Die maaltijden zijn wel altijd lekker, ben alleen geen fan van spinazie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet
Iglo eenpansmaaltijd met noedels, spinazie en rundvlees![]()
[..]
Ik heb nog een kwartier, ongeveer
mag ik die vraag overslaan?quote:
Nee, dan kan ik beter een riempje kopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Nopes.
En om nou alleen voor die enkele keer dat Thijs hier is de boel helemaal childproof te maken.
Ik ben jaloers op 16- tot 18-jarigenquote:
Gefeliciteerd, wat leuk dat je verloofd bent, hoor je niet zo vaak meer tegenwoordig (dacht ik).quote:
Zo werkt het he? Als je jong bent wil je ouder zijn en andersom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op 16- tot 18-jarigen
Top. Peter Marijke en st over de vloer gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mag ik die vraag overslaan?ja goed
fijn
Hoe was jou dag?
Phihihihihiquote:
Waarom hoor je dat niet zo vaak dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat leuk dat je verloofd bent, hoor je niet zo vaak meer tegenwoordig (dacht ik).
gezelligquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Top. Peter Marijke en st over de vloer gehad.
En als ie dan ergens naar toe rent word ie teruggelanceerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik beter een riempje kopen![]()
Of een elastiek, dat precies als hij bijna te ver rent toink doet![]()
Trouwen wel, maar eerst verloven hoor ik toch niet zo vaak. Meestal samenwonen -> trouwen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom hoor je dat niet zo vaak dan?
Ken genoeg oud klasgenoten die al getrouwd zijn of dat gaan doen.
Ben zelf 24 en single
verloven komt ook nog genoeg voor (tenminste bij de mensen die ik ken)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Trouwen wel, maar eerst verloven hoor ik toch niet zo vaak. Meestal samenwonen -> trouwen.
Vanaf dat je iemand ten huwelijk vraagt ben je toch verloofd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Trouwen wel, maar eerst verloven hoor ik toch niet zo vaak. Meestal samenwonen -> trouwen.
Dat dacht ik ook altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf dat je iemand ten huwelijk vraagt ben je toch verloofd?
Ja ok, maar ik bedoel meer echt officieel met een ring en zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf dat je iemand ten huwelijk vraagt ben je toch verloofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |