Het was niet ongeloofwaardig, het was een bestelbus van ongeveer 1500 kilo die haar aanreed, helaas kan dit al met een lage snelheid dodelijk zijn voor een mens. Wat wel weer enigzins ongeloofwaardig was, was dat ze nog zowat een week bleef leven, enkele dagen zou nog kunnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan ik hieruit afleiden dat jij de Anita-situatie niet ongeloofwaardig vond?
quote:En jaaaa, Anita had beter aan HIV kunnen overlijden, Frey. Maar de schrijvers zijn Hiv helemaal vergeten, of ze denken dat het een nieuw soort Mona-toetje is...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oh mijn God.
Toetje van de Maand: HIV-pudding?
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar de schrijvers zijn Hiv helemaal vergeten, of ze denken dat het een nieuw soort Mona-toetje is...
Hmm ja..begrijp die reactie nog steeds niet helemaal, maarja het zal wel en maakt ook eigenlijk niet uit.quote:
daar was een mooie verhaallijn van, met Nanda en dag Roos als geest terug kwamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef Frey het volgende:
Bij Anita hadden ze gewoon echt iets met haar Hiv moeten doen. Dat had zo'n mooie verhaallijn kunnen worden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als zij of Jan Kooiman op tv voorbij komt en het is geen gtst dan zap ik hard weg.
Nou, ik ontken ook niet dat zo'n ongeluk dodelijk kan zijn, ik vind alleen het gezellig babbelen in bed, zo ga ik vast en zeker lekker naar huis en vervolgens dokter doom die uit het niets een doodvonnis komt brengen behoorlijk ongeloofwaardig. Ze had nergens last van, nergens pijn en lag lekker te keuvelen met d'r man in bed. En dat je dan een week in leven blijft om de hele soapwereld de kans te geven langs te komen... nah, dat had echt beter gekund.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het was niet ongeloofwaardig, het was een bestelbus van ongeveer 1500 kilo die haar aanreed, helaas kan dit al met een lage snelheid dodelijk zijn voor een mens. Wat wel weer enigzins ongeloofwaardig was, was dat ze nog zowat een week bleef leven, enkele dagen zou nog kunnen.
Maargoed ik weet dankzij wat natuurkundelessen uit het verleden wat wel en niet onmogelijk is, anders zou ik het wellicht ook ongeloofwaardig hebben gevonden.
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:51 schreef roos85 het volgende:
daar was een mooie verhaallijn van, met Nanda en dag Roos als geest terug kwam
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Prachtige muziek ook in Nepal. Vooral de eerste Rik en Anita tune.
kon het al niet vinden, jammer, dat vond ik echt touchy toen..quote:
Ik heb box 2 al binnen (1 was er nog niet) en daar staan geloof ik 185 afleveringen op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
De eerste seizoen zijn dus te koop ... hoeveel afleveringen hebben die seizoenen ongeveer?
En duurden de afleveringen toen ook al ongeveer 22 à 23 minuten?
Ik heb het eerste seizoen namelijk niet gezien, want toen zat ik nog gezellig knus in mijn moeders baarmoeder.En de seizoenen daarna ook niet, want toen keek ik liever Sesamstraat.
Maar ik ben wel van plan om alle seizoenen vanaf aflevering 1 terug te kijken ... voor zover ze uitgebracht zijn op dvd dan.
Ik mis nu namelijk een groot deel van de historie van de serie. Ja, je ziet wel eens scenes terug en je leest wel eens iets, maar dat is toch anders.
Daar ben ik vast enorm veel tijd mee kwijt .. toch?
Ik denk dat ik Lieke van Lexmond net zo leuk vind als de gemiddelde vrouw hier gecharmeerd zou raken van Jan Peter Balkenende in een ballenknijperzwembroek die in je badkamer verstopt zit op het moment dat je wilt gaan douchenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Maar Lieke is wel een leuke meid om te zien vind ik! Althans, ik ben wel jaloers op haar haar of haar lengte
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Lieke van Lexmond net zo leuk vind als de gemiddelde vrouw hier gecharmeerd zou raken van Jan Peter Balkenende in een ballenknijperzwembroek die in je badkamer verstopt zit op het moment dat je wilt gaan douchen
Ik vind haar dus totaal niet knap, ik speel het niet graag op uiterlijk, aangezien niemand daar wat aan kan doen, maar in mijn optiek heeft ze een spits muizengezicht dat er altijd licht zweterig uitziet, een onaangenaam brede mond en qua lichaamsbouw een beetje een mannenlichaam. Verder heeft ze een stem waar mijn nekharen van overeind schieten.quote:
Hier hoef ik niks meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind haar dus totaal niet knap, ik speel het niet graag op uiterlijk, aangezien niemand daar wat aan kan doen, maar in mijn optiek heeft ze een spits muizengezicht dat er altijd licht zweterig uitziet, een onaangenaam brede mond en qua lichaamsbouw een beetje een mannenlichaam. Verder heeft ze een stem waar mijn nekharen van overeind schieten.![]()
En haar gedrag in de programma's waar ik haar voorbij heb zien komen is overdreven, te aanwezig, te gretig, licht manisch en gruwelijk irritant in mijn ogen. Ze zeggen weleens dat acteurs iets van zichzelf in hun personage verstoppen en van haar hebben we een goed voorbeeld want we zien haar vaak buiten haar rol van Charlie.![]()
Maargoed als je haar al mooi vindt, zou je niet liever iemand hebben die èn mooi is èn niet zo een kutrol speelt als Charlie?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind haar dus totaal niet knap, ik speel het niet graag op uiterlijk, aangezien niemand daar wat aan kan doen, maar in mijn optiek heeft ze een spits muizengezicht dat er altijd licht zweterig uitziet, een onaangenaam brede mond en qua lichaamsbouw een beetje een mannenlichaam. Verder heeft ze een stem waar mijn nekharen van overeind schieten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Hier hoef ik niks meer aan toe te voegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:34 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Vergeet jezelf niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed in alle ernst, een potje stomme plaatjes van wat we ons bij elkaar voorstellen is wel weer erg van het niveau'tje zandbak. Dit was een constructief gesprek en je kan tenslotte niet iedereen knap en aantrekkelijk vinden. Dit betekent niet automatisch dat je zelf direct een aftands zwijn of koe bent. Wellicht was dit wel jouw ervaring tot nog toe?![]()
Het valt me overigens wel op dat je vaker ineens verraderlijk uit de hoek komt, ik ga me om dit soort dingen niet eens meer druk maken, veel plezier met jezelf
Een heer met stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |