Die begint de 23e pasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook proefwerkweek?
Kusje op de overbelasting
Oehj, die van mij begint donderdag al met geschiedenisquote:
Bochtje achteruit leer je gewoon tijdens je rijlessen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Hier hebben ervaren bestuurders volgens mij nog aardig wat moeite mee hoor, dit is moeilijk!
Ja oke, maar het is alsnog niet heel gemakkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Bochtje achteruit leer je gewoon tijdens je rijlessen.
Ja, die halvequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Heuj tjik, hoal die blauwe volvo 'ns weg
En bang om het alleen te doen, terwijl het toen best ging!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Esther [heet ze Esther?] is echt een enorm klein kind, als het om belonen en trots zijn op wat ze heeft gepresteerd gaat
Van mij hoeft het niet zo snel, ik ga liever met het OV denk ikquote:
Daarom, gewoon alsof het niets isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En bang om het alleen te doen, terwijl het toen best ging!
Kom een week vanuit hier en je bent zeker van gedachte verandertquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet zo snel, ik ga liever met het OV denk ik
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
Davey gaat achteruit met de handrem de bocht om.
Wij hebben altijd eindfeest op de laatste dag van de pwwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoop dat we de vrijdag na de pww vrij hebben
waarschijnlijk toch niet, maar dat zou écht goed uitkomen!
quote:
Slaappillen voor het ontbijtquote:
Dat hebben wij gelukkig nooitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij hebben altijd eindfeest op de laatste dag van de pww
Ja die wil echt niet allerlaatste wordenquote:
Die mag de weg weer op denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
Davey wil gewoon asap zijn rijbewijs terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |