abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97864579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kan ik hieruit afleiden dat jij de Anita-situatie niet ongeloofwaardig vond? :o
Het was niet ongeloofwaardig, het was een bestelbus van ongeveer 1500 kilo die haar aanreed, helaas kan dit al met een lage snelheid dodelijk zijn voor een mens. Wat wel weer enigzins ongeloofwaardig was, was dat ze nog zowat een week bleef leven, enkele dagen zou nog kunnen.

Maargoed ik weet dankzij wat natuurkundelessen uit het verleden wat wel en niet onmogelijk is, anders zou ik het wellicht ook ongeloofwaardig hebben gevonden. :)
quote:
En jaaaa, Anita had beter aan HIV kunnen overlijden, Frey. Maar de schrijvers zijn Hiv helemaal vergeten, of ze denken dat het een nieuw soort Mona-toetje is...
Een heer met stijl
pi_97864640
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

:')
Oh mijn God. :')
Toetje van de Maand: HIV-pudding? 8)7
:?
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:41:22 #28
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97864726
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

:?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar de schrijvers zijn Hiv helemaal vergeten, of ze denken dat het een nieuw soort Mona-toetje is...
:s)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_97864858
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[..]

:s)
Hmm ja..begrijp die reactie nog steeds niet helemaal, maarja het zal wel en maakt ook eigenlijk niet uit.
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:51:22 #30
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97865325
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef Frey het volgende:
Bij Anita hadden ze gewoon echt iets met haar Hiv moeten doen. Dat had zo'n mooie verhaallijn kunnen worden.
daar was een mooie verhaallijn van, met Nanda en dag Roos als geest terug kwam O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:52:08 #31
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97865357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Als zij of Jan Kooiman op tv voorbij komt en het is geen gtst dan zap ik hard weg.
:D

Jan Kooijemans is ook echt :r wat een arrogante kwal is dat zeg
pi_97865822
Ik ben benieuwd hoe Rikki gaat reageren op Sjoerd die haar vader op de grond heeft geduwd. Sjoerd is nogal een heethoofd maar ik vind hem wel een oprecht persoon. Hij komt tenminste voor z'n vriendin op.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2011 @ 22:59:37 #33
43556 miss_dynastie
pi_97865830
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het was niet ongeloofwaardig, het was een bestelbus van ongeveer 1500 kilo die haar aanreed, helaas kan dit al met een lage snelheid dodelijk zijn voor een mens. Wat wel weer enigzins ongeloofwaardig was, was dat ze nog zowat een week bleef leven, enkele dagen zou nog kunnen.

Maargoed ik weet dankzij wat natuurkundelessen uit het verleden wat wel en niet onmogelijk is, anders zou ik het wellicht ook ongeloofwaardig hebben gevonden. :)

[..]

Nou, ik ontken ook niet dat zo'n ongeluk dodelijk kan zijn, ik vind alleen het gezellig babbelen in bed, zo ga ik vast en zeker lekker naar huis en vervolgens dokter doom die uit het niets een doodvonnis komt brengen behoorlijk ongeloofwaardig. Ze had nergens last van, nergens pijn en lag lekker te keuvelen met d'r man in bed. En dat je dan een week in leven blijft om de hele soapwereld de kans te geven langs te komen... nah, dat had echt beter gekund.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:01:00 #34
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97865911
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:51 schreef roos85 het volgende:

daar was een mooie verhaallijn van, met Nanda en dag Roos als geest terug kwam O+

Prachtige muziek ook in Nepal. Vooral de eerste Rik en Anita tune. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:06:05 #35
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97866177
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef Frey het volgende:

[..]

Prachtige muziek ook in Nepal. Vooral de eerste Rik en Anita tune. _O_
_O_

bedankt voor het posten..

weet je toevallig of die aflevering waarin Roos komt te overlijden en de afleveringen daarop volgend op YT oid staan?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:07:07 #36
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97866233
Zover ik weet niet.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:09:35 #37
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97866373
De eerste seizoenen zijn dus te koop ... hoeveel afleveringen hebben die seizoenen ongeveer?
En duurden de afleveringen toen ook al ongeveer 22 à 23 minuten?
Ik heb het eerste seizoen namelijk niet gezien, want toen zat ik nog gezellig knus in mijn moeders baarmoeder. O+ En de seizoenen daarna ook niet, want toen keek ik liever Sesamstraat. :P
Maar ik ben wel van plan om alle seizoenen vanaf aflevering 1 terug te kijken ... voor zover ze uitgebracht zijn op dvd dan.
Ik mis nu namelijk een groot deel van de historie van de serie. Ja, je ziet wel eens scenes terug en je leest wel eens iets, maar dat is toch anders.
Daar ben ik vast enorm veel tijd mee kwijt .. toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door Madame_Paon op 07-06-2011 23:45:00 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:09:36 #38
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97866376
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:07 schreef Frey het volgende:
Zover ik weet niet.
kon het al niet vinden, jammer, dat vond ik echt touchy toen..

op de eerste GTST Jubileum dvd staat er een blooper op, Roos ligt in de kist en Anita maakt haar op.. dat is echt bizar om te zien
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:11:20 #39
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97866467
Sommige afleveringen duurden gewoon een half uur, zoals die laatste van seizoen 11.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:14:45 #40
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_97866661
Iedereen heeft nu wel zo'n beetje genoeg van Charlie als personage en sommigen ook aan Lieke van Lexmond als persoon.
Dat doet mijn hart deugd!
Persoonlijk had ik al een hekel aan haar vanaf dag 1, toen ze de rol van Aukje overnam.
Niet dat ik zo'n fan ben van Aukje van Ginneken, maar die Lieke irriteert me gewoon.
Dat hese blije stemmetje, dat mediageile gedrag altijd buiten GTST en ook haar rol.
Maar ik weet wel zeker dat het personage Charlie niet snel uit de serie zal verdwijnen, de schrijvers denken dat Charlie een van de populairste & leukste rollen is in GTST.
Dus moet me er maar bij neer leggen.
Hoop alleen wel dat als Nick Sanders weer terug is, hij niet weer verliefd op Charlie wordt.
En Charlie die dan langzaam weer valt voor z'n Sanders charme, maar dat zal Rik haar vast wel weer vergeven...

Tja, Charlie & Nina zijn nu eenmaal prinsesjes, die altijd hun zin krijgen.
:N
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_97867279
Maar Lieke is wel een leuke meid om te zien vind ik! Althans, ik ben wel jaloers op haar haar of haar lengte :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
  Redactie Sport dinsdag 7 juni 2011 @ 23:36:55 #42
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97867990
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
De eerste seizoen zijn dus te koop ... hoeveel afleveringen hebben die seizoenen ongeveer?
En duurden de afleveringen toen ook al ongeveer 22 à 23 minuten?
Ik heb het eerste seizoen namelijk niet gezien, want toen zat ik nog gezellig knus in mijn moeders baarmoeder. O+ En de seizoenen daarna ook niet, want toen keek ik liever Sesamstraat. :P
Maar ik ben wel van plan om alle seizoenen vanaf aflevering 1 terug te kijken ... voor zover ze uitgebracht zijn op dvd dan.
Ik mis nu namelijk een groot deel van de historie van de serie. Ja, je ziet wel eens scenes terug en je leest wel eens iets, maar dat is toch anders.
Daar ben ik vast enorm veel tijd mee kwijt .. toch?
Ik heb box 2 al binnen (1 was er nog niet) en daar staan geloof ik 185 afleveringen op. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_97868321
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Maar Lieke is wel een leuke meid om te zien vind ik! Althans, ik ben wel jaloers op haar haar of haar lengte :P
Ik denk dat ik Lieke van Lexmond net zo leuk vind als de gemiddelde vrouw hier gecharmeerd zou raken van Jan Peter Balkenende in een ballenknijperzwembroek die in je badkamer verstopt zit op het moment dat je wilt gaan douchen :r
Een heer met stijl
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:47:12 #44
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_97868489
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik denk dat ik Lieke van Lexmond net zo leuk vind als de gemiddelde vrouw hier gecharmeerd zou raken van Jan Peter Balkenende in een ballenknijperzwembroek die in je badkamer verstopt zit op het moment dat je wilt gaan douchen :r
_O- Wat een heerlijke vergelijking weer, hihi. Het klinkt als een slechte scene uit Pittige Tijden, Irene als Charlie en Carlo als JP in zijn zwembroek!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:51:08 #45
123170 alors
zlata1234
pi_97868660
Ik vind Lieke wel knap en dr haar idd O+
know'm sayin?
word? word.
pi_97869082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:51 schreef alors het volgende:
Ik vind Lieke wel knap en dr haar idd O+
Ik vind haar dus totaal niet knap, ik speel het niet graag op uiterlijk, aangezien niemand daar wat aan kan doen, maar in mijn optiek heeft ze een spits muizengezicht dat er altijd licht zweterig uitziet, een onaangenaam brede mond en qua lichaamsbouw een beetje een mannenlichaam. Verder heeft ze een stem waar mijn nekharen van overeind schieten. :{

En haar gedrag in de programma's waar ik haar voorbij heb zien komen is overdreven, te aanwezig, te gretig, licht manisch en gruwelijk irritant in mijn ogen. Ze zeggen weleens dat acteurs iets van zichzelf in hun personage verstoppen en van haar hebben we een goed voorbeeld want we zien haar vaak buiten haar rol van Charlie. :')

Maargoed als je haar al mooi vindt, zou je niet liever iemand hebben die èn mooi is èn niet zo een kutrol speelt als Charlie? :P
Een heer met stijl
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:21:03 #47
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_97870205
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vind haar dus totaal niet knap, ik speel het niet graag op uiterlijk, aangezien niemand daar wat aan kan doen, maar in mijn optiek heeft ze een spits muizengezicht dat er altijd licht zweterig uitziet, een onaangenaam brede mond en qua lichaamsbouw een beetje een mannenlichaam. Verder heeft ze een stem waar mijn nekharen van overeind schieten. :{

En haar gedrag in de programma's waar ik haar voorbij heb zien komen is overdreven, te aanwezig, te gretig, licht manisch en gruwelijk irritant in mijn ogen. Ze zeggen weleens dat acteurs iets van zichzelf in hun personage verstoppen en van haar hebben we een goed voorbeeld want we zien haar vaak buiten haar rol van Charlie. :')

Maargoed als je haar al mooi vindt, zou je niet liever iemand hebben die èn mooi is èn niet zo een kutrol speelt als Charlie? :P
Hier hoef ik niks meer aan toe te voegen ^O^
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_97870791
quote:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Hier hoef ik niks meer aan toe te voegen ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 00:39:26 #49
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_97871011
quote:

[..]

_O-
pi_97871158
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:34 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

SPOILER
Vergeet jezelf niet:
SPOILER
Maargoed in alle ernst, een potje stomme plaatjes van wat we ons bij elkaar voorstellen is wel weer erg van het niveau'tje zandbak. Dit was een constructief gesprek en je kan tenslotte niet iedereen knap en aantrekkelijk vinden. Dit betekent niet automatisch dat je zelf direct een aftands zwijn of koe bent. Wellicht was dit wel jouw ervaring tot nog toe? :')

Het valt me overigens wel op dat je vaker ineens verraderlijk uit de hoek komt, ik ga me om dit soort dingen niet eens meer druk maken, veel plezier met jezelf :W
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')