quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme ben je homo of zo? Je lijkt wel een wijf
Je kunt haar ook bellen, vragen waar het ligt en mij er heen sturen met aanwijzingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker maar het leek mij zo vanmiddag even makkelijker omdat ze in Zwolle was en als ze dat nu niet meer is heeft het denk ik ook weinig zin meer om het te vragen
Ik weet heel goed het verschil daartussen hoorquote:
Echt als er iemand vaag kan doen dan ben jij het welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker maar het leek mij zo vanmiddag even makkelijker omdat ze in Zwolle was en als ze dat nu niet meer is heeft het denk ik ook weinig zin meer om het te vragen
Als haar wii nog in Zwolle staat dan ligt die denk ik tussen de spellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt haar ook bellen, vragen waar het ligt en mij er heen sturen met aanwijzingen
Goed te horenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet heel goed het verschil daartussen hoor
Ik ken er anders wel een paar die nog erger zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt als er iemand vaag kan doen dan ben jij het wel
Joh!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als haar wii nog in Zwolle staat dan ligt die denk ik tussen de spellenmaar dan doe ik dat wel even
Dat snap ik dus dan bel ik haar zo wel evenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joh!
Maar ik heb geen zin alles overhoop te moeten halen, dus ik wil een precieze locatie
Ik houd helemaal niet zo van chocolade, alleen hele bittere.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Dat heb ik dan ook weer, maar ik hou gewoon niet zo van bonbons
Allemaal, dat is het leukequote:
20:30, NL 1. Kijk maar gewoonquote:
Oh slechtste chauffeur! Dat kijk ik ook elke week. Wat een ellende.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
20:30, NL 1. Kijk maar gewoon![]()
Kejjelachejonge
Ik denkweet zeker dat Pim wel weer afgaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal, dat is het leukewant Jarno is gepromoveerd vorige keer
Oh ja de hysterische homo die bang is dat zijn haar in de war gaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denkweet zeker dat Pim wel weer afgaat
Dat is pas een wijfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Same herequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet zo van chocolade, alleen hele bittere.
Swiss noir.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar de bittere Bros, maar nog nergens gezien helaas.
Pim is echt de Baas aller Bazen in dat programmaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doenquote:
Ik denk zonder handen rijdenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pim is echt de Baas aller Bazen in dat programma![]()
Hou m'n hart vast wat ie vandaag weer weet te produceren
Jajajajaquote:
Ik wel..waar woon je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar de bittere Bros, maar nog nergens gezien helaas.
quote:
De heerlijkheidquote:
Dat is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen
[..]
Ik denk zonder handen rijden
Zoals hij dat doet is het lang zo lollig niet meerquote:
Amsterdam Zuid, bij de AH zag ik het niet (maar dat is maar een kleine) en bij de benzinepomp ook niet en bij de sigarenwinkel (die ook snoep verkoopt) ook al niet...quote:
Nou dit dus:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef JJH het volgende:
Zo, mijn telefoonboek is weer lekker gevuld.Had alleen nog maar de nummers er op staan die ik er de laatste 3 maanden ingezet heb.
[..]
Dat is niet moeilijk.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals hij dat doet is het lang zo lollig niet meer
Grote AH heeft het wel (hier wel in elk geval)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid, bij de AH zag ik het niet (maar dat is maar een kleine) en bij de benzinepomp ook niet en bij de sigarenwinkel (die ook snoep verkoopt) ook al niet...
We hebben hier alleen maar grote AH'squote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Grote AH heeft het wel (hier wel in elk geval)
Ik ga denk ik dit weekend even de stad in, daar is een AH die nogal veel "luxe" dingen en zo verkoopt, misschien dat ze het daar hebben. Zijn ze lekker trouwens?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Grote AH heeft het wel (hier wel in elk geval)
Ned1 zei je hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
En je moet altijd goed onthouden: De deelnemers proberen serieus om er het beste van te maken. Echt waar
Dat vraag ik me bij sommige echt afquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
En je moet altijd goed onthouden: De deelnemers proberen serieus om er het beste van te maken. Echt waar
Wit is wel mooi! Bij mij blijft het helaas nooit mooi wit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon wit maar de zachtheid![]()
[..]
nee
Vaak die stadwinkeltjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt 3 AH's, 1 hele kleine en 2 beetje grotere, maar die zijn ietsje verder weg.
Jaquote:
Geen idee, maar dat kan niet anders eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dit weekend even de stad in, daar is een AH die nogal veel "luxe" dingen en zo verkoopt, misschien dat ze het daar hebben. Zijn ze lekker trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |