ook hierheen??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice
Heb hier ook inmiddels weer eens mn CV openbaar gezet en wat sollicitaties eruit gedaan
ahh weinig creativiteit dus..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Callcenter werk, b2b, ik bel bedrijven om internetadvertentie ruimte te verkopen met een script
[..]
Dankje
Komt wel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen goede combinatie
[..]
Hoi lief meisje
Dat sowieso en met een beetje een uitdagend onderwerp... Maar ik zoek dus rustig verderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh weinig creativiteit dus..
liever bij de inbound??
Okeequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Komt wel goedHet is in elk geval iets
Hoe is het met jou dan?Had je gister nog proberen te bellen
Kan ik me voorstellen ja.... Zo lang geduurd, en nu alles ineens in een stroomversnellingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Ben een beetje van slag doordat alles zo snel gaatIk wil me weer in een hoekje verstoppen
Met jou dan?
Yep, ook bij julliequote:
tsja..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Yep, ook bij jullie
Alleen nu krijg ik ook weer al die detacheerders in mn mailbox
I know, maar ik probeer het liever gewoon direct...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja..
maar ook bij via een detacheerder kan je aan een vaste baan komen
ik doe het alweer 3 jaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja..
maar ook bij via een detacheerder kan je aan een vaste baan komen
Op naar allemaal schokkende avonturen van Thijs met beestjesquote:
Over beestjes gesproken..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op naar allemaal schokkende avonturen van Thijs met beestjes
Hoe krijg je het voor elkaar, dat klinkt heul foutquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op naar allemaal schokkende avonturen van Thijs met beestjes
Misschien moet ik het ook maar eens proberen, je doet wel veel ervaring op bij verschillende bedrijven of niet?quote:
Nietes, jij hoort er wat fouts in, dat is anders. Natte geitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar, dat klinkt heul fout
Ik neem de camera wel meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes, jij hoort er wat fouts in, dat is anders. Natte geit
Wat is dit nou weer voor een vieze geit op de vroege morgenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes, jij hoort er wat fouts in, dat is anders. Natte geit
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een vieze geit op de vroege morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |