??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oh mijn God.
Toetje van de Maand: HIV-pudding?
Ja dat is zo triestquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens dit liet me weer aan een cliché misvatting denken die ik met iemand had:
Een tijdje geleden over Paris Hilton, als je negatief over haar sprak was je een zielige rukker die stiekem dolgraag over haar zo willen gaan als jongen zijnde en als meisje zijnde gewoon stikjaloers.![]()
quote:En ik zie hier nu precies hetzelfde gebeuren maar dan met betrekking tot nota bene Lieke van Lexmond
Achteraf had je nog gelijk ook wat betreft Yolanthequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja dat is zo triestBijvoorbeeld bij Yolanthe, ik vind haar nogal een aandachtshoer, en dan ben ik gelijk een dikke chipsetende huisvrouw
[..]
Ik zou dit geschreven kunnen hebben, want ik voel precies hetzelfde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind haar dus totaal niet knap, ik speel het niet graag op uiterlijk, aangezien niemand daar wat aan kan doen, maar in mijn optiek heeft ze een spits muizengezicht dat er altijd licht zweterig uitziet, een onaangenaam brede mond en qua lichaamsbouw een beetje een mannenlichaam. Verder heeft ze een stem waar mijn nekharen van overeind schieten.![]()
En haar gedrag in de programma's waar ik haar voorbij heb zien komen is overdreven, te aanwezig, te gretig, licht manisch en gruwelijk irritant in mijn ogen. Ze zeggen weleens dat acteurs iets van zichzelf in hun personage verstoppen en van haar hebben we een goed voorbeeld want we zien haar vaak buiten haar rol van Charlie.![]()
Maargoed als je haar al mooi vindt, zou je niet liever iemand hebben die èn mooi is èn niet zo een kutrol speelt als Charlie?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achteraf had je nog gelijk ook wat betreft Yolanthe
Oh, ik zou haar keihard doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind haar dus totaal niet knap, ik speel het niet graag op uiterlijk, aangezien niemand daar wat aan kan doen, maar in mijn optiek heeft ze een spits muizengezicht dat er altijd licht zweterig uitziet, een onaangenaam brede mond en qua lichaamsbouw een beetje een mannenlichaam. Verder heeft ze een stem waar mijn nekharen van overeind schieten.![]()
En haar gedrag in de programma's waar ik haar voorbij heb zien komen is overdreven, te aanwezig, te gretig, licht manisch en gruwelijk irritant in mijn ogen. Ze zeggen weleens dat acteurs iets van zichzelf in hun personage verstoppen en van haar hebben we een goed voorbeeld want we zien haar vaak buiten haar rol van Charlie.![]()
Maargoed als je haar al mooi vindt, zou je niet liever iemand hebben die èn mooi is èn niet zo een kutrol speelt als Charlie?
Jaloezie naar het lichaam toe speelt daarin wel enigszins mee, denk ik. Want Yolanthe was eerst gewoon simpelweg een prachtige vrouw om te zien. Nu helaas niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja dat is zo triestBijvoorbeeld bij Yolanthe, ik vind haar nogal een aandachtshoer, en dan ben ik gelijk een dikke chipsetende huisvrouw
[..]![]()
ik zou haast zeggen dat je jezelf nu verraad
Die snap ik niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:09 schreef roos85 het volgende:
ik zou haast zeggen dat je jezelf nu verraad
Je maakt hierbij een grote denkfout, we hebben het hier de hele tijd over subjectieve kenmerken, namelijk onze mening over iemand. Dit is niet te objectiveren, al vinden nog zoveel mannen haar knap waaronder jij, dit betekent nog niet dat je dit tot een algemeen gelden feit kunt uitroepen. Qua gedrag associeer ik me wellicht onbewust met haar rol, qua uiterlijk toch echt niet, ik vond dit al de eerste dag dat ze de rol speelde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Oh, ik zou haar keihard doen.![]()
En puur objectief gezien heeft ze veel uiterlijke kenmerken die mannen gewoon aantrekkelijk vinden. Verder denk ik dat je haar onbewust associeert met haar gtst rol. En ga dat nu niet ontkennen, want als dat kon dan was het niet onbewust.
Het is mijn mening, als jij dat belachelijk vindt omdat het niet overeen komt de jouwe dan denk ik niet dat ik hier nog veel over kan zeggen. En dat ik niet op Lieke val, betekent direct dat ik alleen op iele tere meisjes val, ik vraag me af hoe jij kan weten waar ik op val?quote:En een mannelijk lichaam is belachelijk. Ze heeft duidelijke vrouwlijke vormen. Dat jij op iele tere meisjes valt dan blijkbaar, is jou probleem, maar haar daarmee als mannelijk afserveren is raar. Bekijk ook eens de playboy foto;'s zou ik zeggen
hmn die linkse of die in het middenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een voorbeeld van een vrouw met een stevigere lichaamsbouw dan een teer en ielig meisjes, maar die vind ik dan weer op en top vrouw.![]()
En nogmaals het is mijn mening, zo zie ik dat, dit maakt het niet belachelijker of ondergeschikter aan degenen die de mening hebben dat ze wel knap is
En als Lieke van Lexmond als vrouw zijnde stiekem een penis heeft die ze in een andere vrouw zou willen steken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik een man was en Lieke van Lexmond zou mij vragen mijn penis in haar te steken, dan zou ik geen nee zeggen.
Ik zie niet wat hier mis mee is, het gaat er gewoon over wie we lekker vinden van de soap en wie niet? Bovendien wordt er hier wat afgelachen en dat is nooit verkeerdquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef Frey het volgende:
Wat een niveau.![]()
Wordt weer tijd voor oude foto's.
Wat dacht Lieke op die foto? Buik-in-houdennnnn?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vind ik haar dus gewoon een mannelijk lichaam hebben![]()
Wie is Anita hier aan het loslaten? En wie is die Charlie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Prachtige muziek ook in Nepal. Vooral de eerste Rik en Anita tune.
Dat is Toncy van Eersel, de beste Charlie tot nu toe is Tamara Brinkman.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie is Anita hier aan het loslaten? En wie is die Charlie?
Ik heb Anita overigens nooit leuk gevonden.
Ik ken Anita wel van vroeger hoor. Ik keek toen Katja Schuurman, Georgina Verbaan, die Julian e.d. er nog waren. Meneer Harmsenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is Toncy van Eersel, de beste Charlie tot nu toe is Tamara Brinkman.
Anita nooit leuk gevonden? Vanaf wanneer kijk je de serie als ik vragen mag?
Nanda, degene die Anita met het HIV virus heeft besmet..quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie is Anita hier aan het loslaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |