Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Is goed. Zo vond ik het ook wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom nog wel een keer als ik ook even stil kan zitten (zonder Thijs, dus)
[..]
Jaa, anananananananananananas![]()
En kipVeeeel kip
Okee, kom je dan wel eens in EHV dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had er zelfs drie vandaag.
Als ik in de buurt ben kom ik een keer langs.
Mijn huis is ook niet echt kindveilig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En drie keer bijna uit het raam geklommen![]()
Ik ook, maar zitten is soms ook wel fijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Is goed. Zo vond ik het ook wel leuk hoor.
Voor mijn werk kom ik zo ongeveer het hele land door.quote:
Dan kun je nog een soort van gesprek voeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar zitten is soms ook wel fijn
Hoeft ook niet, want je hebt er niet eentjequote:
Nopes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want je hebt er niet eentje![]()
Nu koken![]()
Nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:17 schreef summer2bird het volgende:
Hoelang moeten oordopjes wel niet inspelen
Okee, die werkt toch wel eens op de TU/e dat is niet ver van hier namelijk..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je MPG uitnodigen... maar pas op, want die komt ook niet meer van de koffie af.
Sssssttt!!!quote:
Okeequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sssssttt!!!
Ik ben heel hard bezig om de accordeon van m'n buurman niet te horen, dus stil daarover!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sssssttt!!!
Ik ben heel hard bezig om de accordeon van m'n buurman niet te horen, dus stil daarover!
Het is pas vijf over half zeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
Hmm, eigenlijk moet ik nog koken, eten, afwassen en douchen voor kwart voor 8. Red ik dat?
Oi, Joysa. Was jij nog van plan om de lakjes waarvoor ik je zo'n maand geleden geld heb overgemaakt op te sturen?quote:
PMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:35 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Oi, Joysa. Was jij nog van plan om de lakjes waarvoor ik je zo'n maand geleden geld heb overgemaakt op te sturen?
Dat zou te halen moeten zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
Hmm, eigenlijk moet ik nog koken, eten, afwassen en douchen voor kwart voor 8. Red ik dat?
Ik las het, vreemdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
RN, ik heb sneeuw in mijn header!
Je zit mobiel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las het, vreemd
ik heb hier geen header
quote:
Nog iets bijzondersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
Eerst maar eens een maaltijd in een pan flikkeren
Hey Trevquote:
Priemquote:
Hey Solquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Een dag om snel te vergeten dus, hier ook al.
[..]
Priem![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een kut dag, moe, nergens zin in en dan ook nog eens moeten overwerken
Beter dan een haar in je krul.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zit er altijd één krul in mijn haar
PRIEMquote:
Dan word ik 18, ben ik klaar met school en komt er dus (hopelijk) een interessantere/leukere opleidingquote:
Kunnen we in Bos wandelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hebben we er weer een oerbos bij dus!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hebben we er weer een oerbos bij dus!
Daar hebben ze dan allang wat voor uitgevondenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Ach tegen die tijd is mijn lichaam allang in vergaande staat van ontbinding.
Jup ongelooflijk klotequote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef Solique het volgende:
Tijd om maar iets eetbaars klaar te maken.
Succes er meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ongelooflijk kloteTe druk etc...
Maar gaat nu wel weer. Vanavond tennistraining; kan ik weer flink meppen
Nu eerst even koken..
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef Solique het volgende:
Tijd om maar iets eetbaars klaar te maken.
Nog geen idee watquote:
quote:
Justeat.nlquote:
Neuh, alles groeit schots en scheef, dus maar eens recht makenquote:
Dresscode?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
Zo dressed in black.
Klaar om zo naar de Effenaar te gaan
Metalhead Bos?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
Zo dressed in black.
Klaar om zo naar de Effenaar te gaan
Neu, maar past wel bij de muzieksoort.quote:
Een oud-begeleider ging trouwen. Hij had zijn vrouw in de effenaar verleid. Hadden zijn collega's t-shirts laten drukken met Effenaar het Altaarquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een oud-begeleider ging trouwen. Hij had zijn vrouw in de effenaar verleid. Hadden zijn collega's t-shirts laten drukken met Effenaar het Altaar
Bis Later Zomersvogeltjequote:
Have Funquote:
Fijne avond verderquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
Bah, het voelt alsof mijn keel in brand staat
Dankquote:
Avond Karinaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef Karina het volgende:
Goedenavond dames (en heren) en smakelijk eten voor degenen die nu gaan eten
Moet je flink op schieten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
Wauw, ik ga het gewoon halen ook nog
Gekookt, gegeten en afgewassen in < 1 uur
Even snel douchen![]()
![]()
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
Wauw, ik ga het gewoon halen ook nog
Gekookt, gegeten en afgewassen in < 1 uur
Even snel douchen![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat had je? Ik had rode kool, geen inspiratie
Ik heb nog een kwartier, ongeveerquote:
Ik heb onverwachts een proefles zanglesquote:
Oh die zijn wel lekker, ik neem weleens die met zalm en spinazie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet
Iglo eenpansmaaltijd met noedels, spinazie en rundvlees![]()
[..]
Ik heb nog een kwartier, ongeveer
Ik ben 23 en singlequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hot date misschien(ik weet nog niet of iedereen hier getrouwd is of zo
)
Die maaltijden zijn wel altijd lekker, ben alleen geen fan van spinazie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet
Iglo eenpansmaaltijd met noedels, spinazie en rundvlees![]()
[..]
Ik heb nog een kwartier, ongeveer
mag ik die vraag overslaan?quote:
Nee, dan kan ik beter een riempje kopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Nopes.
En om nou alleen voor die enkele keer dat Thijs hier is de boel helemaal childproof te maken.
Ik ben jaloers op 16- tot 18-jarigenquote:
Gefeliciteerd, wat leuk dat je verloofd bent, hoor je niet zo vaak meer tegenwoordig (dacht ik).quote:
Zo werkt het he? Als je jong bent wil je ouder zijn en andersom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op 16- tot 18-jarigen
Top. Peter Marijke en st over de vloer gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mag ik die vraag overslaan?ja goed
fijn
Hoe was jou dag?
Phihihihihiquote:
Waarom hoor je dat niet zo vaak dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat leuk dat je verloofd bent, hoor je niet zo vaak meer tegenwoordig (dacht ik).
gezelligquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Top. Peter Marijke en st over de vloer gehad.
En als ie dan ergens naar toe rent word ie teruggelanceerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik beter een riempje kopen![]()
Of een elastiek, dat precies als hij bijna te ver rent toink doet![]()
Trouwen wel, maar eerst verloven hoor ik toch niet zo vaak. Meestal samenwonen -> trouwen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom hoor je dat niet zo vaak dan?
Ken genoeg oud klasgenoten die al getrouwd zijn of dat gaan doen.
Ben zelf 24 en single
verloven komt ook nog genoeg voor (tenminste bij de mensen die ik ken)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Trouwen wel, maar eerst verloven hoor ik toch niet zo vaak. Meestal samenwonen -> trouwen.
Vanaf dat je iemand ten huwelijk vraagt ben je toch verloofd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Trouwen wel, maar eerst verloven hoor ik toch niet zo vaak. Meestal samenwonen -> trouwen.
Dat dacht ik ook altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf dat je iemand ten huwelijk vraagt ben je toch verloofd?
Ja ok, maar ik bedoel meer echt officieel met een ring en zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf dat je iemand ten huwelijk vraagt ben je toch verloofd?
Ja, dabedoellikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En als ie dan ergens naar toe rent word ie teruggelanceerd.
Ah, vleeskeuringsuurtjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hot date misschien(ik weet nog niet of iedereen hier getrouwd is of zo
)
nice .. Thijsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Was leuk.
En Thijs natuurlijk. Hij is wel 78x mijn flatje rondgerend.
De mi is wel grappigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, ik zal jou aan een elastiekje vastmaken!
Ja oké.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De mi is wel grappig![]()
En mij aan een elastiekje vastmaken () heeft weinig zin, want dan doet het elastiekje toink en dan gebeurt er niets
Anticlimax van jewelste
Thijs vindt kip/ananananananananaswraps viesquote:
En dat klinkt nog zo wel zo lekker zoet!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs vindt kip/ananananananananaswraps vies
Nee, gewoon vet grappigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef JJH het volgende:
Ja oké.Maar ook nog steeds zielig!
En ik doe gewoon een postelastiek.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs is je zoontje toch? Hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is goed bezigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik at rijst met kippenragout... Koen heeft keurig zijn bordje leeggegeten
gister ook al en de dag daarvoor ook al![]()
![]()
![]()
Nee hoor, kip met ananasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Thijs is je zoontje toch? Hij heeft gelijkVlees met iets zoets is vies.
Eetsequote:
Ja, was het ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat klinkt nog zo wel zo lekker zoet!
Hij wilde natuurlijk meer stroopwafel.
Gelukkig at Thijs de dingen die ik de dagen hiervoor heb gemaakt wel, nu wilde hijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik at rijst met kippenragout... Koen heeft keurig zijn bordje leeggegeten
gister ook al en de dag daarvoor ook al![]()
![]()
![]()
Maar die zijn zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lust ook geen pizza Hawaii bijvoorbeeld
Nee joh, dat vind jij vies, maar dat IS niet viesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Thijs is je zoontje toch? Hij heeft gelijkVlees met iets zoets is vies.
Oh ja, ik VIND het viesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dat vind jij vies, maar dat IS niet vies
Daar heb ik ook geen problemen meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkigGeef mij maar een pizza shoarma of met veel kaas
he gatverquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig at Thijs de dingen die ik de dagen hiervoor heb gemaakt wel, nu wilde hijliever
een potje
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, was het ooken pittig
![]()
Ja, dat is het!
Had je nog door dat hij jouw auto wilde meenemen toen we weggingen?![]()
Heeft zelfs nog aan de deuren lopen voelen of ze misschien open waren
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lust ook geen pizza Hawaii bijvoorbeeld
Ik ben helemaal niet zo een zoetekauw, geef mij maar iets hartigs. Liever een zak chips dan een doos bonbons.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind iets zoets erbij wel lekker. Ook bij de bbq, die sausjes die wat zoeter zijn.
Vind ik ook wel lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind iets zoets erbij wel lekker. Ook bij de bbq, die sausjes die wat zoeter zijn.
O, laat bij mij geen zakje snoepgoed slingeren. Als ik bij de pomp ofzo een zakje snoep haal, haalt ie het eind van m'n dienst niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo een zoetekauw, geef mij maar iets hartigs. Liever een zak chips dan een doos bonbons.
Een maat en ik zijn dan pas ergquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
O, laat bij mij geen zakje snoepgoed slingeren. Als ik bij de pomp ofzo een zakje snoep haal, haalt ie het eind van m'n dienst niet.
SLOATEMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
Maar JJH heb jij mijn vraag nog aan Marijke gesteld?
Is ze nu nog in Zwolle dan of niet meer, want zo niet denk ik niet dat het nog zin heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb sinds gister een nieuwe provider en ben nu even nummers aan het syncen, maar als ik daarmee klaar ben ga ik d'r eerst smsen.
quote:
Dat zeker maar het leek mij zo vanmiddag even makkelijker omdat ze in Zwolle was en als ze dat nu niet meer is heeft het denk ik ook weinig zin meer om het te vragenquote:
Wat slecht van mij, sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ze nu nog in Zwolle dan of niet meer, want zo niet denk ik niet dat het nog zin heeft
Godsamme ben je homo of zo? Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker maar het leek mij zo vanmiddag even makkelijker omdat ze in Zwolle was en als ze dat nu niet meer is heeft het denk ik ook weinig zin meer om het te vragen
Zoetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook weer, maar ik hou gewoon niet zo van bonbonsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo een zoetekauw, geef mij maar iets hartigs. Liever een zak chips dan een doos bonbons.
Nope en nope, ik ben gewoon zo als gewoonlijk luiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme ben je homo of zo? Je lijkt wel een wijf
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme ben je homo of zo? Je lijkt wel een wijf
Je kunt haar ook bellen, vragen waar het ligt en mij er heen sturen met aanwijzingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker maar het leek mij zo vanmiddag even makkelijker omdat ze in Zwolle was en als ze dat nu niet meer is heeft het denk ik ook weinig zin meer om het te vragen
Ik weet heel goed het verschil daartussen hoorquote:
Echt als er iemand vaag kan doen dan ben jij het welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Als haar wii nog in Zwolle staat dan ligt die denk ik tussen de spellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt haar ook bellen, vragen waar het ligt en mij er heen sturen met aanwijzingen
Goed te horenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet heel goed het verschil daartussen hoor
Ik ken er anders wel een paar die nog erger zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt als er iemand vaag kan doen dan ben jij het wel
Joh!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als haar wii nog in Zwolle staat dan ligt die denk ik tussen de spellenmaar dan doe ik dat wel even
Dat snap ik dus dan bel ik haar zo wel evenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh!
Maar ik heb geen zin alles overhoop te moeten halen, dus ik wil een precieze locatie
Ik houd helemaal niet zo van chocolade, alleen hele bittere.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Dat heb ik dan ook weer, maar ik hou gewoon niet zo van bonbons
Allemaal, dat is het leukequote:
20:30, NL 1. Kijk maar gewoonquote:
Oh slechtste chauffeur! Dat kijk ik ook elke week. Wat een ellende.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
20:30, NL 1. Kijk maar gewoon![]()
Kejjelachejonge
Ik denkweet zeker dat Pim wel weer afgaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal, dat is het leukewant Jarno is gepromoveerd vorige keer
Oh ja de hysterische homo die bang is dat zijn haar in de war gaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denkweet zeker dat Pim wel weer afgaat
Dat is pas een wijfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Same herequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet zo van chocolade, alleen hele bittere.
Swiss noir.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar de bittere Bros, maar nog nergens gezien helaas.
Pim is echt de Baas aller Bazen in dat programmaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doenquote:
Ik denk zonder handen rijdenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pim is echt de Baas aller Bazen in dat programma![]()
Hou m'n hart vast wat ie vandaag weer weet te produceren
Jajajajaquote:
Ik wel..waar woon je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar de bittere Bros, maar nog nergens gezien helaas.
quote:
De heerlijkheidquote:
Dat is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen
[..]
Ik denk zonder handen rijden
Zoals hij dat doet is het lang zo lollig niet meerquote:
Amsterdam Zuid, bij de AH zag ik het niet (maar dat is maar een kleine) en bij de benzinepomp ook niet en bij de sigarenwinkel (die ook snoep verkoopt) ook al niet...quote:
Nou dit dus:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef JJH het volgende:
Zo, mijn telefoonboek is weer lekker gevuld.Had alleen nog maar de nummers er op staan die ik er de laatste 3 maanden ingezet heb.
[..]
Dat is niet moeilijk.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals hij dat doet is het lang zo lollig niet meer
Grote AH heeft het wel (hier wel in elk geval)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid, bij de AH zag ik het niet (maar dat is maar een kleine) en bij de benzinepomp ook niet en bij de sigarenwinkel (die ook snoep verkoopt) ook al niet...
We hebben hier alleen maar grote AH'squote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Grote AH heeft het wel (hier wel in elk geval)
Ik ga denk ik dit weekend even de stad in, daar is een AH die nogal veel "luxe" dingen en zo verkoopt, misschien dat ze het daar hebben. Zijn ze lekker trouwens?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Grote AH heeft het wel (hier wel in elk geval)
Ned1 zei je hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
En je moet altijd goed onthouden: De deelnemers proberen serieus om er het beste van te maken. Echt waar
Dat vraag ik me bij sommige echt afquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
En je moet altijd goed onthouden: De deelnemers proberen serieus om er het beste van te maken. Echt waar
Wit is wel mooi! Bij mij blijft het helaas nooit mooi wit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon wit maar de zachtheid![]()
[..]
nee
Vaak die stadwinkeltjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt 3 AH's, 1 hele kleine en 2 beetje grotere, maar die zijn ietsje verder weg.
Jaquote:
Geen idee, maar dat kan niet anders eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dit weekend even de stad in, daar is een AH die nogal veel "luxe" dingen en zo verkoopt, misschien dat ze het daar hebben. Zijn ze lekker trouwens?
Nou, die Pim bijvoorbeeld, die is ECHT te loemp om te kakken dusquote:
Leek mij ook, lekker bitter en dan smelten in je mond.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Geen idee, maar dat kan niet anders eigenlijk
O ja, zo weer even vermakelijke tv kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, die Pim bijvoorbeeld, die is ECHT te loemp om te kakken dus![]()
Davey zit er ook nog in toch?Gewoon rotondetje linksom pakken, kortste weg
Echt een idiootquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, die Pim bijvoorbeeld, die is ECHT te loemp om te kakken dus![]()
Davey zit er ook nog in toch?Gewoon rotondetje linksom pakken, kortste weg
Ze kwam (voordat ze doorhad wat een kind isquote:
BOE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh nee hoor, dat is mainstreamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat meisje dat steeds niet weet waar het gaspedaal zit is wel heel erg.
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef JJH het volgende:
Ik had vorige week trouwens die verkeersbordentest gedaan. 10 uit 10.
Minder is voor iemand in jouw vak ook ECHT niet acceptabel trouwensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef JJH het volgende:
Ik had vorige week trouwens die verkeersbordentest gedaan. 10 uit 10.
Dat is zeker wel fijn, ik moest ruim 30 min langer doorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
collega's die anderhalf uur voor de eindtijd van je dienst zeggen ' joh we hebben alles wel gedaan, wat mij betreft kun je lekker naar huis'gotta love them!
Je moet die Pim eens in actie zien, ik zweer het je: Je wordt spontaan donateur van Stichting AAP.quote:
mijn collega's houden van mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker wel fijn, ik moest ruim 30 min langer door![]()
Dat is typisch Geer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze kwam (voordat ze doorhad wat een kind is) gewoon helemaal nieuwsgierig op Thijs afgelopen en ging kopjes geven
![]()
![]()
![]()
En daarna ook bij mij![]()
![]()
Ik zag hem vorige week handen voor zijn ogen, handen van het stuur, je zult hem maar tegenkomen op de snelwegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet die Pim eens in actie zien, ik zweer het je: Je wordt spontaan donateur van Stichting AAP.
Hij is inderdaad wel een beetje van de see no evil, hear no evil, speak..ehm..evilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet die Pim eens in actie zien, ik zweer het je: Je wordt spontaan donateur van Stichting AAP.
quote:
Daar heb je nog geen seconde last vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem vorige week handen voor zijn ogen, handen van het stuur, je zult hem maar tegenkomen op de snelwegDan kun je nog beter Opa tegenkomen.
Ik hoefde er ook niet bijzonder over na te denken. Lastige of gekke borden of combinaties zaten er niet tussen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minder is voor iemand in jouw vak ook ECHT niet acceptabel trouwens
Nee precies, daar rijdt je gewoon langs.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je nog geen seconde last van
Daar ben je al voorbij zonder dat je 'm doorhebtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem vorige week handen voor zijn ogen, handen van het stuur, je zult hem maar tegenkomen op de snelwegDan kun je nog beter Opa tegenkomen.
Hey TFMquote:
jack johnsonquote:
Die beoordeling ook gezien?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zag ik ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die beoordeling ook gezien?
Panel: "Nou Pim is de enige die daadwerkelijk achteruit gegaan is tijdens deze week"
Pim: "Maar ik reed VOORuit"
En nee, dat was geen grap
En zijn opmerking op het laatst, over wie de slechtste wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Panel: "Nou Pim is de enige die daadwerkelijk achteruit gegaan is tijdens deze week"
Hmmm, neeeeeee, ik denk het nietttt, niet voor mij in ieder gevalllll, geloof ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey TFM
Heeft dat nummer nog een diepere betekenis?
Tot zeauu!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik verhuis even naar het topicStraks weer terug.
Dan zal het de herkenning zijn denk ikquote:
Toen had ik echt zoiets vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is daar een topic over?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Hier is het zeker ook leuk om te blijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |