Dat had ik ook bij de aflevering van het 20 jarig bestaan. Had van mij best een driedubbele aflevering mogen zijn (dus ongeveer anderhalf uur), met daarna nog een groot gala. Maar ja, TVOH was belangrijker...quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Jammer dat die aflevering maar zo kort duurde. Nog geen 20 minuten volgens mij.
Nee, dat is ook zo. Maar ze kwamen elkaar een tijdje geleden toch in Suriname tegen? Ik had niet echt de indruk dat ze van plan waren elkaar om de hals te vliegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar ze hebben ook nooit een hekel aan elkaar gehad in de serie.
Wat wil je als je personage Puk heet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat meisje bij Yasmin die kan ook niet acteren.
Nee ze gaan in de serie neutraal met elkaar om. Wederom iets anders dan een hekel hebben aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:06 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo. Maar ze kwamen elkaar een tijdje geleden toch in Suriname tegen? Ik had niet echt de indruk dat ze van plan waren elkaar om de hals te vliegen.
Volgens het fotoboek van Harmsen is het nog steeds "Robbie".quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef Frey het volgende:
Volgens mij werd die ook nog gebruikt toen Harmsen Chris neerschoot.
Omdat ze een beetje dom zijn, Robbie was overigens wel een vriend van Benjamin. Ze beweren ook dat de 7e foto uit dat boek in hotel Dendermonde is, terwijl dit duidelijk "De Kelder" is, wat ook nog eens op een krijtbord achterin die foto geschreven staatquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens het fotoboek van Harmsen is het nog steeds "Robbie".
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)fotoboek_harmsen.xml
Geen idee hoe ze daar bij gekomen zijn.
Het mag haast een wonder wezen dat het fotoboek van Harmsen nog op de site staatquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens het fotoboek van Harmsen is het nog steeds "Robbie".
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)fotoboek_harmsen.xml
Geen idee hoe ze daar bij gekomen zijn.
1 Aflevering meegedaan ofzo maar wel op de castfoto.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die was ook van de een op de andere dag verdwenen
Ja, dat is inderdaad humor. Volgens mij heeft ze 2 of 3 scènes gehadquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:38 schreef Frey het volgende:
[..]
1 Aflevering meegedaan ofzo maar wel op de castfoto.
Wel leuk dat die nog regelmatig terugkeerde voor de verhaallijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
Mevrouw Barendsen heeft ook maar een week ofzo meegedaan: staat ook op de castfoto
Ja, dat was wel leuk. Deden ze destijds wel vaker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel leuk dat die nog regelmatig terugkeerde voor de verhaallijn.
Die staat al op youtube:quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey Frey heb jij die scene waar ludo van het balkon afspringt
Anders was het zo weinig voor een persfoto: als het moet, dan moet het ook goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:45 schreef Frey het volgende:
Ja, iedereen mocht mee op de foto.
Ik dacht ook altijd: wat staan er veel mensen op.
Maar die terugkerende gastrolletjes, dat had wel wat ja. In seizoen 4 komt Paul Gieske ook nog een keer voor als Anton Berings.
Tanja Jess speelde daar wel geweldig trouwens.quote:
Nou ja, springen... hij rende in blinde paniek weg en pleurde over die reling heen. Tis niet zo dat-ie met een dubbele salto mortale naar beneden is gegaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tanja Jess speelde daar wel geweldig trouwens.
Geniaal plan achteraf gezien ook wel dat ze Ludo in die tijd toen zo gek hebben gekregen dat hij zo van het balkon springt.
Ik kan me niet alles meer herinneren van die verhaallijn. Volgens mij was ze vooral bang geworden voor Ludo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano begrijp ik nog wel maar waarom was Janine eigenlijk kwaad op hem ?
Janine was inderdaad bang dat Ludo Nina van haar af zou pakken (daar had hij namelijk mee gedreigd toen Lucas niet van hem bleek te zijn). Bovendien was ze weer ontzettend rancuneus nadat ze uit elkaar waren gegaan en wilde Ludo weer eens uit haar leven bannen en haar kinderen opvoeden zonder hem. Stefano (woest vanwege Bowien) stookte haar op om een strijd te beginnen tegen Ludo die hem voorgoed buiten spel zou zetten zodat zij haar oude leven (in hun huis) voort kon zetten met Stefano en de kinderen, maar zonder Ludo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano begrijp ik nog wel maar waarom was Janine eigenlijk kwaad op hem ?
quote:Toen het eenmaal zover was voelde ze zich daar toch niet prettig, dit leidde tot die verbouwing (waarbij dat Goudkust decor geloof ik kwam), bovendien kreeg ze last van haar geweten. Ludo had geen cent meer, was ontoerekeningsvatbaar verklaard en was zijn huis kwijt. Meike huurde een flat voor hem en trok zelf bij hem in.
Zeer subtiel kreeg ie alles weer terug, zijn bedrijf door Lucas en Meike te ontvoeren (die laatste omdat het wel echt moest lijken :p), hij speelde hierbij de held die hun terugkeer bewerkstelligde. Janine wist Stefano ertoe te bewegen hem zijn bedrijf weer terug te geven en verliet Stefano en het huis. Ludo nodigde Stefano op dat kleine flatje uit en diende dopamine toe en sleepte hem naar de rand van een balkon en dreigde hem eraf te gooien als ie niet per direct zou opdonderen uit zijn huis, ook een mooie scene overigens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |