abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97871770
Overigens dit liet me weer aan een cliché misvatting denken die ik met iemand had:
Een tijdje geleden over Paris Hilton, als je negatief over haar sprak was je een zielige rukker die stiekem dolgraag over haar zo willen gaan als jongen zijnde en als meisje zijnde gewoon stikjaloers. :')

Dat je andere bekende figuren als Anne Hathaway of Ashley Greene wel knap vindt, eventueel een leuke vriendin hebt of gewoon zelf een leuke meid bent doet er voor dergelijke puristen niet toe: je zult Paris Hilton leuk vinden en anders ben je lelijk/zielig/gefrustreerd/jaloers. |:(

En ik zie hier nu precies hetzelfde gebeuren maar dan met betrekking tot nota bene Lieke van Lexmond _O-
Een heer met stijl
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:36:29 #52
251975 kissaa
fka: kissa
pi_97872955
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

:')
Oh mijn God. _O-
Toetje van de Maand: HIV-pudding? 8)7
?? :?
pi_97877404
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens dit liet me weer aan een cliché misvatting denken die ik met iemand had:
Een tijdje geleden over Paris Hilton, als je negatief over haar sprak was je een zielige rukker die stiekem dolgraag over haar zo willen gaan als jongen zijnde en als meisje zijnde gewoon stikjaloers. :')
Ja dat is zo triest :') Bijvoorbeeld bij Yolanthe, ik vind haar nogal een aandachtshoer, en dan ben ik gelijk een dikke chipsetende huisvrouw :')
quote:
En ik zie hier nu precies hetzelfde gebeuren maar dan met betrekking tot nota bene Lieke van Lexmond _O-
:D _O-

ik zou haast zeggen dat je jezelf nu verraad _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:58:43 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97878797
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:09 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ja dat is zo triest :') Bijvoorbeeld bij Yolanthe, ik vind haar nogal een aandachtshoer, en dan ben ik gelijk een dikke chipsetende huisvrouw :')

[..]

Achteraf had je nog gelijk ook wat betreft Yolanthe _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:07:01 #55
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97879105
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vind haar dus totaal niet knap, ik speel het niet graag op uiterlijk, aangezien niemand daar wat aan kan doen, maar in mijn optiek heeft ze een spits muizengezicht dat er altijd licht zweterig uitziet, een onaangenaam brede mond en qua lichaamsbouw een beetje een mannenlichaam. Verder heeft ze een stem waar mijn nekharen van overeind schieten. :{

En haar gedrag in de programma's waar ik haar voorbij heb zien komen is overdreven, te aanwezig, te gretig, licht manisch en gruwelijk irritant in mijn ogen. Ze zeggen weleens dat acteurs iets van zichzelf in hun personage verstoppen en van haar hebben we een goed voorbeeld want we zien haar vaak buiten haar rol van Charlie. :')

Maargoed als je haar al mooi vindt, zou je niet liever iemand hebben die èn mooi is èn niet zo een kutrol speelt als Charlie? :P
Ik zou dit geschreven kunnen hebben, want ik voel precies hetzelfde.
En nee, ik ben absoluut niet jaloers op Lieke/Charlie.
Ze is niet afzichtelijk, ze heeft geen bult op haar rug, geen x-benen etc etc, maar ze is WEL wat hierboven staat, wat mij betreft.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_97879344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Achteraf had je nog gelijk ook wat betreft Yolanthe _O-
^O^ _O-
pi_97879452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vind haar dus totaal niet knap, ik speel het niet graag op uiterlijk, aangezien niemand daar wat aan kan doen, maar in mijn optiek heeft ze een spits muizengezicht dat er altijd licht zweterig uitziet, een onaangenaam brede mond en qua lichaamsbouw een beetje een mannenlichaam. Verder heeft ze een stem waar mijn nekharen van overeind schieten. :{

En haar gedrag in de programma's waar ik haar voorbij heb zien komen is overdreven, te aanwezig, te gretig, licht manisch en gruwelijk irritant in mijn ogen. Ze zeggen weleens dat acteurs iets van zichzelf in hun personage verstoppen en van haar hebben we een goed voorbeeld want we zien haar vaak buiten haar rol van Charlie. :')

Maargoed als je haar al mooi vindt, zou je niet liever iemand hebben die èn mooi is èn niet zo een kutrol speelt als Charlie? :P
Oh, ik zou haar keihard doen. :9~
En puur objectief gezien heeft ze veel uiterlijke kenmerken die mannen gewoon aantrekkelijk vinden. Verder denk ik dat je haar onbewust associeert met haar gtst rol. En ga dat nu niet ontkennen, want als dat kon dan was het niet onbewust.
En een mannelijk lichaam is belachelijk. Ze heeft duidelijke vrouwlijke vormen. Dat jij op iele tere meisjes valt dan blijkbaar, is jou probleem, maar haar daarmee als mannelijk afserveren is raar. Bekijk ook eens de playboy foto;'s zou ik zeggen ^O^
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_97879541
quote:

[..]

[..]

:D _O-

Jaloezie naar het lichaam toe speelt daarin wel enigszins mee, denk ik. Want Yolanthe was eerst gewoon simpelweg een prachtige vrouw om te zien. Nu helaas niet meer.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:29:15 #59
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_97879976
Ik heb net haar Playboy foto's bekeken... en daar werd ik niet vrolijk (laat staan opgewonden) van!
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak qua vrouwen.
B.V. Froukje de Both is ook zeer slank, heeft kleine borsten en stond in de Playboy.
Maar dat is pas een schoonheid O+
Froukje is nu 39 jaar, maar ik zou haar 10 jaar jonger schatten.
Wat een prachtige & interssante vrouw!
Lieke kan dat wel een goed figuur hebben, maar ze heeft zeker mannelijke trekken.

Verder speelt bij ook mee, hoe een vrouw is en zich gedraagt.
Wat dat dus betreft, Lieke van Lexmond & Yolanthe :r :r :r
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_97885539
quote:

Die snap ik niet? :P
Een heer met stijl
pi_97885800
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Oh, ik zou haar keihard doen. :9~
En puur objectief gezien heeft ze veel uiterlijke kenmerken die mannen gewoon aantrekkelijk vinden. Verder denk ik dat je haar onbewust associeert met haar gtst rol. En ga dat nu niet ontkennen, want als dat kon dan was het niet onbewust.
Je maakt hierbij een grote denkfout, we hebben het hier de hele tijd over subjectieve kenmerken, namelijk onze mening over iemand. Dit is niet te objectiveren, al vinden nog zoveel mannen haar knap waaronder jij, dit betekent nog niet dat je dit tot een algemeen gelden feit kunt uitroepen. Qua gedrag associeer ik me wellicht onbewust met haar rol, qua uiterlijk toch echt niet, ik vond dit al de eerste dag dat ze de rol speelde.
quote:
En een mannelijk lichaam is belachelijk. Ze heeft duidelijke vrouwlijke vormen. Dat jij op iele tere meisjes valt dan blijkbaar, is jou probleem, maar haar daarmee als mannelijk afserveren is raar. Bekijk ook eens de playboy foto;'s zou ik zeggen ^O^
Het is mijn mening, als jij dat belachelijk vindt omdat het niet overeen komt de jouwe dan denk ik niet dat ik hier nog veel over kan zeggen. En dat ik niet op Lieke val, betekent direct dat ik alleen op iele tere meisjes val, ik vraag me af hoe jij kan weten waar ik op val? :D

Verder bespeur ik zoals ik in mijn vorige posts aangeef de zekere boosheid bij je die ik dus omschreef: dit houdt in dat als je Lieke niet knap vindt ben je gewoon niet goed wijs volgens jullie, ik moet me mening maar bijstellen want dat Lieke zus of zo knap is dat is gewoon een feit, nietwaar? :')

Tot slot, iemand er mannelijk uit vinden zien betekent niet dat het haar aan vrouwelijke vormen ontbreekt. Een verwijfde kerel heeft ook niet ineens een partij borsten _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 08-06-2011 14:11:05 ]
Een heer met stijl
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:25:43 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97886637
Als ik een man was en Lieke van Lexmond zou mij vragen mijn penis in haar te steken, dan zou ik geen nee zeggen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:28:12 #63
268260 Dr.Mikey
pi_97886738
Ik ook niet maar verder dan dat hoeft het voor mij ook niet ,
Ze is te doen als je dronken bent verder val ik meer op mooie vrouwen.
R.I.P DTS.
pi_97886802

Hier vind ik haar dus gewoon een mannelijk lichaam hebben, betekent niet dat ze dik is of geen borsten heeft, puur de lichaamsbouw :')

Dit is ook een voorbeeld van een vrouw met een stevigere lichaamsbouw dan een teer en ielig meisjes, maar die vind ik dan weer op en top vrouw. ^O^

En nogmaals het is mijn mening, zo zie ik dat, dit maakt het niet belachelijker of ondergeschikter aan degenen die de mening hebben dat ze wel knap is :)
Een heer met stijl
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:30:52 #65
268260 Dr.Mikey
pi_97886854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[ afbeelding ]

Dit is ook een voorbeeld van een vrouw met een stevigere lichaamsbouw dan een teer en ielig meisjes, maar die vind ik dan weer op en top vrouw. ^O^

En nogmaals het is mijn mening, zo zie ik dat, dit maakt het niet belachelijker of ondergeschikter aan degenen die de mening hebben dat ze wel knap is :)
hmn die linkse of die in het midden
R.I.P DTS.
pi_97886882
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik een man was en Lieke van Lexmond zou mij vragen mijn penis in haar te steken, dan zou ik geen nee zeggen.
En als Lieke van Lexmond als vrouw zijnde stiekem een penis heeft die ze in een andere vrouw zou willen steken? :X
Een heer met stijl
pi_97886911
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

hmn die linkse of die in het midden
Ik had het over een vrouw geloof ik? :')
Een heer met stijl
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:32:28 #68
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97886928
Wat een niveau. _O-
Wordt weer tijd voor oude foto's. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_97887004
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef Frey het volgende:
Wat een niveau. _O-
Wordt weer tijd voor oude foto's. :P
Ik zie niet wat hier mis mee is, het gaat er gewoon over wie we lekker vinden van de soap en wie niet? Bovendien wordt er hier wat afgelachen en dat is nooit verkeerd ^O^

Post overigens gerust oude foto's, daar heb ik nooit iets op tegen :P
Een heer met stijl
pi_97887018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]

Hier vind ik haar dus gewoon een mannelijk lichaam hebben :')

Wat dacht Lieke op die foto? Buik-in-houdennnnn?!

Maar Lieke is waarschijnlijk net zo'n hype als Jan, wat ik als vrouw niet kan snappen. Blegh.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:37:45 #71
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97887161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef Frey het volgende:

[..]

Prachtige muziek ook in Nepal. Vooral de eerste Rik en Anita tune. _O_
Wie is Anita hier aan het loslaten? En wie is die Charlie? :')

Ik heb Anita overigens nooit leuk gevonden.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:38:36 #72
268260 Dr.Mikey
pi_97887205
Doe mij Rikki maar

Weet iemand hier trouwens of ze familie is van dit meisje

ze lijken een beetje op elkaar,
R.I.P DTS.
pi_97887246
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wie is Anita hier aan het loslaten? En wie is die Charlie? :')

Ik heb Anita overigens nooit leuk gevonden.
Dat is Toncy van Eersel, de beste Charlie tot nu toe is Tamara Brinkman.

Anita nooit leuk gevonden? Vanaf wanneer kijk je de serie als ik vragen mag? :)
Een heer met stijl
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:45:13 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97887471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat is Toncy van Eersel, de beste Charlie tot nu toe is Tamara Brinkman.

Anita nooit leuk gevonden? Vanaf wanneer kijk je de serie als ik vragen mag? :)
Ik ken Anita wel van vroeger hoor. Ik keek toen Katja Schuurman, Georgina Verbaan, die Julian e.d. er nog waren. Meneer Harmsen O+. Ben er ook een tijd uit geweest, en keek toen weer toen die gehandicapte er was, en dat meisje met het korte blonde haar en Milan of zo. Daarna weer een tijd niet gekeken.

Mijn moeder haat soaps, maar mijn zus moest en zou GTST kijken dus ik ben er een beetje mee opgegroeid :')
pi_97887496
quote:
11s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wie is Anita hier aan het loslaten?
Nanda, degene die Anita met het HIV virus heeft besmet..
Nanda is hier terug naar haar geboorteland om te sterven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')