Ah, dank. Toen was ik al gestopt met kijken geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nanda, degene die Anita met het HIV virus heeft besmet..
Nanda is hier terug naar haar geboorteland om te sterven
Ze lijken idd wel op elkaar. De onderste is overigens Bo Maerten, speelde in ONM:quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe mij Rikki maar
[ afbeelding ]
Weet iemand hier trouwens of ze familie is van dit meisje
[ afbeelding ]
ze lijken een beetje op elkaar,
Heet Rikki in het echt niet Robin Maerten are we on to someting ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze lijken idd wel op elkaar. De onderste is overigens Bo Maerten, speelde in ONM:
[ afbeelding ]
De vraag is: wie kies je eerder?![]()
Nee, Robin Martensquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heet Rikki in het echt niet Robin Maerten are we on to someting ?
Was gigi nou een dochter van meneer cactus ?quote:
Eens, net als Marlyquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
Gigi heb ik dan weer nooit mooi gevondenIk vind het maar een raar hoofd.
Rik 10 jaar geleden zou ik geen nee tegen zeggen, helaas mist GTST nu een super hunkquote:Rik mag wel een keer langskomen, though
Ik zie het verband tussen Gigi Ravelli en Peter Jan Rens niet echt, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was gigi nou een dochter van meneer cactus ?
Marly heeft ook echt constant van die verschrikkelijke wallen onder d'r ogen. Het wordt hoog tijd dat de Vichy de serie gaat sponsoren, misschien dat het dan wat beter aan te zien isquote:
Ik zou der gewoon kei hard nemen adopteren vind ik dan weer heel wat andersquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe mij Rikki maar
[ afbeelding ]
Mee eens!
Wat een schatje, die Rikki.
Ik smelt helemaal als ze weer eens zo lieft lacht.
Zou haar zo willen adopteren als dochter.
Jammer dat haar pa nu zo achterlijk doet in GTST.
Goedzo Sjoerd, opkomen voor je meisje!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marly heeft ook echt constant van die verschrikkelijke wallen onder d'r ogen. Het wordt hoog tijd dat de Vichy de serie gaat sponsoren, misschien dat het dan wat beter aan te zien is
Maar dat heeft niks met haar gezicht(suitdrukkingen) te makenquote:
Trouwen kan ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou der gewoon kei hard nemen adopteren vind ik dan weer heel wat anders
dat laatste denkquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
die wallen van Marly zijn toch niet meer zo erg de laatste jaren ?
Of ben ik er zo aan gewent geraakt dat het me niet meer opvalt ?
Als Stefano of als arrogante voetballer ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:04 schreef roos85 het volgende:
Van mij mag Stefano wel langskomen, die laat ik alle hoeken van de kamer zien
Liever als Stefanoquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Stefano of als arrogante voetballer ?
Fotoboek van User
De dochter van Peter Jan Rens heet Lutein van Kranen EN heeft ook nog een rolletje gehad in GTST.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen Gigi Ravelli en Peter Jan Rens niet echt, eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |