Die staat nog een half uur te twijfelen of hij nou achter of vooruit moet gaan, heeft 'ie besloten, moet 'ie de snelheid nog inschatten, dan nog kijken wat al die borden betekenen, allesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Opa kom je waarschijnlijk niet tegen bij dat achtje rijden.
Dat wordt dan opa tegen oma waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die staat nog een half uur te twijfelen of hij nou achter of vooruit moet gaan, heeft 'ie besloten, moet 'ie de snelheid nog inschatten, dan nog kijken wat al die borden betekenen, alles
Ook proefwerkweek?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Klote Duits
Klote Engels
Klote wiskunde
Klote geschiedenis
Klote huiswerk
Klote school
Oke, dat hebben we ook weer gehad, nu weer huiswerk maken
Sterktequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Klote Duits
Klote Engels
Klote wiskunde
Klote geschiedenis
Klote huiswerk
Klote school
Damn it, reageer dan ook ff op je PM en DMquote:
Veel succesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Klote Duits
Klote Engels
Klote wiskunde
Klote geschiedenis
Klote huiswerk
Klote school
Easy cowboyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Damn it, reageer dan ook ff op je PM en DM
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Hier hebben ervaren bestuurders volgens mij nog aardig wat moeite mee hoor, dit is moeilijk!
Die begint de 23e pasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook proefwerkweek?
Kusje op de overbelasting
Oehj, die van mij begint donderdag al met geschiedenisquote:
Bochtje achteruit leer je gewoon tijdens je rijlessen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Hier hebben ervaren bestuurders volgens mij nog aardig wat moeite mee hoor, dit is moeilijk!
Ja oke, maar het is alsnog niet heel gemakkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Bochtje achteruit leer je gewoon tijdens je rijlessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |