Sssssttt!!!quote:
Okeequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sssssttt!!!
Ik ben heel hard bezig om de accordeon van m'n buurman niet te horen, dus stil daarover!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sssssttt!!!
Ik ben heel hard bezig om de accordeon van m'n buurman niet te horen, dus stil daarover!
Het is pas vijf over half zeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
Hmm, eigenlijk moet ik nog koken, eten, afwassen en douchen voor kwart voor 8. Red ik dat?
Oi, Joysa. Was jij nog van plan om de lakjes waarvoor ik je zo'n maand geleden geld heb overgemaakt op te sturen?quote:
PMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:35 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Oi, Joysa. Was jij nog van plan om de lakjes waarvoor ik je zo'n maand geleden geld heb overgemaakt op te sturen?
Dat zou te halen moeten zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
Hmm, eigenlijk moet ik nog koken, eten, afwassen en douchen voor kwart voor 8. Red ik dat?
Ik las het, vreemdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
RN, ik heb sneeuw in mijn header!
Je zit mobiel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las het, vreemd
ik heb hier geen header
quote:
Nog iets bijzondersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
Eerst maar eens een maaltijd in een pan flikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |