Jawel, dat vinden Fles en Mart fijnquote:
Ja Miranda, help eens joh!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok staat er wikipedia op mijn voorhoofd? Heb ik een bordje Vraagbaak op me rug hangen????
Damn laat me met rust collega's
Ik word gek!
Miranda hoe stel ik de printer in, Miranda hoe kan ik dubbelzijdig printen uitzetten, Miranda hoe werkt de fax, Miranda hoe moet ik scannen, Miranda hoe kan ik ervoor zorgen dat de scan alles in 1 document zet. Miranda hoe maak ik de letters op mijn beeldscherm kleiner. Aaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Ze vragen nog net niet hoe ze moeten plassen
Zo goed bezig zeg! Is dat al over de helft of niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Superactief
[..]
Net voorbij Lille
ja doequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel
En dat is nog geen eens mijn functie
Zal ik een carriere move maken
Ah, kan jij niet hier komen werken... dan vragen ze het niet meer aan mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok staat er wikipedia op mijn voorhoofd? Heb ik een bordje Vraagbaak op me rug hangen????
Damn laat me met rust collega's
Ik word gek!
Miranda hoe stel ik de printer in, Miranda hoe kan ik dubbelzijdig printen uitzetten, Miranda hoe werkt de fax, Miranda hoe moet ik scannen, Miranda hoe kan ik ervoor zorgen dat de scan alles in 1 document zet. Miranda hoe maak ik de letters op mijn beeldscherm kleiner. Aaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Ze vragen nog net niet hoe ze moeten plassen
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo goed bezig zeg! Is dat al over de helft of niet?
quote:
Ik sta derde nu, maar wel eerste van de vrouwenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]lig je op kop inmiddels of zijn er al in Parijs aangekomen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan elke dag zulke vragen beantwoorden
Of is IT echt leuk
Goed bezig! Wat kan je eigenlijk winnen of is het puur voor de lol?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sta derde nu, maar wel eerste van de vrouwen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:48 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi, alle toetsgegevens aangeleverd met verkeerde data
Da`s niet zo mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:48 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi, alle toetsgegevens aangeleverd met verkeerde data
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |