Die broer vond ik nogal op Michael Jackson lijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vond haar broer altijd zo´n engerd.
Het is wel te hopen dat Simon nu echt dood is, en niet dat-ie over een half jaar ofzo ineens weer op de stoep staat!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
Tony Fuentes![]()
Dat was nog eens een cliffhanger.![]()
Dat meisje bij Yasmin die kan ook niet acteren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Hier is Harmsen ook weer geniaal. Ray had nep drugs verstopt in de Koning om Dennis te saboteren.
Vooral op het eind: "Hij geloofde ons echt hè?" en dan die triomfantelijke houding.
Nee, die heb ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frey heb jij nog die scene waar Isabella probeert om Jef te verleiden ?
Nu we toch bezig zijn.quote:
Ja, laat De Noudster maar schuivenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Noudster heeft trouwens de mooiste rol van allemaal eerst met Florien zoenen heel de tijd, gelijk daarna die Vicky, En dan nu soms die Wiet mogen doen,
Vicky was toch leuker om te zien dan Wiet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Noudster heeft trouwens de mooiste rol van allemaal eerst met Florien zoenen heel de tijd, gelijk daarna die Vicky, En dan nu soms die Wiet mogen doen,
Ik vond altijd dat Vicky iets zeurderigs had en dat ze keek alsof ze in haar broek gepoept had, je weet wel hoe die kleine kinderen dan kunnen kijken. Net als Fos overigens, wat dat betreft pasten ze wel goed bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:38 schreef miep63 het volgende:
[..]
Vicky was toch leuker om te zien dan Wiet?
Ik heb wel enkele screenshots van een strippende Isabella.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frey heb jij nog die scene waar Isabella probeert om Jef te verleiden ?
Ik vond Isabella met lang stijl haar zoals in het begin mooier dan toen ze korter haar had en toen ze het blond lieten maken vond ik dat ook niet echt mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:44 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik heb wel enkele screenshots van een strippende Isabella.
Hopelijk heb je er wat aan.
Victoria![]()
[ afbeelding ]
Nina en Lorena zijn toch ook geen vriendinnen in de serie, maar in werkelijkheid zijn het dikke maatjes met die oorbellenhandel van ze.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond altijd dat Vicky iets zeurderigs had en dat ze keek alsof ze in haar broek gepoept had, je weet wel hoe die kleine kinderen dan kunnen kijken. Net als Fos overigens, wat dat betreft pasten ze wel goed bij elkaar.
Het was op zich wel grappig dat Nina en Vicky elkaar niet konden luchten of zien, maar dat Marly en Liza in het echt wel goed met elkaar omgingen.
Leuk deze.quote:
De cliff-aflevering van seizoen 14 en de eerste aflevering van seizoen 15 vindt ik nog steeds de beste afleveringen van GTST.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef Frey het volgende:
Wat ik overigens ook mooi vond bij die brand, is dat ze zo'n jaren 90 muziekje terughaalden wat er perfect bij paste.
Maar ze hebben ook nooit een hekel aan elkaar gehad in de serie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:49 schreef miep63 het volgende:
[..]
Nina en Lorena zijn toch ook geen vriendinnen in de serie, maar in werkelijkheid zijn het dikke maatjes met die oorbellenhandel van ze.
Helemaal mee eens. Jammer dat die aflevering maar zo kort duurde. Nog geen 20 minuten volgens mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De cliff-aflevering van seizoen 14 en de eerste aflevering van seizoen 15 vindt ik nog steeds de beste afleveringen van GTST.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |