Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
BNN is op zoek naar ' De Allerslechtste Chauffeur van Nederland'quote:
jaaaaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je 2e pinksterdag thuisdan ben ik in zwolle
Ja ik ookquote:
Blijf maar hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
BNN is op zoek naar ' De Allerslechtste Chauffeur van Nederland'
Ik kijk even hoe druk het daar is
Echt?quote:
Educatie, hoezeeequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
pffff, die 6 opdrachten van wiskunde waren 5 kantjes
Dat weet ik toch nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt?
Ik kan ook wel andere dagen nog hoor
Davey doet het met de handremquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Ah het meisje dat niet weet waar de rem zit moet een noodstop maken.
Oh, ja, dat is wel weer even genoeg voor drie maanden hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet
Ik zie je zaterdag ook al
Dan hoef ik toch niet te remmenquote:
Dat lampie gaat nooit aan. Iedereen gaat door die muur heenquote:
Ja, maar ze moet wel van alles vragen waar het zitquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is wel weer even genoeg voor drie maanden he
Ja daar zou je best gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lampie gaat nooit aan. Iedereen gaat door die muur heenLet maar op
Opa niet, die gaat zo langzaam, dat de muur hem wel afremtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lampie gaat nooit aan. Iedereen gaat door die muur heenLet maar op
Wie ben jij dan? Opa of Davey?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
Het kan best zijn dat ik later ook aan dat programma mee moet doen![]()
als je liever niet komt...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus dan hoef ik maandag niet te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat lijkt me niet zo goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je liever niet komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk nu maar vast dan, oma Ellyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ho ho, ik ga me niet laten ombouwen hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je liever niet komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ho ho, ik ga me niet laten ombouwen hoor
Dat wou ze wel maar mocht niet van haar kleindochterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Oma rijdt ook niet zo hard, kijken of ze wel stopt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering die ging er nog harder doorheen dan Davey![]()
Dat zal hem niet lekker zitten
Gek hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
Iedereen verontwaardigd dat die lamp niet gaat branden.
Zonnetje in KSCquote:
NL 1 , nu.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Het lijkt hier wel Serious-Chauffeur, mên, ik volg jullie niet
neem ik voor, jij achter, dan blijft hij wel staanquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Het lijkt hier wel Serious-Chauffeur, mên, ik volg jullie niet
quote:
Mag ik niet achter jouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neem ik voor, jij achter, dan blijft hij wel staan
Ze is niet blond.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
Marianne heeft het door! Je kunt remmen zonder lamp!
quote:2 vrouwen vinden de dood bij televisie programma
Moet nog even wennen aan die topicsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Oke, ik ben net overgezapt, nu probeer ik het te volgen
Goed planquote:
Met wat gelukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Over een kwartiertje is godtschalk wel bij die muur denk ik
Klopt, daar zitten ook veel KSC-ersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Moet nog even wennen aan die topics, GRTD is ook wel leuk
![]()
KSC
quote:
GMTAquote:
Handen voor de ogen ná de muurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef DaMart het volgende:
Pim, met de handen voor de ogen door de muur.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef GeefZonNu het volgende:
Wie is Pim?![]()
Laat me raden, we hebben het nu over een tv programma of zo
Yup, kijk maar naar Ned 1quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef GeefZonNu het volgende:
Wie is Pim?![]()
Ja, slechtste chauffeur van Nederland, eerste keer dat ik nu kijk, ik volgde het hiervoor ook totaal niet, groepsdrukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef GeefZonNu het volgende:
Wie is Pim?![]()
Same.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, slechtste chauffeur van Nederland, eerste keer dat ik nu kijk, ik volgde het hiervoor ook totaal niet, groepsdruk
Even aanzetten danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, slechtste chauffeur van Nederland, eerste keer dat ik nu kijk, ik volgde het hiervoor ook totaal niet, groepsdruk
Volgens mij vind ik het ook wel leuk jaquote:
Die staat nog een half uur te twijfelen of hij nou achter of vooruit moet gaan, heeft 'ie besloten, moet 'ie de snelheid nog inschatten, dan nog kijken wat al die borden betekenen, allesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Opa kom je waarschijnlijk niet tegen bij dat achtje rijden.
Dat wordt dan opa tegen oma waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die staat nog een half uur te twijfelen of hij nou achter of vooruit moet gaan, heeft 'ie besloten, moet 'ie de snelheid nog inschatten, dan nog kijken wat al die borden betekenen, alles
Ook proefwerkweek?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Klote Duits
Klote Engels
Klote wiskunde
Klote geschiedenis
Klote huiswerk
Klote school
Oke, dat hebben we ook weer gehad, nu weer huiswerk maken
Sterktequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Klote Duits
Klote Engels
Klote wiskunde
Klote geschiedenis
Klote huiswerk
Klote school
Damn it, reageer dan ook ff op je PM en DMquote:
Veel succesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Klote Duits
Klote Engels
Klote wiskunde
Klote geschiedenis
Klote huiswerk
Klote school
Easy cowboyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Damn it, reageer dan ook ff op je PM en DM
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Hier hebben ervaren bestuurders volgens mij nog aardig wat moeite mee hoor, dit is moeilijk!
Die begint de 23e pasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook proefwerkweek?
Kusje op de overbelasting
Oehj, die van mij begint donderdag al met geschiedenisquote:
Bochtje achteruit leer je gewoon tijdens je rijlessen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Hier hebben ervaren bestuurders volgens mij nog aardig wat moeite mee hoor, dit is moeilijk!
Ja oke, maar het is alsnog niet heel gemakkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Bochtje achteruit leer je gewoon tijdens je rijlessen.
Ja, die halvequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Heuj tjik, hoal die blauwe volvo 'ns weg
En bang om het alleen te doen, terwijl het toen best ging!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Esther [heet ze Esther?] is echt een enorm klein kind, als het om belonen en trots zijn op wat ze heeft gepresteerd gaat
Van mij hoeft het niet zo snel, ik ga liever met het OV denk ikquote:
Daarom, gewoon alsof het niets isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En bang om het alleen te doen, terwijl het toen best ging!
Kom een week vanuit hier en je bent zeker van gedachte verandertquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet zo snel, ik ga liever met het OV denk ik
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
Davey gaat achteruit met de handrem de bocht om.
Wij hebben altijd eindfeest op de laatste dag van de pwwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoop dat we de vrijdag na de pww vrij hebben
waarschijnlijk toch niet, maar dat zou écht goed uitkomen!
quote:
Slaappillen voor het ontbijtquote:
Dat hebben wij gelukkig nooitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij hebben altijd eindfeest op de laatste dag van de pww
Ja die wil echt niet allerlaatste wordenquote:
Die mag de weg weer op denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
Davey wil gewoon asap zijn rijbewijs terug
Zodat hij weer linksom de rotonde kan nemenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
Davey wil gewoon asap zijn rijbewijs terug
Wij hebben een budget van ¤2000,- , en professionele belichting en dj en alles, dus bij ons is het altijd vetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat hebben wij gelukkig nooit
Schoolfeesten hier falen echt
Slaap lekker moppiequote:
Ja, datquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zodat hij weer linksom de rotonde kan nemen.
Ja, sorry, ik ben er ook aan bezwekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:
dit topic is echt stom als je geen tv aant kijken bent
Lezzer!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef lezzer het volgende:
broccoli... nog een rotwoord om te sms-en ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |