quote:
ok, en ze zijn ook niet voor reden vatbaar als je erover begint?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:20 schreef Yuki het volgende:
En ik wil een ander huis omdat ik m'n buren echt compleet zat ben. De herrie, de troep, argh!!
Haiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn er al 3....
nog 1 en dan gaan we klaverjassen
Dat ga ik niet overleven dan ben ik al in gestortquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
dat zijn er al 3....
of neem een nieuwe buurmanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meisje
Wat is er dan?
En ik wil een ander huis omdat ik m'n buren echt compleet zat ben. De herrie, de troep, argh!!
onthoud de boer en de nelquote:
Heb het op mijn werk met zowel FF en IEquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb even geen zin om over mijn dingies te praten hier...
Met de buren praten heeft geen zin Yuki?
Ik wil liever pokeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
met iron geen lastquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb het op mijn werk met zowel FF en IE
schoppen troefquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn er al 3....
Mijn buurvrouw heeft verzameldwang. Geen zinnig woord mee te wisselen over de gangquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, en ze zijn ook niet voor reden vatbaar als je erover begint?
Is het aanbod in Utrecht wel gunstig, bij ons is het huilen met de pet op.
schoppen troef?quote:
ok, klinkt als lekkere burenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft verzameldwang. Geen zinnig woord mee te wisselen over de gang
En de herrie... Tsja. Ik heb ze al eens aangesproken op het slaan met de deur enzo, dan gaat het 3 dagen goed en daarna weer onverminderd hard verder.
Is ook vaak 's avonds laat en 's ochtends vroeg, als ik niet helemaal aangekleed ben
Dus dan ren ik niet even naar buiten om te vragen of het wat zachter kan
En het aanbod is ronduit kut, dus hou maar op... Ik kom hier niet snel weg.
Ik schop ze er met liefde uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of neem een nieuwe buurman
[..]
onthoud de boer en de nel
ik heb geen schoppenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zit je aan de verkeerde tafel, pesten is op tafel 7
vraag dat maar aan marijkequote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik schop ze er met liefde uit
Jij bent tenminste netjes en schoon... En herrie zie ik je ook niet voor aan
maar de 2 tot en met de 6 doen niet mee met klaverjassenquote:
zie je, het is te lang geledenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar de 2 tot en met de 6 doen niet mee met klaverjassen
Peter zal dat ook wel weten hèquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]op je dingies
pokeren...
hold em of texas of.. ?texas hold 'emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gisteren mijn haar gekamd en de wc deur als spiegel gebruiktquote:
bij marijke had ik de muziek zachter gezetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Peter zal dat ook wel weten hè
Peter..? Maakt wok veel herrie?
Ja echt, die is zo luidruichtigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Peter zal dat ook wel weten hè
Peter..? Maakt wok veel herrie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gisteren mijn haar gekamd en de wc deur als spiegel gebruikt
Nou ja. Ik moet gewoon om 10.00 uur op het werk zijn. Dus had sowieso al iets te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, anders val ik weer in slaap.
[..]
[..]
Heb je wat aan je dag!
Ik zet mijn buren er echt uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij marijke had ik de muziek zachter gezet
ehm....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zet mijn buren er echt uit.
Wanneer trek je hier in?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Texas_Hold_emquote:
Word je gewoknapped?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm....
als peter en Marijke me laten gaan?
Ook zonde van die lampquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snel! Maak rommel! En een lamp stuk ofzo!
Is er niet een lelijke lamp die de hex heeft achtergelaten?quote:
oeh ja, ik heb de bezem gesloopt gisterenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snel! Maak rommel! En een lamp stuk ofzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh ja, ik heb de bezem gesloopt gisteren![]()
ik brak zo de steel af
Dat begint erop te lijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh ja, ik heb de bezem gesloopt gisteren![]()
ik brak zo de steel af
Ik heb echte kwaliteitsbezemsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
hij veegt op zich wel lekkerquote:
hihi een bezem op kind formaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij veegt op zich wel lekker![]()
hij is alleen een beetje klein nu
Ik moest lopen met mijn fiets vanaf het station tot aan kantoor... band opgepompt bij kantoor, en de lucht kwam net zo hard weer uit het ventiel... lang leve de reservefiets dus, die steeds minder werkende onderdelen krijgtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben dan de enige die superactief is
Vanmorgen weer op de fietsHeerlijk is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |