Bengelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij het helemaal niet leuk heeft gevonden.![]()
Staat wel erg stoer.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:34 schreef Yuki het volgende:
Wat een [quote]Op dinsdag 7 juni 2011 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
QFT echt kutter kan haast niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat
Mijn baas vroeg of ie even langs de apotheker moest voor hartpilletjes voor mij
*sluit fok vlug weer af... heb nog niet eens tijd gehad om te roken.. of te eten.. Whaaa...*
* PriemGirl rent gillend weg
quote:
dus...quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
zo te zien is het vandaag gewoon een kut dag die we moeten over slaan.....
ik ben voor
ik zou het doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm mijn dinsdag is net pas begonnen ( als in, net uit bed) zal ik weer terug in bed kruipenom me te verstoppen voor die nare dag?
Koenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is weer kort... pff duurde ff maar goed
Moet je ook niet doen, koffiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:47 schreef bbwgirliegirl het volgende:
Ik ben vorige week afgekickt van koffie. 4 dagen knallende koppijn gehad. En zoveel dronk ik niet eens!
Nou, het bevalt me wel ff zo. Ik voel me ineens veel rustiger, Zzzzzzzzzzennnnnnnnnnnnn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:48 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, koffie![]()
Moet zeggen dat ik geen dag meer zonder kan
Jaaaaa... Dan doe ik meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm mijn dinsdag is net pas begonnen ( als in, net uit bed) zal ik weer terug in bed kruipenom me te verstoppen voor die nare dag?
Terug je bed inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
kan bestquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan bestkheb een heul grote deken
ach, zie mijn post historiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wok.![]()
Grappig, zie toch wel wat bekenden, maar dan uit een andere slowchat.Men verhuist.
Nou..... DIE deken wel hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar pas jij niet onder, zo breed dat je bent.
Hey.quote:
Brede mannen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
Daar pas jij niet onder, zo breed dat je bent.
Och, dat maakt toch niets? Ik ga telkens weer terug waar ik begonnen ben (mits nog open).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
ach, zie mijn post historie
ik ben zo autistisch dat ik hier echt niet weg ga
jij bent irl wel een kleerkast tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |