Nou, die Pim bijvoorbeeld, die is ECHT te loemp om te kakken dusquote:
Leek mij ook, lekker bitter en dan smelten in je mond.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Geen idee, maar dat kan niet anders eigenlijk
O ja, zo weer even vermakelijke tv kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, die Pim bijvoorbeeld, die is ECHT te loemp om te kakken dus![]()
Davey zit er ook nog in toch?Gewoon rotondetje linksom pakken, kortste weg
Echt een idiootquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, die Pim bijvoorbeeld, die is ECHT te loemp om te kakken dus![]()
Davey zit er ook nog in toch?Gewoon rotondetje linksom pakken, kortste weg
Ze kwam (voordat ze doorhad wat een kind isquote:
BOE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh nee hoor, dat is mainstreamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat meisje dat steeds niet weet waar het gaspedaal zit is wel heel erg.
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef JJH het volgende:
Ik had vorige week trouwens die verkeersbordentest gedaan. 10 uit 10.
Minder is voor iemand in jouw vak ook ECHT niet acceptabel trouwensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef JJH het volgende:
Ik had vorige week trouwens die verkeersbordentest gedaan. 10 uit 10.
Dat is zeker wel fijn, ik moest ruim 30 min langer doorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
collega's die anderhalf uur voor de eindtijd van je dienst zeggen ' joh we hebben alles wel gedaan, wat mij betreft kun je lekker naar huis'gotta love them!
Je moet die Pim eens in actie zien, ik zweer het je: Je wordt spontaan donateur van Stichting AAP.quote:
mijn collega's houden van mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker wel fijn, ik moest ruim 30 min langer door![]()
Dat is typisch Geer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze kwam (voordat ze doorhad wat een kind is) gewoon helemaal nieuwsgierig op Thijs afgelopen en ging kopjes geven
![]()
![]()
![]()
En daarna ook bij mij![]()
![]()
Ik zag hem vorige week handen voor zijn ogen, handen van het stuur, je zult hem maar tegenkomen op de snelwegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet die Pim eens in actie zien, ik zweer het je: Je wordt spontaan donateur van Stichting AAP.
Hij is inderdaad wel een beetje van de see no evil, hear no evil, speak..ehm..evilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet die Pim eens in actie zien, ik zweer het je: Je wordt spontaan donateur van Stichting AAP.
quote:
Daar heb je nog geen seconde last vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem vorige week handen voor zijn ogen, handen van het stuur, je zult hem maar tegenkomen op de snelwegDan kun je nog beter Opa tegenkomen.
Ik hoefde er ook niet bijzonder over na te denken. Lastige of gekke borden of combinaties zaten er niet tussen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minder is voor iemand in jouw vak ook ECHT niet acceptabel trouwens
Nee precies, daar rijdt je gewoon langs.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je nog geen seconde last van
Daar ben je al voorbij zonder dat je 'm doorhebtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem vorige week handen voor zijn ogen, handen van het stuur, je zult hem maar tegenkomen op de snelwegDan kun je nog beter Opa tegenkomen.
Hey TFMquote:
jack johnsonquote:
Die beoordeling ook gezien?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zag ik ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die beoordeling ook gezien?
Panel: "Nou Pim is de enige die daadwerkelijk achteruit gegaan is tijdens deze week"
Pim: "Maar ik reed VOORuit"
En nee, dat was geen grap
En zijn opmerking op het laatst, over wie de slechtste wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Panel: "Nou Pim is de enige die daadwerkelijk achteruit gegaan is tijdens deze week"
Hmmm, neeeeeee, ik denk het nietttt, niet voor mij in ieder gevalllll, geloof ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey TFM
Heeft dat nummer nog een diepere betekenis?
Tot zeauu!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik verhuis even naar het topicStraks weer terug.
Dan zal het de herkenning zijn denk ikquote:
Toen had ik echt zoiets vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is daar een topic over?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik verhuis even naar het topicStraks weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |