doenDie kneiterharde dingen die met z'n allen in zo'n bakje zitten moet je sowieso niet kopen, altijd de losse nemen.
Volgens mij mag je bedorven waar niet meer verkopen ook. Plasje is meestal ook schimmel hier en daar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Vorige week keek ik bij de frambozen bij de AH. Sticker van 35% korting is immers nice.
Nou, je kon het plasje vocht al in het bakje zien liggen en de framboosjes waren echt niet fris meer. Daar kun je echt geen geld meer voor vragen.
Ik koop het regelmatig,quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je bedorven waar niet meer verkopen ook. Plasje is meestal ook schimmel hier en daar.
Ik loop trouwens altijd om die 35% laatste dag korting troep om. Ranzige zut is het meestal.
Ja zo. Zuivel krijg ik in 1 dag niet op, en vlees koop ik liever bij de turk - betere prijs kwaliteit verhouding.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik koop het regelmatig,Zuivel en vlees is prima te doen en die kant en klaar maaltijden ook. Maar die frambozen, die waren echt niet meer voor de verkoop idd en heb ik gauw laten liggen.
Wel opgegeten? Dapper.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef Huismuizin het volgende:
sauzenbroodjes euroshopper, ze stonken waren klef en bleek
Ja, maar dan vráág je het er ook om.. Szechuan peper is echt heel scherp (ook al ben je pittig eten gewend).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:49 schreef Lyriella het volgende:
Verder de szechuan saus van mn vriend (ik eet het sowieso niet), wier mond er zowat uitbrandde (en hij houdt toch wel van pittig eten), de groentechips en de pindakaas.
Sichuanpeper is juist helemaal niet zo pittig.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:25 schreef Euforisch het volgende:
Ja, maar dan vráág je het er ook om.. Szechuan peper is echt heel scherp (ook al ben je pittig eten gewend).
Wat niet echt een negatief is, als mensen mij pompoensoep voorzetten smaakt het altijd alleen maar naar kerriepoeder.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:27 schreef Rev- het volgende:
AH Biologische pompoensoep, wat een oplichting weer. 24% pompoen en een heleboel andere groeten, waardoor het dus vooral naar een groentesoep smaakt.
Daar hoorde ik mn moeder ook over jaquote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef Panda72 het volgende:
De kalkoenham waar AH volgens mij per plakje 1 pak zout aan heeft toegevoegd. Gadverdamme wat een deceptie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |