abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2011 @ 22:17:48 #126
279803 Panda72
S.I.P :)
pi_98696441
De kalkoenham waar AH volgens mij per plakje 1 pak zout aan heeft toegevoegd. Gadverdamme wat een deceptie.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_98710727
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:49 schreef Lyriella het volgende:
Verder de szechuan saus van mn vriend (ik eet het sowieso niet), wier mond er zowat uitbrandde (en hij houdt toch wel van pittig eten), de groentechips en de pindakaas.
Ja, maar dan vráág je het er ook om.. Szechuan peper is echt heel scherp (ook al ben je pittig eten gewend).
  maandag 27 juni 2011 @ 15:52:41 #128
348984 wiijntje
in vino veritas
pi_98722254
Topic naar mijn hart, als fervent AH-hater!

Helaas zijn er zoveel van dat je haast niet om ze heen kan en ja, dan doe ik er ook wel eens mijn boodschappen daar, maar alleen als het niet anders kan.

Het vlees van AH is gewoon niet goed. Laatste keer dat ik daar wat vlees kocht was rundergehakt, daar komt zoveel vet vanaf dat je maar net de helft overhoud en dat is dan ook nog eens niet te vroten. Dan het brood, smakeloos, erg snel oud, zoals zovelen hier al opmerkten.

Kant en klaar maaltijden koop ik bijna nooit meer daar, deed ik alleen als ik 's avonds moet werken, maar neem tegenwoordig alles vers thuis gemaakt mee, ALLE K&K maaltijden van AH zijn goor en ook erg duur.

en hun truucjes... onlangs was het stokbrood nog 1 euro. twee weken geleden in de bonus: van 1,25 voor 1 euro - zo lust ik ze ook wel...
pi_98724261
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:25 schreef Euforisch het volgende:
Ja, maar dan vráág je het er ook om.. Szechuan peper is echt heel scherp (ook al ben je pittig eten gewend).
Sichuanpeper is juist helemaal niet zo pittig. :) Het smaakt enigszins naar citroen, het is dan ook geen peper maar familie van de citroen, en geeft een beetje een verdoofd gevoel op de tong. Misschien verwar je het met de keuken van Sichuan, die wel behoorlijk pittig kan zijn.
pi_98726501
AH Biologische pompoensoep, wat een oplichting weer. 24% pompoen en een heleboel andere groeten, waardoor het dus vooral naar een groentesoep smaakt.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  maandag 27 juni 2011 @ 17:29:31 #131
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98726588
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:27 schreef Rev- het volgende:
AH Biologische pompoensoep, wat een oplichting weer. 24% pompoen en een heleboel andere groeten, waardoor het dus vooral naar een groentesoep smaakt.
Wat niet echt een negatief is, als mensen mij pompoensoep voorzetten smaakt het altijd alleen maar naar kerriepoeder.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_98738401
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef Panda72 het volgende:
De kalkoenham waar AH volgens mij per plakje 1 pak zout aan heeft toegevoegd. Gadverdamme wat een deceptie.
Daar hoorde ik mn moeder ook over ja :P
pi_98740298
Buffelmozarella. Teringduur en smaakt naar goedkope shitmozarella. Die van de Lidl is goddelijk maar altijd slechts tijdelijk.
Whatever...
pi_98746276
ES Ketchup. Het is gewoon erg waterige tomatenpuree. Ik was dan ook niet verbaasd dat water het eerstgenoemde ingrediënt was op het etiket.

De hamburgers van versafdeling zijn ook niet te kanen. De laatste die ik had smaakte nogal zurig. :r Voortaan geen vlees meer van AH. :N
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:18:53 #135
32029 Basson
Dodge This!
pi_98747148
Ik dacht een wok maaltijd te hebben gekocht, bleek het een oven maaltijd... Geen oven dus > prullenbak... Die zooi ligt in hetzelfde vak.

Ik vreet veel wok maaltijden van de appie want verse groenten en heel smakelijk (en makkelijk). Ik koop vaak wel 2-persoonsmaaltijden want ze hebben blijkbaar maar 1 type 1-persoons, iets met noodles (de rest altijd uitverkocht??) à ¤ 6,99. ¤ 1,75 gooi ik altijd weg want ik ben maar in m'n eentje...

Hamburger altijd van Mora want van vers vlees smaakt op de een of andere manier niet...

Nog nooit een bier miskoop gehad... wel bij de Jumbo (Martens = goedkoop = kamelenzeik)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')