Kom maar hier schat ik troost je welquote:
zelf makenquote:
Ik heb ooit een keer een kant en klaar maaltijd van struik gehaald, in zo een blik. Het geluid dat het blikje maakten bij het opentrekken, heeft me doen genezen van het merk Struik.quote:
Dat. Voor een high-end supermarkt die ze pretenderen te zijn is het vlees echt bagger.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Alle vlees van de AH is niet te beren.
En wat een water komt er vaak uit, dat verneukt het vlees al helemaal.
wowquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Zelfs het plastic heb ik weg meteen weggegooid
Oeps.quote:
Die met zalm is ook erg ranzig bij de AH. Die van de plus zijn veel minder slecht te eten. (want slecht voer blijft het natuurlijk.)quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
Oh en dit is ook niet te vreten:
[ afbeelding ]
Het smaakt naar hele sterke vieze fabriekskaas met hier en daar een brokje ham. Gadverdamme.
Oh die vond ik nou juist wel weer lekkerquote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Marloes het volgende:
Meest recente miskoop waren de lemon cheesecake toetjes..
Hey dit wilde ik net posten!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Marloes het volgende:
Die heb ik altijd als ik moet overwerkenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
Oh en dit is ook niet te vreten:
[ afbeelding ]
Het smaakt naar hele sterke vieze fabriekskaas met hier en daar een brokje ham. Gadverdamme.
De pain de bologne niet...en da's ook bruin brood...quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Karina het volgende:
Bruin brood. Het volkoren gaat nog, maar het bruine is gewoon veredeld wit brood dat HEEL snel oud wordt.
Dat is juíst veredeld witbroodquote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef dribbel79 het volgende:
De pain de bologne niet...en da's ook bruin brood...
Same here, wat een smerige toetjesquote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Marloes het volgende:
Second that!! Zelf maken, is echt beter!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:55 schreef NiTiN het volgende:
[ afbeelding ]
ik had de hot variant, maar wat een kunstmatig spul. Te glad en te weinig structuur en zeker te weinig tomatenstukjes erin.
Als je een mooi recept hebt let me knowquote:Op zondag 19 juni 2011 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Second that!! Zelf maken, is echt beter!
Deze heb ik wel eens gemaakt, komt uit het Kinderkookboek, dus let niet om de namenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:02 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Als je een mooi recept hebt let me know. Tomaat, ui, knoflook en wat chili's en/of jalapenos, veel verder kom ik niet.
Hahaha heeeeel herkenbaar!!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
AH Cayennepeper en AH Chilipoeder. Ik verwacht een potje gemalen cayennepeper te kopen, bij thuiskomst blijkt dat het hoofdingrediënt paprikapoeder is vermengd met chilipoeder (dat bestaat helemaal niet als zuiver ingrediënt).Cayennepeper moet zuiver gemalen gemalen cayennepeper zijn terwijl chilipoeder juist een mengsel is van komijn, cayennepeper, oregano en paprikapoeder is. AH etiketteert dus verkeerd.
Ik had laatst AH hamburgers voor mijn vriend gekocht. het leek net klei. Echt heel vreemd spul.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:08 schreef _Loki het volgende:
Ik ben de extra magere hamburgers vergeten, met 20% plantaardig spul erin.
Was ooit in de aanbieding, meegenomen voor broodje hamburger... gadverdámme. Dat was een van de weinige dingen die ik echt vies vond.
Echt te goor iddquote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hey dit wilde ik net posten![ afbeelding ]
Ik heb er net eentje op en gadver! Het smaakte alsof het niet goed meer is. En dan die vieze slijmerige zure gele saus.....brr...
Ja, precies NU dus:quote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet ook wachten tot het het seizoen is. Dan zijn ze goedkoper en zoeter
http://www.bredavandaag.n(...)uurt-maar-drie-wekenquote:“We zijn natuurlijk afgedwaald van de natuur”, aldus Rene. Hij vertelt dat het aardbeienseizoen eigenlijk maar 3 weken duurt, van half juni tot begin juli.
mn zwager is aardbeienteler en die heeft zeer zoete aardbeien van mei tot en met minimaal oktober en 'gewone' aardbeien ook nog in april en november/decemberquote:Op maandag 20 juni 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, precies NU dus:
[..]
http://www.bredavandaag.n(...)uurt-maar-drie-weken
Oh, my badquote:Op maandag 20 juni 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, precies NU dus:
[..]
http://www.bredavandaag.n(...)uurt-maar-drie-weken
Bij de groenteboer zijn ze goedkoper en lekkerderquote:Op maandag 20 juni 2011 18:28 schreef juxtaposition het volgende:
Vandaag voor 4(!) euro een bak aardbeien gekocht. Ze waren zuur
Hier stonden ze goedkoper. Koop ze voorlopig alleen nog bij de groenteboer (tussen 2,5 en 4 euro) omdat de ah beitjes me te waterig zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:28 schreef juxtaposition het volgende:
Vandaag voor 4(!) euro een bak aardbeien gekocht. Ze waren zuur
Je moet ze toch ook uit het zakje halen om te rijpen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef Inu het volgende:
Ik heb de AH perziken laten liggen in hun zakje omdat ze nog te hard waren en toen ik een paar dagen later weer keek waren ze beschimmeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |