quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marly heeft ook echt constant van die verschrikkelijke wallen onder d'r ogen. Het wordt hoog tijd dat de Vichy de serie gaat sponsoren, misschien dat het dan wat beter aan te zien is
Maar dat heeft niks met haar gezicht(suitdrukkingen) te makenquote:
Trouwen kan ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou der gewoon kei hard nemen adopteren vind ik dan weer heel wat anders
dat laatste denkquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
die wallen van Marly zijn toch niet meer zo erg de laatste jaren ?
Of ben ik er zo aan gewent geraakt dat het me niet meer opvalt ?
Als Stefano of als arrogante voetballer ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:04 schreef roos85 het volgende:
Van mij mag Stefano wel langskomen, die laat ik alle hoeken van de kamer zien
Liever als Stefanoquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Stefano of als arrogante voetballer ?
Fotoboek van User
De dochter van Peter Jan Rens heet Lutein van Kranen EN heeft ook nog een rolletje gehad in GTST.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen Gigi Ravelli en Peter Jan Rens niet echt, eerlijk gezegd.
Ik ben wel blij met Rikki, Sinds Florien hebben we op Gigi na veel te weinig leuke chickies in gtst.quote:
Geizen die kop zou ik keihard NEE! zeggen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De dochter van Peter Jan Rens heet Lutein van Kranen EN heeft ook nog een rolletje gehad in GTST.
Ze speelde barvrouw Inez en was het tijdelijke neukertje van Dennis.
[ afbeelding ]
Vergeet Sjorrrss niet!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met Rikki, Sinds Florien hebben we op Gigi na veel te weinig leuke chickies in gtst.
Heerlijk in lingerie etc , die Dex vond ik trouwens echt een baas tijdens die periode.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
Van mij magVicky
wel langskomen, die heeft de hoeken van een kamer nog nooit zo goed kunnen bestuderen
Dex is dan ook de enige die is goedgekeurd door Ludo als schoonzoon.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk in lingerie etc , die Dex vond ik trouwens echt een baas tijdens die periode.
Jammer dat ze met die verhaalijn gekapt zijn terwijl er nog veel meer potentie in zat.
Vroeger was het dan veel beter in gtst had je Katja Schuurmanquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Vergeet Sjorrrss niet!
Net als Rikki, kan ze ook zo lief lachen![]()
Gigi heeft wel een prachtig lijf, maar haar gezicht (als ze glimlacht dan) en haar stem vind ik niet echt aantrekkelijk.
Wiet is een klein kind & Nina heeft een raar hoofd, vooral als ze zich weer eens irriteert.
Sorry Ludo, dat ik je dochter zit te dissen.
Ik denk dat Dex de Junior Couwenberg van GTST had moeten worden, had gerust gekunt. Dat Vicky via hem een cokeverslaving kreeg en in de prostitutie belandde oidquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk in lingerie etc , die Dex vond ik trouwens echt een baas tijdens die periode.
Jammer dat ze met die verhaalijn gekapt zijn terwijl er nog veel meer potentie in zat.
Ik vind Caroline de Bruijn nog steeds prachtig. En Marjolein Keuning ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger was het dan veel beter in gtst had je Katja Schuurman, Tanja Jess
Georgina
Verbaan en Angela Schijf
tegelijk in de soap zitten en toen was Janine ook nog een mooie vrouw,
En daarna Victoria Koblenko
Ik zit echt te wachten op seizoen 4, als Daniël door de vader van Nettie Boelens in die put wordt gedaan, en als hij zijn aandelen AA&F vergokt aan Frits van Houten.quote:
Daniël was echt ongelooflijk cool in seizoen 1 vooral het begin, echt zo een norse baas die overal schijt aan had, whisky zoop bij de vleet en altijd een sigaar in zijn mond hadquote:
Maar het leverde wel nog geweldige verhaallijnen op en Daniël bleef een van mijn favorieten. De cliffhanger vlak voor de 1500ste aflevering waarin hij weer verscheen met baard, die zal ik nooit vergeten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
nadat die Eveline van Wessem vermoord werd door Wassenaar werd het een uiterst labiel personage, toch eeuwig zonde.
Dat is niet helemaal waarquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:17 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dex is dan ook de enige die is goedgekeurd door Ludo als schoonzoon.
Daniël was in zijn beginperiode idd echt ontzettend leuk. Het valt me nu pas op dat het ook een personage met een humoristische kant is:quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daniël was echt ongelooflijk cool in seizoen 1 vooral het begin, echt zo een norse baas die overal schijt aan had, whisky zoop bij de vleet en altijd een sigaar in zijn mond had![]()
In seizoen 3 begon het personage vind ik milder te worden, maar nog absoluut top en nadat die Eveline van Wessem vermoord werd door Wassenaar werd het een uiterst labiel personage, toch eeuwig zonde.
Dat was geweldig geweest, Van mijn part casten ze Levi van Kempen voor zo een soort rol,quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat Dex de Junior Couwenberg van GTST had moeten worden, had gerust gekunt. Dat Vicky via hem een cokeverslaving kreeg en in de prostitutie belandde oid
Isabella Kortenaerquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger was het dan veel beter in gtst had je Katja Schuurman, Tanja Jess
Georgina
Verbaan en Angela Schijf
tegelijk in de soap zitten en toen was Janine ook nog een mooie vrouw,
En daarna Victoria Koblenko
Ideetje: gooi die verschrikkelijke Kooijman eruit en plaats Levi er in als zo'n foute jongen. Volgens mij is Levi nog altijd interessanter voor pubermeisjes dan die nono van een Kooijman. En daarbij kan Levi vele malen beter acterenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was geweldig geweest, Van mijn part casten ze Levi van Kempen voor zo een soort rol,
Ik vind haar eerlijk gezegd afstotelijk ...quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Isabella Kortenaer![]()
[ afbeelding ]
Weet nog goed dat ze de hots had voor Jef Alberts, maar Jef heeft haar charmes steeds weerstaan!
Of Bartho Braat dat ook had gekund?
Ik in ieder geval niet, zeker met zo'n outfitje als op de foto
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met Rikki, Sinds Florien hebben we op Gigi na veel te weinig leuke chickies in gtst.
Ik ben toch heel erg benieuwd naar de scène in seizoen 6 waar hij Bronkhorst een klap geeft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daniël was in zijn beginperiode idd echt ontzettend leuk. Het valt me nu pas op dat het ook een personage met een humoristische kant is:
Advocaat van Frits: "Ik ben de advocaat van de heer Van Houten..."
Daniël: "Nou, daar ben je mooi klaar mee!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |