Hier stonden ze goedkoper. Koop ze voorlopig alleen nog bij de groenteboer (tussen 2,5 en 4 euro) omdat de ah beitjes me te waterig zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:28 schreef juxtaposition het volgende:
Vandaag voor 4(!) euro een bak aardbeien gekocht. Ze waren zuur
Je moet ze toch ook uit het zakje halen om te rijpen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef Inu het volgende:
Ik heb de AH perziken laten liggen in hun zakje omdat ze nog te hard waren en toen ik een paar dagen later weer keek waren ze beschimmeld
Het zakje lag wel gewoon open...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet ze toch ook uit het zakje halen om te rijpen?
In de mythe geloven dat ah fruit heus rijp wordt, thuisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 06:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet ze toch ook uit het zakje halen om te rijpen?
Perziken (en nectarines, abrikozen, etc.) rijpen niet na na het plukken (worden alleen zachter), dus in alle eerlijkheid, daar kan de AH ook niet zoveel aan doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In de mythe geloven dat ah fruit heus rijp wordt, thuis
ah ik ben dus niet de enigste die dit vind!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Karina het volgende:
Bruin brood. Het volkoren gaat nog, maar het bruine is gewoon veredeld wit brood dat HEEL snel oud wordt.
Oh, da's wel stom dan.quote:
Is zachter niet rijper? Want dat bedoel ik iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Perziken (en nectarines, abrikozen, etc.) rijpen niet na na het plukken (worden alleen achter), dus in alle eerlijkheid, daar kan de AH ook niet zoveel aan doenDie kneiterharde dingen die met z'n allen in zo'n bakje zitten moet je sowieso niet kopen, altijd de losse nemen.
Het seizoen bij Ah is 2 weken max..quote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet ook wachten tot het het seizoen is. Dan zijn ze goedkoper en zoeter
Buiten dat liggen ze ook nog eens veels te koud in de AH, waardoor als je thuiskomt ze bijna zweten, hierdoor gaan ze erg snel schimmelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Perziken (en nectarines, abrikozen, etc.) rijpen niet na na het plukken (worden alleen zachter), dus in alle eerlijkheid, daar kan de AH ook niet zoveel aan doenDie kneiterharde dingen die met z'n allen in zo'n bakje zitten moet je sowieso niet kopen, altijd de losse nemen.
Hier in Asten moet je echt niks op de markt kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Buiten dat liggen ze ook nog eens veels te koud in de AH, waardoor als je thuiskomt ze bijna zweten, hierdoor gaan ze erg snel schimmelen.
Gewoon lekker los op de markt kopen.
Zij verkopen het. Zijn de enigen die er wat aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:08 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Perziken (en nectarines, abrikozen, etc.) rijpen niet na na het plukken (worden alleen zachter), dus in alle eerlijkheid, daar kan de AH ook niet zoveel aan doenDie kneiterharde dingen die met z'n allen in zo'n bakje zitten moet je sowieso niet kopen, altijd de losse nemen.
Volgens mij mag je bedorven waar niet meer verkopen ook. Plasje is meestal ook schimmel hier en daar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Vorige week keek ik bij de frambozen bij de AH. Sticker van 35% korting is immers nice.
Nou, je kon het plasje vocht al in het bakje zien liggen en de framboosjes waren echt niet fris meer. Daar kun je echt geen geld meer voor vragen.
Ik koop het regelmatig,quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je bedorven waar niet meer verkopen ook. Plasje is meestal ook schimmel hier en daar.
Ik loop trouwens altijd om die 35% laatste dag korting troep om. Ranzige zut is het meestal.
Ja zo. Zuivel krijg ik in 1 dag niet op, en vlees koop ik liever bij de turk - betere prijs kwaliteit verhouding.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik koop het regelmatig,Zuivel en vlees is prima te doen en die kant en klaar maaltijden ook. Maar die frambozen, die waren echt niet meer voor de verkoop idd en heb ik gauw laten liggen.
Wel opgegeten? Dapper.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef Huismuizin het volgende:
sauzenbroodjes euroshopper, ze stonken waren klef en bleek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |