Ja daar zou je best gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lampie gaat nooit aan. Iedereen gaat door die muur heenLet maar op
Opa niet, die gaat zo langzaam, dat de muur hem wel afremtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lampie gaat nooit aan. Iedereen gaat door die muur heenLet maar op
Wie ben jij dan? Opa of Davey?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
Het kan best zijn dat ik later ook aan dat programma mee moet doen![]()
als je liever niet komt...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus dan hoef ik maandag niet te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat lijkt me niet zo goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je liever niet komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk nu maar vast dan, oma Ellyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ho ho, ik ga me niet laten ombouwen hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je liever niet komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ho ho, ik ga me niet laten ombouwen hoor
Dat wou ze wel maar mocht niet van haar kleindochterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Oma rijdt ook niet zo hard, kijken of ze wel stopt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering die ging er nog harder doorheen dan Davey![]()
Dat zal hem niet lekker zitten
Gek hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
Iedereen verontwaardigd dat die lamp niet gaat branden.
Zonnetje in KSCquote:
NL 1 , nu.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Het lijkt hier wel Serious-Chauffeur, mên, ik volg jullie niet
neem ik voor, jij achter, dan blijft hij wel staanquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Het lijkt hier wel Serious-Chauffeur, mên, ik volg jullie niet
quote:
Mag ik niet achter jouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neem ik voor, jij achter, dan blijft hij wel staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |