Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ze moeten het verdorie gewoon makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:16 schreef GeefZonNu het volgende:
Mensen die problemen hebben met IE / FF / Opera etc. Gebruik Chrome anders scroll je je helemaal gek.
Mijn rechterarm is 2 cm langer na gisteren (niet wat je denkt)
Jah wat zij zegt gewoon!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze moeten het verdorie gewoon maken
Nee bijnaquote:
Ghehehe haaaayquote:
half uurtje eerder weg dan gister?quote:
Neuh, ik las een pauze in want ik ben nog veel te dufquote:
Niks, gewoon boterhammen smeren thuisquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:19 schreef summer2bird het volgende:
Ok. Wat zal ik zo halen bij de kantine:
- een salade met alleen sla, tomaat, kip of tonijn, komkommer en praprika van 1,75
- appel
- of een banaan
- of een frikandelbroodje
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks, gewoon boterhammen smeren thuis
Ik heb met Iron ook geen last, gisteren met IE9 geen last en met IE8 op werk ook geen last.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb met iron geen last en net even met FF 3.7 geprobeert en ook geen probleem
Meer smerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan (2 stuks met rookvlees) maar die zijn op en ik heb nog trek
En bedankt voor die bemoedigende woordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Echt nog lang niet! (misschien vandaag ook maar wat eerder naar huis)
Iron begon bij mij ook raar te doen (na een tijd wat helemaal vaag is).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb met iron geen last en net even met FF 3.7 geprobeert en ook geen probleem
Ik heb het ook hoor snoetjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, gefeliciteerd met jullie geen last hoor
Wil je ook een cakeje als ontbijt gewoon omdat dat zo ontzettend verantwoord is enzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Je lijkt mijn zusje welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wil je ook een cakeje als ontbijt gewoon omdat dat zo ontzettend verantwoord is enzo?
Ik had Brinta als ontbijt, dus ik ben zo verantwoord dat een tussendoorcakeje wel kanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wil je ook een cakeje als ontbijt gewoon omdat dat zo ontzettend verantwoord is enzo?
We geven alleen tips voor alternatieve browsers: Iron/Chrome of IE dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Oh dan mag je er sowieso wel eentje jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had Brinta als ontbijt, dus ik ben zo verantwoord dat een tussendoorcakeje wel kan
Muffins en chips!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je lijkt mijn zusje wel
Die at eens een ontbijt van muffins en chips
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
We geven alleen tips voor alternatieve browsers: Iron/Chrome of IE dus.
Ze moeten het maar fixen hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sosewiesewo, cakeje als woord alleen alquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dan mag je er sowieso wel eentje jahet is een appelcakeje
Hmm goed punt welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sosewiesewo, cakeje als woord alleen al
Brrrr. Maar het is altijd nog beter dan mijn vader die midden in de nacht kookt voor zichzelf en dat mee naar bed neemt en ermee in slaap valt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Muffins en chips!![]()
Goed begin van de dag
Nee, dat ze het moeten maken, ik ga niet speciaal dingen installeren omdat fok faalt zeg, kom op hee..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb liever een suikertaartjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sosewiesewo, cakeje als woord alleen al
Fhaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat ze het moeten maken, ik ga niet speciaal dingen installeren omdat fok faalt zeg, kom op hee..
Neuhquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je lijkt mijn zusje wel
Die at eens een ontbijt van muffins en chips
Nietus, als je achter een ouderwetse schoolpc van hp met IE zit nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eens, maar tot die tijd zijn er dus alternatieven.
En na een dag van boven naar beneden scrollen, anything will doquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eens, maar tot die tijd zijn er dus alternatieven.
Wil je mn astma dinges lenen? magquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pijn met ademen
en aangezien ademen best essentieel is...
? hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pijn met ademen
en aangezien ademen best essentieel is...
wij moeten ook echt eens gaan meetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Wil je mn astma dinges lenen? mag![]()
Wokkieeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja! Eensch! maar alle meets zijn altijd op zaterdag en dan moet ik altijd werkenquote:
hmmmquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja! Eensch! maar alle meets zijn altijd op zaterdag en dan moet ik altijd werken
Soberzoquote:
Goed hoorquote:
Net voorbij Lillequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoever ben je trouwens al op weg naar Parijs?
wat ga je in parijs doen??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Superactief
[..]
Net voorbij Lille
NOU SUCCES HE!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga maar eens iets te happen halen
Over een half uurtje weer les namelijk
JA DAG HE![]()
Ik moest lachenquote:
Je hebt je matras getest?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Superactief
[..]
Net voorbij Lille
vrouwelijke IT-erquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok staat er wikipedia op mijn voorhoofd? Heb ik een bordje Vraagbaak op me rug hangen????
Damn laat me met rust collega's
Ik word gek!
Miranda hoe stel ik de printer in, Miranda hoe kan ik dubbelzijdig printen uitzetten, Miranda hoe werkt de fax, Miranda hoe moet ik scannen, Miranda hoe kan ik ervoor zorgen dat de scan alles in 1 document zet. Miranda hoe maak ik de letters op mijn beeldscherm kleiner. Aaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Ze vragen nog net niet hoe ze moeten plassen
Jawel, dat vinden Fles en Mart fijnquote:
Ja Miranda, help eens joh!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok staat er wikipedia op mijn voorhoofd? Heb ik een bordje Vraagbaak op me rug hangen????
Ik word gek!
Miranda hoe stel ik de printer in, Miranda hoe kan ik dubbelzijdig printen uitzetten, Miranda hoe werkt de fax, Miranda hoe moet ik scannen, Miranda hoe kan ik ervoor zorgen dat de scan alles in 1 document zet. Miranda hoe maak ik de letters op mijn beeldscherm kleiner. Aaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Zo goed bezig zeg! Is dat al over de helft of niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Superactief
[..]
Net voorbij Lille
ja doequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel
En dat is nog geen eens mijn functie
Zal ik een carriere move maken
Ah, kan jij niet hier komen werken... dan vragen ze het niet meer aan mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word gek!
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo goed bezig zeg! Is dat al over de helft of niet?
quote:
Ik sta derde nu, maar wel eerste van de vrouwenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]lig je op kop inmiddels of zijn er al in Parijs aangekomen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan elke dag zulke vragen beantwoorden
Of is IT echt leuk
Goed bezig! Wat kan je eigenlijk winnen of is het puur voor de lol?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sta derde nu, maar wel eerste van de vrouwen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:48 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi, alle toetsgegevens aangeleverd met verkeerde data
Da`s niet zo mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:48 schreef Symphonic het volgende:
kan ik de hele bende ombouwen, en ik had ze pas 10 keer gewaarschuwd dat het fout was.....quote:
ik zou het gewoon niet doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan ik de hele bende ombouwen, en ik had ze pas 10 keer gewaarschuwd dat het fout was.....
Nee, hoezo?quote:
geen ideequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig! Wat kan je eigenlijk winnen of is het puur voor de lol?
Dat was een serieuze vraagquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou geen ander werk meer willen doenquote:
Priemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
ohai goeiemorgen
Ik ga vlug verder; want problemen met onze webserver.
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
ohai goeiemorgen
Ik ga vlug verder; want problemen met onze webserver.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou geen ander werk meer willen doen
Dat intro muziekje, het zit direct weer in mijn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pieter Post Pieter Post Pieter Post
Ohneee, Smoes de poes is kwijtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:05 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Dat intro muziekje, het zit direct weer in mijn hoofd![]()
Met zijn bestelauto
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ohneee, Smoes de poes is kwijt
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef Joysa het volgende:
Pieter Post, Pieter Post, met z'n poes, verdient de kost, in z'n rode wagen..
[..]
[..]
Ohneee, Smoes de poes is kwijt
Oh crap![]()
http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOP_8HL9VM
Niet leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
Oh crap![]()
http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOP_8HL9VM
dat noemen ze bij ons een secretaresse hoorquote:
bij priem een receptionistequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat noemen ze bij ons een secretaresse hoor
het is toch niet genetisch bepaald??quote:
ahh pffiieeuww.. ik was al bang dat ik mezelf IT-ster moest gaan noemenquote:
is iedereen nu ineens dyslectisch??quote:
heb je het gelezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is toch niet genetisch bepaald??
ehm..neequote:
Wat?!?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat noemen ze bij ons een secretaresse hoor
quote:
neuhquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je het gelezen?
[..]
ehm..nee
iemand die uitlegt hoe e moet printen en de fonts aanpast.. daar ga ik echt de helpdesk niet voor bellen..quote:
Ah. Dan was alleen je quote wat ongelukkigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
iemand die uitlegt hoe e moet printen en de fonts aanpast.. daar ga ik echt de helpdesk niet voor bellen..
lees het maar als je het wilt wetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh
te lang verhaal ..
wat is de oorzaak??
sociaal-pedagogisch?
Niks; maar ík ben geen receptionistequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lees het maar als je het wilt weten
Nee, jij bent it-mevrouwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niks; maar ík ben geen receptioniste
Daarom is het zo fijn om in een mannenwereld te werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
leuk zo al die vrouwen hier die elkaar continue verkeerd begrijpen
jij denkt dat we serieus zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
leuk zo al die vrouwen hier die elkaar continue verkeerd begrijpen
Marijke!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eigenlijk moet ik opstaan en dingen regelen enzo, maar ik wil nietHallo
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom is het zo fijn om in een mannenwereld te werken
Ik hoopte eigenlijk op een bitchfightquote:
Liebchenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, daar heb je wel kans op, want Barreltje is erquote:
Had je mijn verhaal gelezen een paar weken terug? Toen we een verkoper aan de lijn hadden die tegen mijn collega zei dat ik receptioniste wasquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel kans op, want Barreltje is er
Halloquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
* Barreltje is een butch .. geen bitch!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
He!quote:
Liebchenquote:
Hai liefjequote:
Met Barreltje weet je een ding in elk geval zeker: ze zal niet snel met links uithalen... dus je hoeft je alleen maar te verdedigen tegen haar rechter!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook de wc damequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
Had je mijn verhaal gelezen een paar weken terug? Toen we een verkoper aan de lijn hadden die tegen mijn collega zei dat ik receptioniste was![]()
En het gaat me niet om het vak; want daar heb ik alle respect voor maar... Als ze tegen een collega zouden zeggen dat je wc-dame was ipv je eigenlijke werk; receptioniste zijnde; komt dat best knullig over
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He!Ja goed, ben aangenomen
Maar ik vind het werk zelf echt super stom
Dus snel op zoek naar iets nieuws
Heb jij nou al iets gehoord?
[..]
Liebchen
Ben een beetje van slag doordat alles zo snel gaatIk wil me weer in een hoekje verstoppen
Met jou dan?
[..]
Hai liefje
Helleuquote:
wat voor werk was het dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij nou al iets gehoord?
[..]
Liebchen
Ben een beetje van slag doordat alles zo snel gaatIk wil me weer in een hoekje verstoppen
Met jou dan?
[..]
Hai liefje
Gefeliciteerd dat je een baan hebt en hopelijk vind je snel iets wat je leuker vindtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Priemie, lekker dingquote:
Het werk is echt geestdodendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:36 schreef Joysa het volgende:
[..]Zonde dat het werk stom is
Ik heb morgen 2e gesprek
Oh rot is dat jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Priemie, lekker ding![]()
[..]
Het werk is echt geestdodendMaar ja, komt wel goed hoop ik
Woei![]()
Succes
Callcenter werk, b2b, ik bel bedrijven om internetadvertentie ruimte te verkopen met een scriptquote:
Dankjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je een baan hebt en hopelijk vind je snel iets wat je leuker vindt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:36 schreef Joysa het volgende:
[..]Zonde dat het werk stom is
Ik heb morgen 2e gesprek
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is geen goede combinatiequote:Ben een beetje van slag doordat alles zo snel gaatIk wil me weer in een hoekje verstoppen
![]()
Hoi lief meisjequote:Hai liefje
ook hierheen??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice
Heb hier ook inmiddels weer eens mn CV openbaar gezet en wat sollicitaties eruit gedaan
ahh weinig creativiteit dus..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Callcenter werk, b2b, ik bel bedrijven om internetadvertentie ruimte te verkopen met een script
[..]
Dankje
Komt wel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen goede combinatie
[..]
Hoi lief meisje
Dat sowieso en met een beetje een uitdagend onderwerp... Maar ik zoek dus rustig verderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh weinig creativiteit dus..
liever bij de inbound??
Okeequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Komt wel goedHet is in elk geval iets
Hoe is het met jou dan?Had je gister nog proberen te bellen
Kan ik me voorstellen ja.... Zo lang geduurd, en nu alles ineens in een stroomversnellingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Met jou dan?
Yep, ook bij julliequote:
tsja..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Yep, ook bij jullie
Alleen nu krijg ik ook weer al die detacheerders in mn mailbox
I know, maar ik probeer het liever gewoon direct...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja..
maar ook bij via een detacheerder kan je aan een vaste baan komen
ik doe het alweer 3 jaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja..
maar ook bij via een detacheerder kan je aan een vaste baan komen
Op naar allemaal schokkende avonturen van Thijs met beestjesquote:
Over beestjes gesproken..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op naar allemaal schokkende avonturen van Thijs met beestjes
Hoe krijg je het voor elkaar, dat klinkt heul foutquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op naar allemaal schokkende avonturen van Thijs met beestjes
Misschien moet ik het ook maar eens proberen, je doet wel veel ervaring op bij verschillende bedrijven of niet?quote:
Nietes, jij hoort er wat fouts in, dat is anders. Natte geitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar, dat klinkt heul fout
Ik neem de camera wel meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes, jij hoort er wat fouts in, dat is anders. Natte geit
Wat is dit nou weer voor een vieze geit op de vroege morgenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes, jij hoort er wat fouts in, dat is anders. Natte geit
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een vieze geit op de vroege morgen?
Ik ben de dinsdag nu alweer zatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor MPG is de dag pas net begonnen, waarschijnlijk!
Geniet zequote:
Gimmequote:
Je weet waar mn huis woontquote:
Te ver wegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet waar mn huis woont
Ik krijg zo'n huge broodje nooit op
Moet je ook niet in verweggistan studerenquote:
hij is een koekje aan het wegstouwen daarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo. En hij is er ook HEEL blij mee zo te zien
Nice, ik ben gister ook weer gekortwiektquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is weer kort... pff duurde ff maar goed
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is een koekje aan het wegstouwen daar
Lekker dingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen ga ik met Sander en ikzelf dus ook. en J. doe ik van de week zelfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, ik ben gister ook weer gekortwiekt
Bij mij doet feMaleDuck het ook, die knipt miniDuck ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen ga ik met Sander en ikzelf dus ook. en J. doe ik van de week zelf
Ja en dat kan ik dan weer niet he ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij doet feMaleDuck het ook, die knipt miniDuck ook
verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dat kan ik dan weer niet he ?
Datquote:
What's up lieverdquote:
Hij kijkt alsof hij het helemaal niet leuk heeft gevonden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
* MPG sleept priemie mee naar de kantine om te lunchenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat
Mijn baas vroeg of ie even langs de apotheker moest voor hartpilletjes voor mij
*sluit fok vlug weer af... heb nog niet eens tijd gehad om te roken.. of te eten.. Whaaa...*
* PriemGirl rent gillend weg
Ik heb net twee uur gedaan over iets dat normaal max 1 uur duurt.quote:
Bengelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij het helemaal niet leuk heeft gevonden.![]()
Staat wel erg stoer.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
Wat een [quote]Op dinsdag 7 juni 2011 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
QFT echt kutter kan haast niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat
Mijn baas vroeg of ie even langs de apotheker moest voor hartpilletjes voor mij
*sluit fok vlug weer af... heb nog niet eens tijd gehad om te roken.. of te eten.. Whaaa...*
* PriemGirl rent gillend weg
quote:
dus...quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
zo te zien is het vandaag gewoon een kut dag die we moeten over slaan.....
ik ben voor
ik zou het doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm mijn dinsdag is net pas begonnen ( als in, net uit bed) zal ik weer terug in bed kruipenom me te verstoppen voor die nare dag?
Koenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je ook niet doen, koffiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:47 schreef bbwgirliegirl het volgende:
Ik ben vorige week afgekickt van koffie. 4 dagen knallende koppijn gehad. En zoveel dronk ik niet eens!
Nou, het bevalt me wel ff zo. Ik voel me ineens veel rustiger, Zzzzzzzzzzennnnnnnnnnnnn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:48 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, koffie![]()
Moet zeggen dat ik geen dag meer zonder kan
Jaaaaa... Dan doe ik meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm mijn dinsdag is net pas begonnen ( als in, net uit bed) zal ik weer terug in bed kruipenom me te verstoppen voor die nare dag?
Terug je bed inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
kan bestquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan bestkheb een heul grote deken
ach, zie mijn post historiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wok.![]()
Grappig, zie toch wel wat bekenden, maar dan uit een andere slowchat.Men verhuist.
Nou..... DIE deken wel hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar pas jij niet onder, zo breed dat je bent.
Hey.quote:
Brede mannen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
Daar pas jij niet onder, zo breed dat je bent.
Och, dat maakt toch niets? Ik ga telkens weer terug waar ik begonnen ben (mits nog open).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
ach, zie mijn post historie
ik ben zo autistisch dat ik hier echt niet weg ga
jij bent irl wel een kleerkast tochquote:
huppelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.
[..]
Brede mannen.
[..]
Och, dat maakt toch niets? Ik ga telkens weer terug waar ik begonnen ben (mits nog open).En huppel verder overal en nergens rond.
het is hier echt raar. In de ochtenden druk en stress en 's middags kan je bekant slapen zo rustig.quote:
hij is mijn bouwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent irl wel een kleerkast toch?
Echt welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op de 5de kan dat hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is hier echt raar. In de ochtenden druk en stress en 's middags kan je bekant slapen zo rustig.
nee, omdat ze niet te zien zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Mijn spierballen nog niet gezien zeker?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een stereo nodig voor op mijn schouders
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, omdat ze niet te zien zijn
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga hard manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga hard man
Jammer dat er geen filmpje van isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt baas![]()
![]()
[..]
ik ga hard man
He WokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent de haarband vergeten
Die ligt weer in de douche
![]()
En nu weg naar Zwolle, spulletjes halenLaters
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
[..]
ik ga hard man
Ik zie 105kg aan spieren + radioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Wokje bent de haarband vergeten
![]()
![]()
daar mag jij dan ook niet om lachen hequote:
105 kgquote:
Moet ik vast koffie zetten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
ik ga hard man
Je haar zit iig goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar mag jij dan ook niet om lachen he![]()
kipje
Zelfs dan moeten jullie nog goed je best doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
105 kg![]()
Misschien als wok en ik er samen staan, ja
nou de 50 kilo moeten ze allebei wel kunnen halen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfs dan moeten jullie nog goed je best doen.
maar heb je daar ook een Muck, want zonder slaap ik slecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de 5de kan dat hier
zijn gisteren 10 bedden neergezet
kutquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
stereo is het zwaarstquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ik zie 105kg aan spieren + radio
[..]
![]()
quote:
ehm... jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik erbij kom komen we op 106 kgquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Op een goede dag wel .quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou de 50 kilo moeten ze allebei wel kunnen halen hoor
Wil je dat we langskomen?quote:
Daar zitten we allebei zelfs bovenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
105 kg![]()
Misschien als wok en ik er samen staan, ja
quote:
ehm...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan die foto te zien lijk je wel minimaal 65 kg ofzo hoorquote:
Ben je nou nog meer afgevallenquote:
ik kan datquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:09 schreef Barreltje het volgende:
godverdegodver!![]()
![]()
kan iemand Fok even een technisch tikje geven??
Ik 55 kgquote:
Das toch niet zo apart... Ik weeg er 58.quote:
rond de 65 momenteelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan die foto te zien lijk je wel minimaal 65 kg ofzo hoor![]()
maar ik heb je nooit in het echt gezienof opgetild, dus geen idee
of het komt omdat het een andere weegschaal isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben je nou nog meer afgevallen![]()
?
Hier is de 80 ietsje dichterbij dan de 50...
Ja lieve schat maar ik ben niet zo groot dus heb geen ondergewicht.quote:
Ohquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das toch niet zo apart... Ik weeg er 58.
Die heeft ie al. Maar posten met een kloon tijdens een ban resulteert in een kloon in de dreksbak en een langere ban op het origineelquote:
Datquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja lieve schat maar ik ben niet zo groot dus heb geen ondergewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |