wij moeten ook echt eens gaan meetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Wil je mn astma dinges lenen? mag![]()
Wokkieeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja! Eensch! maar alle meets zijn altijd op zaterdag en dan moet ik altijd werkenquote:
hmmmquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja! Eensch! maar alle meets zijn altijd op zaterdag en dan moet ik altijd werken
Soberzoquote:
Goed hoorquote:
Net voorbij Lillequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoever ben je trouwens al op weg naar Parijs?
wat ga je in parijs doen??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Superactief
[..]
Net voorbij Lille
NOU SUCCES HE!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:31 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga maar eens iets te happen halen
Over een half uurtje weer les namelijk
JA DAG HE![]()
Ik moest lachenquote:
Je hebt je matras getest?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Superactief
[..]
Net voorbij Lille
vrouwelijke IT-erquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok staat er wikipedia op mijn voorhoofd? Heb ik een bordje Vraagbaak op me rug hangen????
Damn laat me met rust collega's
Ik word gek!
Miranda hoe stel ik de printer in, Miranda hoe kan ik dubbelzijdig printen uitzetten, Miranda hoe werkt de fax, Miranda hoe moet ik scannen, Miranda hoe kan ik ervoor zorgen dat de scan alles in 1 document zet. Miranda hoe maak ik de letters op mijn beeldscherm kleiner. Aaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Ze vragen nog net niet hoe ze moeten plassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |