SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
maar ik was heul niet boos of verongelukt hoor meisquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup
echt alles is kut
sorry
en nu moet ik weer huilen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:03 schreef Panda72 het volgende:
Oeh oeh nog een paar dagen en dan
Geplande groepsknuffel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit verkeerde plaatje moet deze zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Hoever ben je trouwens al op weg naar Parijs?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Shit verkeerde plaatje moet deze zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Insidious" gisteren gezien. Ik was niet onder de indruk![]()
Mij lijkt het juist een enge filmquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:11 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
![]()
"Insidious" gisteren gezien. Ik was niet onder de indruk
Eng? hihi.quote:
Pgrquote:
Laat ze dan maar jou bellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
Blech, ik moet allemaal instanties bellen, helemaaaaal geen zin in
quote:
Owh hihi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Pgr![]()
[..]
ik schrik al van het plaatje (poster)
Zal ik hem/haar in elkaar beuken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
waarom kan die collega nou niet even rustig bellen, ik probeer me hier te concentreren
![]()
nooit leukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
Blech, ik moet allemaal instanties bellen, helemaaaaal geen zin in
Dat gaan ze echt niet doen hoor, ze zouden niet weten waaromquote:
Tsja, het wordt zo onderhand zo irritant dat ik fok maar even ga boycotten tot het over isquote:Ah handig, bij elke nieuwe reactie word ik naar mijn myat terug gehaalt![]()
Graag... zorg in ieder geval dat ze niet meer zo kan lachen zoals ze de hele tijd doetquote:
Kanniequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:16 schreef GeefZonNu het volgende:
Mensen die problemen hebben met IE / FF / Opera etc. Gebruik Chrome anders scroll je je helemaal gek.
Mijn rechterarm is 2 cm langer na gisteren (niet wat je denkt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |