Geizen die kop zou ik keihard NEE! zeggen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De dochter van Peter Jan Rens heet Lutein van Kranen EN heeft ook nog een rolletje gehad in GTST.
Ze speelde barvrouw Inez en was het tijdelijke neukertje van Dennis.
[ afbeelding ]
Vergeet Sjorrrss niet!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met Rikki, Sinds Florien hebben we op Gigi na veel te weinig leuke chickies in gtst.
Heerlijk in lingerie etc , die Dex vond ik trouwens echt een baas tijdens die periode.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
Van mij magVicky
wel langskomen, die heeft de hoeken van een kamer nog nooit zo goed kunnen bestuderen
Dex is dan ook de enige die is goedgekeurd door Ludo als schoonzoon.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk in lingerie etc , die Dex vond ik trouwens echt een baas tijdens die periode.
Jammer dat ze met die verhaalijn gekapt zijn terwijl er nog veel meer potentie in zat.
Vroeger was het dan veel beter in gtst had je Katja Schuurmanquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Vergeet Sjorrrss niet!
Net als Rikki, kan ze ook zo lief lachen![]()
Gigi heeft wel een prachtig lijf, maar haar gezicht (als ze glimlacht dan) en haar stem vind ik niet echt aantrekkelijk.
Wiet is een klein kind & Nina heeft een raar hoofd, vooral als ze zich weer eens irriteert.
Sorry Ludo, dat ik je dochter zit te dissen.
Ik denk dat Dex de Junior Couwenberg van GTST had moeten worden, had gerust gekunt. Dat Vicky via hem een cokeverslaving kreeg en in de prostitutie belandde oidquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk in lingerie etc , die Dex vond ik trouwens echt een baas tijdens die periode.
Jammer dat ze met die verhaalijn gekapt zijn terwijl er nog veel meer potentie in zat.
Ik vind Caroline de Bruijn nog steeds prachtig. En Marjolein Keuning ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger was het dan veel beter in gtst had je Katja Schuurman, Tanja Jess
Georgina
Verbaan en Angela Schijf
tegelijk in de soap zitten en toen was Janine ook nog een mooie vrouw,
En daarna Victoria Koblenko
Ik zit echt te wachten op seizoen 4, als Daniël door de vader van Nettie Boelens in die put wordt gedaan, en als hij zijn aandelen AA&F vergokt aan Frits van Houten.quote:
Daniël was echt ongelooflijk cool in seizoen 1 vooral het begin, echt zo een norse baas die overal schijt aan had, whisky zoop bij de vleet en altijd een sigaar in zijn mond hadquote:
Maar het leverde wel nog geweldige verhaallijnen op en Daniël bleef een van mijn favorieten. De cliffhanger vlak voor de 1500ste aflevering waarin hij weer verscheen met baard, die zal ik nooit vergeten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
nadat die Eveline van Wessem vermoord werd door Wassenaar werd het een uiterst labiel personage, toch eeuwig zonde.
Dat is niet helemaal waarquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:17 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dex is dan ook de enige die is goedgekeurd door Ludo als schoonzoon.
Daniël was in zijn beginperiode idd echt ontzettend leuk. Het valt me nu pas op dat het ook een personage met een humoristische kant is:quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daniël was echt ongelooflijk cool in seizoen 1 vooral het begin, echt zo een norse baas die overal schijt aan had, whisky zoop bij de vleet en altijd een sigaar in zijn mond had![]()
In seizoen 3 begon het personage vind ik milder te worden, maar nog absoluut top en nadat die Eveline van Wessem vermoord werd door Wassenaar werd het een uiterst labiel personage, toch eeuwig zonde.
Dat was geweldig geweest, Van mijn part casten ze Levi van Kempen voor zo een soort rol,quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat Dex de Junior Couwenberg van GTST had moeten worden, had gerust gekunt. Dat Vicky via hem een cokeverslaving kreeg en in de prostitutie belandde oid
Isabella Kortenaerquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger was het dan veel beter in gtst had je Katja Schuurman, Tanja Jess
Georgina
Verbaan en Angela Schijf
tegelijk in de soap zitten en toen was Janine ook nog een mooie vrouw,
En daarna Victoria Koblenko
Ideetje: gooi die verschrikkelijke Kooijman eruit en plaats Levi er in als zo'n foute jongen. Volgens mij is Levi nog altijd interessanter voor pubermeisjes dan die nono van een Kooijman. En daarbij kan Levi vele malen beter acterenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was geweldig geweest, Van mijn part casten ze Levi van Kempen voor zo een soort rol,
Ik vind haar eerlijk gezegd afstotelijk ...quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Isabella Kortenaer![]()
[ afbeelding ]
Weet nog goed dat ze de hots had voor Jef Alberts, maar Jef heeft haar charmes steeds weerstaan!
Of Bartho Braat dat ook had gekund?
Ik in ieder geval niet, zeker met zo'n outfitje als op de foto
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met Rikki, Sinds Florien hebben we op Gigi na veel te weinig leuke chickies in gtst.
Ik ben toch heel erg benieuwd naar de scène in seizoen 6 waar hij Bronkhorst een klap geeft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daniël was in zijn beginperiode idd echt ontzettend leuk. Het valt me nu pas op dat het ook een personage met een humoristische kant is:
Advocaat van Frits: "Ik ben de advocaat van de heer Van Houten..."
Daniël: "Nou, daar ben je mooi klaar mee!"
In het begin vond Ludo hem inderdaad ook ongeschikt voor Nina (het pillenverhaal & Nina die bijna dood was), maar bij mijn weten, heeft hij hem daarna volledig geaccepteerd.quote:
Ja, ik ook wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben toch heel erg benieuwd naar de scène in seizoen 6 waar hij Bronkhorst een klap geeft.
Inderdaad, haar persoonlijkheid is niet echt fraai.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind haar eerlijk gezegd afstotelijk ...
Niet vanwege haar uiterlijk, maar vanwege haar persoonlijkheid.
Enorm arrogant en een enorme bitch.
Harmsen was het enige lichtpuntje in die verhaallijn rondom de strijd om de Koning.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Isabella Kortenaer![]()
[ afbeelding ]
Weet nog goed dat ze de hots had voor Jef Alberts, maar Jef heeft haar charmes steeds weerstaan!
Victoria zou ik inderdaad ook niet kunnen weerstaan:quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Isabella Kortenaer![]()
[ afbeelding ]
De strijd om De Koning heb ik destijds niet gezien, maar Ray sloeg Dennis toen toch in een coma, waarna Dennis zijn geheugen was verloren, waardoor Guus Tuinman even de gehele GTST-historie rondom de familie Alberts gruwelijk kwam verzieken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Harmsen was het enige lichtpuntje in die verhaallijn rondom de strijd om de Koning.
Horst Beckenbauer.
Dat was de 1ne belachelijke verhaallijn die werd opgevolgd door een nog ergere ,quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De strijd om De Koning heb ik destijds niet gezien, maar Ray sloeg Dennis toen toch in een coma, waarna Dennis zijn geheugen was verloren, waardoor Guus Tuinman even de gehele GTST-historie rondom de familie Alberts gruwelijk kwam verzieken?
Uiteindelijk ja. De verhaallijn was flut, maar Harmsen was altijd weer lachen. De avond van Ray dreigde in het water te lopen en toen kwam Harmsen verkleed als "zanger Horst Beckenbauer" optreden. En het werd een groot succes ook nog.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef PeterKelder het volgende:
De strijd om De Koning heb ik destijds niet gezien, maar Ray sloeg Dennis toen toch in een coma, waarna Dennis zijn geheugen was verloren, waardoor Guus Tuinman even de gehele GTST-historie rondom de familie Alberts gruwelijk kwam verzieken?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Uiteindelijk ja. De verhaallijn was flut, maar Harmsen was altijd weer lachen. De avond van Ray dreigde in het water te lopen en toen kwam Harmsen verkleed als "zanger Horst Beckenbauer" optreden. En het werd een groot succes ook nog.
Later op de avond van Dennis moest hij kerstman spelen, maar dat werd een flop.
quote:
Vreselijk ja. Dat Dennis de zoon van Laura bleek te zijn, dat zou ik misschien nog wel hebben kunnen slikken. Maar dat Arnie het niet zou zijn, dat is onacceptabel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens dat de eerste aflevering van seizoen 16 sinds kort op YT staat:
De eindscène van deze aflevering is één van de meest verschrikkelijke scènes ooit!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Hier is Harmsen ook weer geniaal. Ray had nep drugs verstopt in de Koning om Dennis te saboteren.
Vooral op het eind: "Hij geloofde ons echt hè?" en dan die triomfantelijke houding.
Inderdaad, ja. Arnie is en blijft een echte zoon van Robert en Laura, punt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Vreselijk ja. Dat Dennis de zoon van Laura bleek te zijn, dat zou ik misschien nog wel hebben kunnen slikken. Maar dat Arnie het niet zou zijn, dat is onacceptabel.
Wik was tot het eind aan toe fantastisch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
In seizoen 3, als Harmsen door die muziekvriend van Arthur wordt overgehaald om een stukje te drummen in The Blue Note, is ook geniaalDe mimiek van Wik Jongsma blijft geweldig om te zien.
Volgens mij lijkt Hans Beijer (Wik's eerste vervanger) nog wel redelijk op Wik, maar Niek Prancas was, hoe jammer dan ook, gewoon om te janken als Harmsen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Wik was tot het eind aan toe fantastisch.![]()
We hebben destijds die vervangers de grond in geboord, maar Wik vervangen was ook gewoon onmogelijk.
En zoals Wik aangaf tijdens zijn laatste interviews: als hij gezond was gebleven, dan had hij er nu nog in gespeeld.
Dat moeten ze echt niet proberen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:59 schreef PeterKelder het volgende:
Straks komen de schrijvers nog met het verhaal dat Lotje nog gewoon leeft, en dat Robert en Laura destijds "per ongeluk" een ander kind mee naar huis kregen
Heb op youtube laatst nog een aflevering met hem als Harmsen zitten kijken en hij deed het inderdaad erg goed. Maarja, het was geen Wik. Het zal ook altijd wel B100 blijven voor de meesten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens mij lijkt Hans Beijer (Wik's eerste vervanger) nog wel redelijk op Wik, maar Niek Prancas was, hoe jammer dan ook, gewoon om te janken als Harmsen.
De scène tijdens de begravenis, als Laura op die kist valt, bezorgt me gewoon kippenvel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat moeten ze echt niet proberen.![]()
Lotje is dood en die scènes destijds waren prachtig. Sommige dingen uit het verleden moeten ze gewoon niet aan sleutelen, maar helaas hebben ze dat al diverse malen gedaan.
BVO vond haar geweldig, maar ik heb er nooit wat mee gehad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vond iemand die Yasmin Fuentes ook nog leuk ?
Ik vond haar altijd maar ordinair
Harmsen móét nog ergens een broer en een zus hebben rondlopen: een zus (de moeder van Nancy Bijnema) en een broer (de vader van Jessica en Hedwig).quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Heb op youtube laatst nog een aflevering met hem als Harmsen zitten kijken en hij deed het inderdaad erg goed. Maarja, het was geen Wik. Het zal ook altijd wel B100 blijven voor de meesten.
Niek hadden ze eigenlijk de norse broer of neef van Govert moeten maken die tijdelijk in het huisje kwam wonen. Dat was prima geweest.
Toen viel ik echt van mijn stoel van het lachen, in dit seizoen werd Harmsen duidelijk stukken aangenamer. Het duurde pas tot en met seizoen 6 toen de andere personages dit ook inzagen en helemaal stopten met hem afzeiken en hem als de lieve oom gingen zien, dit laatste misschien zelfs iets later.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In seizoen 3, als Harmsen door die muziekvriend van Arthur wordt overgehaald om een stukje te drummen in The Blue Note, is ook geniaalDe mimiek van Wik Jongsma blijft geweldig om te zien.
Ik vond haar eerlijk gezegd niets.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe oud ben jij? Ik vind ze inderdaad mooi, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind Caroline de Bruijn nog steeds prachtig. En Marjolein Keuning ook.
Beiden 48, maar ze zien er nog steeds fantastisch uit.
Ik vond haar broer altijd zo´n engerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat liedje instuderen voor de bruiloft van Rik en Anita.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen viel ik echt van mijn stoel van het lachen, in dit seizoen werd Harmsen duidelijk stukken aangenamer. Het duurde pas tot en met seizoen 6 toen de andere personages dit ook inzagen en helemaal stopten met hem afzeiken en hem als de lieve oom gingen zien, dit laatste misschien zelfs iets later.
Klopt, ik had ook niet veel met haar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind haar eerlijk gezegd afstotelijk ...
Niet vanwege haar uiterlijk, maar vanwege haar persoonlijkheid.
Enorm arrogant en een enorme bitch.
Dat stuk was echt geweldig, ja. Leuk om te weten is dat Wik Jongsma bij zijn aantreden al aan de schrijvers vroeg om hem niet alleen maar als de boze buurman neer te zetten. Al duurde het, zoals jij al zegt, wel een lange tijd voordat het wat stugge karakter van Harmsen was verdwenen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toen viel ik echt van mijn stoel van het lachen, in dit seizoen werd Harmsen duidelijk stukken aangenamer. Het duurde pas tot en met seizoen 6 toen de andere personages dit ook inzagen en helemaal stopten met hem afzeiken en hem als de lieve oom gingen zien, dit laatste misschien zelfs iets later.
Die broer vond ik nogal op Michael Jackson lijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vond haar broer altijd zo´n engerd.
Het is wel te hopen dat Simon nu echt dood is, en niet dat-ie over een half jaar ofzo ineens weer op de stoep staat!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
Tony Fuentes![]()
Dat was nog eens een cliffhanger.![]()
Dat meisje bij Yasmin die kan ook niet acteren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Hier is Harmsen ook weer geniaal. Ray had nep drugs verstopt in de Koning om Dennis te saboteren.
Vooral op het eind: "Hij geloofde ons echt hè?" en dan die triomfantelijke houding.
Nee, die heb ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frey heb jij nog die scene waar Isabella probeert om Jef te verleiden ?
Nu we toch bezig zijn.quote:
Ja, laat De Noudster maar schuivenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Noudster heeft trouwens de mooiste rol van allemaal eerst met Florien zoenen heel de tijd, gelijk daarna die Vicky, En dan nu soms die Wiet mogen doen,
Vicky was toch leuker om te zien dan Wiet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Noudster heeft trouwens de mooiste rol van allemaal eerst met Florien zoenen heel de tijd, gelijk daarna die Vicky, En dan nu soms die Wiet mogen doen,
Ik vond altijd dat Vicky iets zeurderigs had en dat ze keek alsof ze in haar broek gepoept had, je weet wel hoe die kleine kinderen dan kunnen kijken. Net als Fos overigens, wat dat betreft pasten ze wel goed bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef miep63 het volgende:
[..]
Vicky was toch leuker om te zien dan Wiet?
Ik heb wel enkele screenshots van een strippende Isabella.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frey heb jij nog die scene waar Isabella probeert om Jef te verleiden ?
Ik vond Isabella met lang stijl haar zoals in het begin mooier dan toen ze korter haar had en toen ze het blond lieten maken vond ik dat ook niet echt mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:44 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik heb wel enkele screenshots van een strippende Isabella.
Hopelijk heb je er wat aan.
Victoria![]()
[ afbeelding ]
Nina en Lorena zijn toch ook geen vriendinnen in de serie, maar in werkelijkheid zijn het dikke maatjes met die oorbellenhandel van ze.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond altijd dat Vicky iets zeurderigs had en dat ze keek alsof ze in haar broek gepoept had, je weet wel hoe die kleine kinderen dan kunnen kijken. Net als Fos overigens, wat dat betreft pasten ze wel goed bij elkaar.
Het was op zich wel grappig dat Nina en Vicky elkaar niet konden luchten of zien, maar dat Marly en Liza in het echt wel goed met elkaar omgingen.
Leuk deze.quote:
De cliff-aflevering van seizoen 14 en de eerste aflevering van seizoen 15 vindt ik nog steeds de beste afleveringen van GTST.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef Frey het volgende:
Wat ik overigens ook mooi vond bij die brand, is dat ze zo'n jaren 90 muziekje terughaalden wat er perfect bij paste.
Maar ze hebben ook nooit een hekel aan elkaar gehad in de serie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nina en Lorena zijn toch ook geen vriendinnen in de serie, maar in werkelijkheid zijn het dikke maatjes met die oorbellenhandel van ze.
Helemaal mee eens. Jammer dat die aflevering maar zo kort duurde. Nog geen 20 minuten volgens mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De cliff-aflevering van seizoen 14 en de eerste aflevering van seizoen 15 vindt ik nog steeds de beste afleveringen van GTST.
Dat had ik ook bij de aflevering van het 20 jarig bestaan. Had van mij best een driedubbele aflevering mogen zijn (dus ongeveer anderhalf uur), met daarna nog een groot gala. Maar ja, TVOH was belangrijker...quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Jammer dat die aflevering maar zo kort duurde. Nog geen 20 minuten volgens mij.
Nee, dat is ook zo. Maar ze kwamen elkaar een tijdje geleden toch in Suriname tegen? Ik had niet echt de indruk dat ze van plan waren elkaar om de hals te vliegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar ze hebben ook nooit een hekel aan elkaar gehad in de serie.
Wat wil je als je personage Puk heet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat meisje bij Yasmin die kan ook niet acteren.
Nee ze gaan in de serie neutraal met elkaar om. Wederom iets anders dan een hekel hebben aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:06 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo. Maar ze kwamen elkaar een tijdje geleden toch in Suriname tegen? Ik had niet echt de indruk dat ze van plan waren elkaar om de hals te vliegen.
Volgens het fotoboek van Harmsen is het nog steeds "Robbie".quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef Frey het volgende:
Volgens mij werd die ook nog gebruikt toen Harmsen Chris neerschoot.
Omdat ze een beetje dom zijn, Robbie was overigens wel een vriend van Benjamin. Ze beweren ook dat de 7e foto uit dat boek in hotel Dendermonde is, terwijl dit duidelijk "De Kelder" is, wat ook nog eens op een krijtbord achterin die foto geschreven staatquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens het fotoboek van Harmsen is het nog steeds "Robbie".
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)fotoboek_harmsen.xml
Geen idee hoe ze daar bij gekomen zijn.
Het mag haast een wonder wezen dat het fotoboek van Harmsen nog op de site staatquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens het fotoboek van Harmsen is het nog steeds "Robbie".
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)fotoboek_harmsen.xml
Geen idee hoe ze daar bij gekomen zijn.
1 Aflevering meegedaan ofzo maar wel op de castfoto.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die was ook van de een op de andere dag verdwenen
Ja, dat is inderdaad humor. Volgens mij heeft ze 2 of 3 scènes gehadquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:38 schreef Frey het volgende:
[..]
1 Aflevering meegedaan ofzo maar wel op de castfoto.
Wel leuk dat die nog regelmatig terugkeerde voor de verhaallijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
Mevrouw Barendsen heeft ook maar een week ofzo meegedaan: staat ook op de castfoto
Ja, dat was wel leuk. Deden ze destijds wel vaker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel leuk dat die nog regelmatig terugkeerde voor de verhaallijn.
Die staat al op youtube:quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey Frey heb jij die scene waar ludo van het balkon afspringt
Anders was het zo weinig voor een persfoto: als het moet, dan moet het ook goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:45 schreef Frey het volgende:
Ja, iedereen mocht mee op de foto.
Ik dacht ook altijd: wat staan er veel mensen op.
Maar die terugkerende gastrolletjes, dat had wel wat ja. In seizoen 4 komt Paul Gieske ook nog een keer voor als Anton Berings.
Tanja Jess speelde daar wel geweldig trouwens.quote:
Nou ja, springen... hij rende in blinde paniek weg en pleurde over die reling heen. Tis niet zo dat-ie met een dubbele salto mortale naar beneden is gegaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tanja Jess speelde daar wel geweldig trouwens.
Geniaal plan achteraf gezien ook wel dat ze Ludo in die tijd toen zo gek hebben gekregen dat hij zo van het balkon springt.
Ik kan me niet alles meer herinneren van die verhaallijn. Volgens mij was ze vooral bang geworden voor Ludo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano begrijp ik nog wel maar waarom was Janine eigenlijk kwaad op hem ?
Janine was inderdaad bang dat Ludo Nina van haar af zou pakken (daar had hij namelijk mee gedreigd toen Lucas niet van hem bleek te zijn). Bovendien was ze weer ontzettend rancuneus nadat ze uit elkaar waren gegaan en wilde Ludo weer eens uit haar leven bannen en haar kinderen opvoeden zonder hem. Stefano (woest vanwege Bowien) stookte haar op om een strijd te beginnen tegen Ludo die hem voorgoed buiten spel zou zetten zodat zij haar oude leven (in hun huis) voort kon zetten met Stefano en de kinderen, maar zonder Ludo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano begrijp ik nog wel maar waarom was Janine eigenlijk kwaad op hem ?
quote:Toen het eenmaal zover was voelde ze zich daar toch niet prettig, dit leidde tot die verbouwing (waarbij dat Goudkust decor geloof ik kwam), bovendien kreeg ze last van haar geweten. Ludo had geen cent meer, was ontoerekeningsvatbaar verklaard en was zijn huis kwijt. Meike huurde een flat voor hem en trok zelf bij hem in.
Zeer subtiel kreeg ie alles weer terug, zijn bedrijf door Lucas en Meike te ontvoeren (die laatste omdat het wel echt moest lijken :p), hij speelde hierbij de held die hun terugkeer bewerkstelligde. Janine wist Stefano ertoe te bewegen hem zijn bedrijf weer terug te geven en verliet Stefano en het huis. Ludo nodigde Stefano op dat kleine flatje uit en diende dopamine toe en sleepte hem naar de rand van een balkon en dreigde hem eraf te gooien als ie niet per direct zou opdonderen uit zijn huis, ook een mooie scene overigens![]()
Even geen Anton dus, Emile Jansen weet ik niet wie dat is.quote:Mariska van Kolck, Joep Sertons en Sipke Jan Bousema gaan rollen vertolken in de speelfilm Paulien. De film gaat over een jongen die verliefd wordt op een autistisch meisje. Dit is voor hem totaal onbekend gebied, waardoor er een wereld voor hem open gaat.
De hoofdrol, het autistische meisje Paulien, wordt gespeeld door Maxime Blokland. Haar begeleider wordt gespeeld door Ed Nouwen, die de film mede produceert. De moeder van Paulien wordt gespeeld door musical-actrice Mariska van Kolck. De mannelijke hoofdrol moet nog worden gecast, maar de vader van de jongen is al wel bekend: GTST'er Joer Sertons zal deze rol op zich nemen. Sipke Jan Bousema speelt een leraar op school.
De producenten van de film hebben nog geen regisseur gevonden voor het door scenarist Maikel Zweers bedachte verhaal, waarin ook Chemseddine Amar (SpangaS), Emile Jansen (GTST), Sjoerd de Bont (Wolfseinde) en Johan Vlemmix rollen spelen. De opnames moeten beginnen in het voorjaar van 2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |