Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ze moeten het verdorie gewoon makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:16 schreef GeefZonNu het volgende:
Mensen die problemen hebben met IE / FF / Opera etc. Gebruik Chrome anders scroll je je helemaal gek.
Mijn rechterarm is 2 cm langer na gisteren (niet wat je denkt)
Jah wat zij zegt gewoon!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze moeten het verdorie gewoon maken
Nee bijnaquote:
Ghehehe haaaayquote:
half uurtje eerder weg dan gister?quote:
Neuh, ik las een pauze in want ik ben nog veel te dufquote:
Niks, gewoon boterhammen smeren thuisquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:19 schreef summer2bird het volgende:
Ok. Wat zal ik zo halen bij de kantine:
- een salade met alleen sla, tomaat, kip of tonijn, komkommer en praprika van 1,75
- appel
- of een banaan
- of een frikandelbroodje
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks, gewoon boterhammen smeren thuis
Ik heb met Iron ook geen last, gisteren met IE9 geen last en met IE8 op werk ook geen last.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb met iron geen last en net even met FF 3.7 geprobeert en ook geen probleem
Meer smerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan (2 stuks met rookvlees) maar die zijn op en ik heb nog trek
En bedankt voor die bemoedigende woordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Echt nog lang niet! (misschien vandaag ook maar wat eerder naar huis)
Iron begon bij mij ook raar te doen (na een tijd wat helemaal vaag is).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb met iron geen last en net even met FF 3.7 geprobeert en ook geen probleem
Ik heb het ook hoor snoetjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, gefeliciteerd met jullie geen last hoor
Wil je ook een cakeje als ontbijt gewoon omdat dat zo ontzettend verantwoord is enzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Je lijkt mijn zusje welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wil je ook een cakeje als ontbijt gewoon omdat dat zo ontzettend verantwoord is enzo?
Ik had Brinta als ontbijt, dus ik ben zo verantwoord dat een tussendoorcakeje wel kanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wil je ook een cakeje als ontbijt gewoon omdat dat zo ontzettend verantwoord is enzo?
We geven alleen tips voor alternatieve browsers: Iron/Chrome of IE dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Oh dan mag je er sowieso wel eentje jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had Brinta als ontbijt, dus ik ben zo verantwoord dat een tussendoorcakeje wel kan
Muffins en chips!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je lijkt mijn zusje wel
Die at eens een ontbijt van muffins en chips
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
We geven alleen tips voor alternatieve browsers: Iron/Chrome of IE dus.
Ze moeten het maar fixen hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sosewiesewo, cakeje als woord alleen alquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dan mag je er sowieso wel eentje jahet is een appelcakeje
Hmm goed punt welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sosewiesewo, cakeje als woord alleen al
Brrrr. Maar het is altijd nog beter dan mijn vader die midden in de nacht kookt voor zichzelf en dat mee naar bed neemt en ermee in slaap valt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Muffins en chips!![]()
Goed begin van de dag
Nee, dat ze het moeten maken, ik ga niet speciaal dingen installeren omdat fok faalt zeg, kom op hee..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb liever een suikertaartjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sosewiesewo, cakeje als woord alleen al
Fhaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat ze het moeten maken, ik ga niet speciaal dingen installeren omdat fok faalt zeg, kom op hee..
Neuhquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je lijkt mijn zusje wel
Die at eens een ontbijt van muffins en chips
Nietus, als je achter een ouderwetse schoolpc van hp met IE zit nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eens, maar tot die tijd zijn er dus alternatieven.
En na een dag van boven naar beneden scrollen, anything will doquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eens, maar tot die tijd zijn er dus alternatieven.
Wil je mn astma dinges lenen? magquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pijn met ademen
en aangezien ademen best essentieel is...
? hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pijn met ademen
en aangezien ademen best essentieel is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |