Beterschap heb ook de griep gehad. Niet prettig heb nog last van de naweeën. Ben o.a doodmoe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:55 schreef Solique het volgende:
Ik ben maar aan het werk, kan ik eerder naar huis.
Voel een flinke griep opkomen
Nee, maar ik begin pas om 10:30quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je vrij vandaag?
gatver mijn koffie is koud
Het is een combinatie van alles geloof ik: hoofdpijn, duizeligheid, moe, moeilijk concentreren, etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Beterschap heb ook de griep gehad. Niet prettig heb nog last van de naweeën. Ben o.a doodmoe.
Kan je niet van plek wisselen ? Even aankaarten, dit kan toch niet langerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is een combinatie van alles geloof ik: hoofdpijn, duizeligheid, moe, moeilijk concentreren, etc.
Zit dan ook nog recht onder een airco dus voel ook pijn in mijn nek opkomen en een temperatuur schommeling steeds.
Helpt allemaal niet erg dus
oh er is toch altijd sale?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:13 schreef pgrferrari het volgende:
Sale op de H&M website![]()
FF kijken of er wat leuks bij zit.
zomerschema?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet nog even wennen aan het zomerschema hoor![]()
Kwart over 7 is best vroeg op je vrije dag
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet nog even wennen aan het zomerschema hoor![]()
Kwart over 7 is best vroeg op je vrije dag
Ja, dat Thijs niet meer na half 9, maar voor half 8 wakker wordtquote:
Standaard altijd een paar dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
oh er is toch altijd sale?
ik ga ook even kijken
middag dutje afschaffenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat Thijs niet meer na half 9, maar voor half 8 wakker wordt
wokkeltjequote:
Vraariquote:
ja, daar is hij ook druk mee bezigquote:
hij heeft de leeftijd ervoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
[..]
Vraari
[..]
ja, daar is hij ook druk mee bezig
Ah hij heeft dat zelf ingesteld? Tsja dan ben je wel een beetje verwendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat Thijs niet meer na half 9, maar voor half 8 wakker wordt
Plek wisselen gaat lastig, maar heb het al aangekaart.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
Kan je niet van plek wisselen ? Even aankaarten, dit kan toch niet langer
jaquote:
Voor mij is dat niet verwend, want ik ben het zo gewendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ah hij heeft dat zelf ingesteld? Tsja dan ben je wel een beetje verwenden is het het idd een beetje wennen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Plek wisselen gaat lastig, maar heb het al aangekaart.
Dat het dan gelijk druk op werk is, helpt ook niet echt.
Maar flink aan het water vandaag en rustig aan doen, ze lopen maar wat rustiger vandaag.
ik kan ook beter mijn mond houden..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
wel gezellig hoor, kunnen we veel meer doen op een dag
[..]
Voor mij is dat niet verwend, want ik ben het zo gewend
Daar had ik allemaal ook last van. Is niet fijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is een combinatie van alles geloof ik: hoofdpijn, duizeligheid, moe, moeilijk concentreren, etc.Zit dan ook nog recht onder een airco dus voel ook pijn in mijn nek opkomen en een temperatuur schommeling steeds.
Helpt allemaal niet erg dus
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
binnenkort 24 uurs diensten![]()
dus er zijn nu op de 5de bedden neergezet![]()
![]()
ik moet even vergaderen![]()
Hoe zou ik moeten weten wat jij gaat doen?quote:
Dat wel, maar ik vind het echt niet tof om 's nachts alleen te zijn in dit (veel te) grote huisquote:
Nouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe zou ik moeten weten wat jij gaat doen?
[..]
Dat wel, maar ik vind het echt niet tof om 's nachts alleen te zijn in dit (veel te) grote huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, is het zo'n dagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan ook beter mijn mond houden..
alles wat ik zeg en doe is verkeerd vandaag...
koffie opdrinken en boodschappen doen
Ongeveer hetzelfde behalve kut danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PGR
Moe, kut, nergens geen zin en daar?
goed planquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:13 schreef pgrferrari het volgende:
Sale op de H&M website![]()
FF kijken of er wat leuks bij zit.
Meisje tochquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup
echt alles is kut
sorry
en nu moet ik weer huilen
Daarom koop ik blouses die ik niet of nauwelijks hoef te strijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:43 schreef Yuki het volgende:
Note to self: voorlopig witte blouse niet meer aantrekken.
Wat een tyfuswerk om te strijken, dat ding zeg
Ach lieffie tochquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup
echt alles is kut
sorry
en nu moet ik weer huilen
Ik heb een easy iron overhemdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom koop ik blouses die ik niet of nauwelijks hoef te strijken.
Je kunt ook gewoon nudist worden hoef je helemaal niks te strijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Getailleerd. En een heeeeel klein beetje rekbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |