Ja, dabedoellikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En als ie dan ergens naar toe rent word ie teruggelanceerd.
Ah, vleeskeuringsuurtjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hot date misschien(ik weet nog niet of iedereen hier getrouwd is of zo
)
nice .. Thijsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Was leuk.
En Thijs natuurlijk. Hij is wel 78x mijn flatje rondgerend.
De mi is wel grappigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, ik zal jou aan een elastiekje vastmaken!
Ja oké.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De mi is wel grappig![]()
En mij aan een elastiekje vastmaken () heeft weinig zin, want dan doet het elastiekje toink en dan gebeurt er niets
Anticlimax van jewelste
Thijs vindt kip/ananananananananaswraps viesquote:
En dat klinkt nog zo wel zo lekker zoet!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs vindt kip/ananananananananaswraps vies
Nee, gewoon vet grappigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef JJH het volgende:
Ja oké.Maar ook nog steeds zielig!
En ik doe gewoon een postelastiek.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs is je zoontje toch? Hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is goed bezigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik at rijst met kippenragout... Koen heeft keurig zijn bordje leeggegeten
gister ook al en de dag daarvoor ook al![]()
![]()
![]()
Nee hoor, kip met ananasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Thijs is je zoontje toch? Hij heeft gelijkVlees met iets zoets is vies.
Eetsequote:
Ja, was het ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat klinkt nog zo wel zo lekker zoet!
Hij wilde natuurlijk meer stroopwafel.
Gelukkig at Thijs de dingen die ik de dagen hiervoor heb gemaakt wel, nu wilde hijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik at rijst met kippenragout... Koen heeft keurig zijn bordje leeggegeten
gister ook al en de dag daarvoor ook al![]()
![]()
![]()
Maar die zijn zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lust ook geen pizza Hawaii bijvoorbeeld
Nee joh, dat vind jij vies, maar dat IS niet viesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Thijs is je zoontje toch? Hij heeft gelijkVlees met iets zoets is vies.
Oh ja, ik VIND het viesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dat vind jij vies, maar dat IS niet vies
Daar heb ik ook geen problemen meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkigGeef mij maar een pizza shoarma of met veel kaas
he gatverquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig at Thijs de dingen die ik de dagen hiervoor heb gemaakt wel, nu wilde hijliever
een potje
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, was het ooken pittig
![]()
Ja, dat is het!
Had je nog door dat hij jouw auto wilde meenemen toen we weggingen?![]()
Heeft zelfs nog aan de deuren lopen voelen of ze misschien open waren
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lust ook geen pizza Hawaii bijvoorbeeld
Ik ben helemaal niet zo een zoetekauw, geef mij maar iets hartigs. Liever een zak chips dan een doos bonbons.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind iets zoets erbij wel lekker. Ook bij de bbq, die sausjes die wat zoeter zijn.
Vind ik ook wel lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind iets zoets erbij wel lekker. Ook bij de bbq, die sausjes die wat zoeter zijn.
O, laat bij mij geen zakje snoepgoed slingeren. Als ik bij de pomp ofzo een zakje snoep haal, haalt ie het eind van m'n dienst niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo een zoetekauw, geef mij maar iets hartigs. Liever een zak chips dan een doos bonbons.
Een maat en ik zijn dan pas ergquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
O, laat bij mij geen zakje snoepgoed slingeren. Als ik bij de pomp ofzo een zakje snoep haal, haalt ie het eind van m'n dienst niet.
SLOATEMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
Maar JJH heb jij mijn vraag nog aan Marijke gesteld?
Is ze nu nog in Zwolle dan of niet meer, want zo niet denk ik niet dat het nog zin heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb sinds gister een nieuwe provider en ben nu even nummers aan het syncen, maar als ik daarmee klaar ben ga ik d'r eerst smsen.
quote:
Dat zeker maar het leek mij zo vanmiddag even makkelijker omdat ze in Zwolle was en als ze dat nu niet meer is heeft het denk ik ook weinig zin meer om het te vragenquote:
Wat slecht van mij, sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ze nu nog in Zwolle dan of niet meer, want zo niet denk ik niet dat het nog zin heeft
Godsamme ben je homo of zo? Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker maar het leek mij zo vanmiddag even makkelijker omdat ze in Zwolle was en als ze dat nu niet meer is heeft het denk ik ook weinig zin meer om het te vragen
Zoetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook weer, maar ik hou gewoon niet zo van bonbonsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo een zoetekauw, geef mij maar iets hartigs. Liever een zak chips dan een doos bonbons.
Nope en nope, ik ben gewoon zo als gewoonlijk luiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme ben je homo of zo? Je lijkt wel een wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |