Ik gebruik altijd Euroshopper koffiefilters. Wat jij beschrijft heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ]
Euroshopper koffiefilters. De onderkant valt veeel te snel uiteen waardoor het uit het koffieapparaat halen van de gebruikte filters een teringzooi wordt.Volgens mij stoppen ze er voor euroshopper rotzooi geld bij toe om het bagger te maken.
Ik vind hem wel lekker eigenlijk. Niet in de zin van dat het een goeie of redelijke roti is, maar in de categorie geen verwachtingen en snel klaar vind ik hem wel wat hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef Thomas B. het volgende:
Overigens hebben ze sinds kort kant-en-klaar roti. NIET KOPEN!!!
Mja, het heeft alleen niks met roti te maken. Bij de plaatselijke Super de Boer hier verkopen ze ook kant-en-klaar roti en die is echt heerlijk. Dan vind ik het toch wel tegenvallen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker eigenlijk. Niet in de zin van dat het een goeie of redelijke roti is, maar in de categorie geen verwachtingen en snel klaar vind ik hem wel wat hebben.
Daar moet je ook los van komen, bij kant en klaar moet je het beoordelen op wat het zelf is, niet wat het volgens de verpakking zou moeten zijn. Net als oploskoffie of zo, "best lekker drankje, hoe heet het? " was een keer mijn compliment toen ik het voorgezet kreeg (op een zeilboot, dus het was begrijpelijk). De een lijkt op het origineel, maar is vies, het ander niet maar is wel lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mja, het heeft alleen niks met roti te maken.
Helaas heeft de appie alle De Boers hier uit de buurt verdreven, anders zou ik hem zo proberen.quote:Bij de plaatselijke Super de Boer hier verkopen ze ook kant-en-klaar roti en die is echt heerlijk. Dan vind ik het toch wel tegenvallen.
De meeste k&k maaltijden van de AH zien er prima uit en smaken afschuwelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had een keer een grote bak boerenkoolstamppot gekocht, ik had honger en ik had nog worst. Lekker goedkoop dacht ik nog, maar het bleek boerenkoolstamppot aan de buitenkant, met daarbinnen en onzichtbaar met gesloten verpakking wat harde ongestampte aardappels zonder boerenkool.
Dat is gewoon oplichterij, eigenlijk moet je ermee terug, maar ja.
Die stoommaaltijden zijn anders best goed. Alleen ook wel vrij duur.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De meeste k&k maaltijden van de AH zien er prima uit en smaken afschuwelijk.
Misschien een verkeerde batch dan ofzo. Is echt reteirritant.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Euroshopper koffiefilters. Wat jij beschrijft heb ik nog nooit meegemaakt.
Overigens hebben ze sinds kort kant-en-klaar roti. NIET KOPEN!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |