Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Oe oe oe.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
Weet je wat ik echt mis? Simcity
Lekker autistisch stadjes bouwen enzo
Ik heb de snes versie op de wiiquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
Weet je wat ik echt mis? Simcity
Lekker autistisch stadjes bouwen enzo
*Geeft je een knuff en wrijft over je rugquote:
Ik heb zequote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk die live opnames die 3fm gemaakt heeft tijdens haar paradiso concert wel hebben.
Helpt nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb de snes versie op de wii
[..]
*Geeft je een knuff en wrijft over je rug
Ik heb heel 1 hier compleet op mijn PCquote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe oe oe.
En rollercoastertycoon.
Grijs gespeeld, wat een game.
Hap hapquote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weigerdan maar elke 50 post even naar de my-at en terug
Zal zo ff kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Is er een torrentje van ofzo?
Nog geeneens gezocht ook eigenlijk.
Die moet je gewoon op EBAY kopen voor een paar euro`squote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Is er een torrentje van ofzo?
Nog geeneens gezocht ook eigenlijk.
en stiekemm achtbanen bouwen waar de mensen ziek in werden, of ontspoorden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb heel 1 hier compleet op mijn PCben nu bezig met de 2de serie parken uit te spelen
van mijn corsetquote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar is wel fijn
Waar heb je dan last van?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
en stiekemm achtbanen bouwen waar de mensen ziek in werden, of ontspoorden.
Adele?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Die moet je gewoon op EBAY kopen voor een paar euro`s
Echt een top game
Ik heb niets in huis...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd hongerja nu dus ook en niks te eten naast me
ben te lui om wat te pakken
![]()
Vanmiddag nog gespeeldquote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe oe oe.
En rollercoastertycoon.
Grijs gespeeld, wat een game.
Do you need a massage my dear?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
Mijn nek/schouders doen zeer. Volgens mij is de stoel te laag voor het bureau
Kun je die stoel niet hoger zettenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
Mijn nek/schouders doen zeer. Volgens mij is de stoel te laag voor het bureau
Ik heb met opzet niets in huis, want dan gaat het op ook!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is hier gelukkig niet het probleem
Dat is ook niet handig, ben hier te lui om te pakken en is maar beter ookquote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je die stoel niet hoger zetten
[..]
Ik heb met opzet niets in huis, want dan gaat het op ook!
I'm on my wayquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer voor even,
Lekker muziek geluisterd en in Garp gelezen
Hey Bosquote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer voor even,
Nee, kan nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je die stoel niet hoger zetten
[..]
Ik heb met opzet niets in huis, want dan gaat het op ook!
Hoi Bosquote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer voor even,
Woohoo en gezelligquote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
I'm on my way
En dan blijf ik gelijk voor altijd in Londen
Dacht ik al.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Sorry, zat niet goed te lezen![]()
Je had het alweer over wat anders
Voor even?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer voor even,
De wereld volgens Garp van John Irving jaquote:
Nooit gelezen, wel de film gezien ooit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De wereld volgens Garp van John Irving ja
Nee, ik ga zo naar bed, moet ook wel want ik heb al slaapbevordende medicatie ingenomenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Voor even?![]()
Dacht ik ook maar zit hier nog lol.
Iets met een oude rot die zijn limiet kentquote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Voor even?![]()
Dacht ik ook maar zit hier nog lol.
Mijn limiet is half 11, anders ben ik morgen geen mens meer...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met een oude rot die zijn limiet kent
Yup dan beter snel ZzzZZ.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo naar bed, moet ook wel want ik heb al slaapbevordende medicatie ingenomen
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met een oude rot die zijn limiet kent
Ik max 11 uur, ben haast te lui om naar bed te gaanquote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn limiet is half 11, anders ben ik morgen geen mens meer...
Ja. Pas geleden per ongeluk 's ochtends ingenomen (heb ook meds voor de ochtend). Zat echt op het werk continue te gapen, gelukkig werk ik maar tot 12 uur.quote:
En ik werd zaterdag 50 geschatquote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Ik moest me gisteren legitimeren om bier te kunnen kopen
Zie je er ZO jong uitquote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
They wanted to know for sure it was you buying beer instead of strongbowquote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Ze vragen dat als ze denken dat je jonger dan 25 bent. Is me al 2x gebeurd nu in 1 week tijd. Love itquote:
Ik draai constant dagen om, al jaren eigenlijk (vanwege werk, reizen, tijdzones etcquote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik max 11 uur, ben haast te lui om naar bed te gaan
Hehehequote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
They wanted to know for sure it was you buying beer instead of strongbow
Ja echt. Ik had eerst echt zo iets van. Nee en nu serieus.. Maar hij meende het toch echt..quote:
Oh 25, ik zat aan 18 te denken (dat ze het vragen).quote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze vragen dat als ze denken dat je jonger dan 25 bent. Is me al 2x gebeurd nu in 1 week tijd. Love it
Nog nooit me moeten legitimeren om iets van alcohol te halen of zoquote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
ik welquote:
Dat heb ik nu nog nooit gehad.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Die gast zal wel gesnoven hebben danquote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja echt. Ik had eerst echt zo iets van. Nee en nu serieus.. Maar hij meende het toch echt..
De 81 staat er niets voor niets en ik ben al jarig geweest dit kalender jaarquote:
Oh ja daar let ik niet eens opquote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De 81 staat er niets voor niets en ik ben al jarig geweest dit kalender jaar
Hier koelt het niet echt afquote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
Het wordt nu best lekker hier met 't raam open
Valt mee, meestal schatten ze me rond de 25 al zal dat nu met (beginnende) baard wel meevallen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja daar let ik niet eens opDan zie je er wel erg oud uit
Weet ikquote:
Waai je dan niet wegquote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
Het wordt nu best lekker hier met 't raam open
Ik bedoel, als ze je 50 schatten... Bij mij denken ze ook altijd dat ik jonger bentquote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee, meestal schatten ze me rond de 25 al zal dat nu met (beginnende) baard wel meevallen.
Jonger dan 23quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ze je 50 schatten... Bij mij denken ze ook altijd dat ik jonger benthoop ik dan.
de meeste schatten mij wel jonger, he JJHquote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ze je 50 schatten... Bij mij denken ze ook altijd dat ik jonger benthoop ik dan.
Hier dus nietquote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier nu toch wel, is een licht briesje opgestoken.
Ik zit met een trui buiten aan, het begint redelijk koud te wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier nu toch wel, is een licht briesje opgestoken.
omdat corsetquote:
Je schijnt inderdaad ouder te zijn dan ik denk, maar ik vergeet het de hele tijd.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de meeste schatten mij wel jonger, he JJH
goed genoegquote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Je schijnt inderdaad ouder te zijn dan ik denk, maar ik vergeet het de hele tijd.
Ja, maar goed toch 20 jaar ernaast. Bij hem zat ik er overigens ook 11 jaar naast, maar dan voor hem positief. Ik schatte hem 55 hij is 66quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat maakt het toch wel aantrekkelijkerquote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat corset![]()
en ik zei niet dat je erin moest zitten, dat was trev
Nou, die is dus gewoon al dement dusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar goed toch 20 jaar ernaast. Bij hem zat ik er overigens ook 11 jaar naast, maar dan voor hem positief. Ik schatte hem 55 hij is 66
Hoe is het spreekwoord ook weer? Als de wijn is in de man...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar goed toch 20 jaar ernaast. Bij hem zat ik er overigens ook 11 jaar naast, maar dan voor hem positief. Ik schatte hem 55 hij is 66
Is de wijsheid, in de kan.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe is het spreekwoord ook weer? Als de wijn is in de man...
ah, daarom ben ik een oude zak.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En leeftijd is eigenlijk ook maar iets secundairs. Je bent zo oud als je je voelt.
Ja. LL had zich er in ge gehesen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
Heeft de OP iets met een corset te maken?
[sub]geen zin om terug te lezen[sub/]
Autisten kun je beter niet naar spreekwoorden vragen..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe is het spreekwoord ook weer? Als de wijn is in de man...
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
Ik weet het niet eensquote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
hehe gelukkig, ben ik geen autistquote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Autisten kun je beter niet naar spreekwoorden vragen..
hey sjonniequote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
geen zin om terug te lezen
Omdat datquote:
Nee hoor, net te laat, zoals gewoonlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat datis natuurlijk
!
Ik kom weer op het juiste moment binnen, trouwens...
zeg dat welquote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hey meneer, al weer een poos geleden
oh in dat gevalquote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat corset![]()
en ik zei niet dat je erin moest zitten, dat was trev
ja goed he, veel ondergrondsquote:
Whaa omg pijnlijk of zoquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh in dat geval![]()
deze in het zwart
http://cgi.ebay.nl/New-ja(...)&hash=item8263dac9ad
Daar was ik dus al bang voorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh in dat geval![]()
deze in het zwart
Hier krijg ik het wel een beetje warm vanquote:Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh in dat geval![]()
deze in het zwart
de grottenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed he, veel ondergrondsen veel stelsels leren
Foei, torrent.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
JJH, ik kom in de buurt
Ik ga die torrent wel vinden
wat moet er gevonden worden?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
JJH, ik kom in de buurt
Helemaal niet waarquote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zeg je tegen elke vrouwelijke KSC-er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar, pics van LL in corset zijn vast niet voor onze oogjes bestemd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ook niet. Ik volg slechts de leer van de Bijbelquote:
Welterusten meneer Bosquote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook slapen en zo.
Morgen naar weer naar de Effenaar. Horrorrock-metal ofzoiets in die richting-band Danzig treed op
Mag je dan wel internettenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik volg slechts de leer van de Bijbel
Ik had zelf ook wel kunnen zoeken!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
JJH, ik kom in de buurt
En ik wil iets wat geeneens officieel uitgegeven word.quote:
Trusten Bosquote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook slapen en zo.
Morgen naar weer naar de Effenaar. Horrorrock-metal ofzoiets in die richting-band Danzig treed op
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, pics van LL in corset zijn vast niet voor onze oogjes bestemd...Daar was ik al bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker. Om mensen op het juiste pad te brengen en te begeleidenquote:
is wel kjoetquote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zeg je tegen elke vrouwelijke KSC-er
Auwquote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
KloteEerste nadeel van mijn nepnagels al ontdekt...... Ik prik keihard in mijn oog tijdens het uithalen van mijn lenzen.. Heb nu een knalrood oog
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helemaal niet waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEt zit ook heel fijn mits hij niet TE strak aangetrokken wordtquote:![]()
Ik dacht dat ik het met 5 minuutjes wel hadquote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had zelf ook wel kunnen zoeken!
Ik dacht dat je het wist.
[..]
En ik wil iets wat geeneens officieel uitgegeven word.
Kusje tegen de pijnquote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
KloteEerste nadeel van mijn nepnagels al ontdekt...... Ik prik keihard in mijn oog tijdens het uithalen van mijn lenzen.. Heb nu een knalrood oog
![]()
Het staat er niet in dat het niet magquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, pics van LL in corset zijn vast niet voor onze oogjes bestemd...Ik heb nog geen nee gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag het morgen?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Adele in Paradiso, de torrent van de opname van 3fm.
Maar je vind me toch nog wel lief?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
HEt zit ook heel fijn mits hij niet TE strak aangetrokken wordt
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het met 5 minuutjes wel had
BAM zo'n rood oog jonguhquote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
ja wel hoorquote:
Nee hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Je houd ons nog even een half uurtje aan het lijntje en zegt dan nee?
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
wat zijn jullie ongeduldig zegJe kent ons tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit![]()
wat zijn jullie ongeduldig zegIk kom net op tijd terug van het douchen, zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wat zijn jullie ongeduldig zegO WaaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef JJH het volgende:
Ook Placido Domingo in FIFA-commissie
What the facking fack.
De vent is compleet de weg kwijt.
wat zijn jullie ongeduldig zegMooi hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, true.... true....quote:
wat zijn jullie ongeduldig zegdat staat je goed zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nou dat heb je vast normaal ook wel hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Mja en dan heb je ineens wel een figuur... hoe ironisch
wat zijn jullie ongeduldig zegVery niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat zijn jullie ongeduldig zegniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
Jij ziet er altijd goed uitquote:Op maandag 6 juni 2011 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Mja en dan heb je ineens wel een figuur... hoe ironisch
mosterd maaltijdquote:Op maandag 6 juni 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm, true.... true....
Mag ik.... Pleaaaseeeee?
Datquote:
Ik heb ook helemaal geen torrentsquote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
3-kwartier mijn DM's doorzoeken... Staat daar de torrent dus NIET in_!
Sowieso al stoer dat je die foto's neerzetquote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
En jullie zijn lief, bedankt voor de lieve reacties
Mwah hier kan dat welquote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso al stoer dat je die foto's neerzet
En toen googlede ik 'torrent adele 3fm' en wijst de eerste link naar een piratenboer.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
3-kwartier mijn DM's doorzoeken... Staat daar de torrent dus NIET in_!
Ja, maar in de comments staat dat ie niet compleet zou zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen googlede ik 'torrent adele 3fm' en wijst de eerste link naar een piratenboer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
wat zijn jullie ongeduldig zeg*pgr straks lekker slapen zal na deze foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je hem maar niet weer te strak aan doet (ivm voldoende lucht enzo)quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
En jullie zijn lief, bedankt voor de lieve reacties
Dat moet juist strakquote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Als je hem maar niet weer te strak aan doet (ivm voldoende lucht enzo)
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar in de comments staat dat ie niet compleet zou zijnMisschien youtubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
[..]
Ja, maar in de comments staat dat ie niet compleet zou zijnZoek je die van 2009?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja, maar in de comments staat dat ie niet compleet zou zijnAlleen de stukjes 3fm eruit toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehe ik heb dat niet gedaan, krijg dat ding niet zo mooi strakquote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Als je hem maar niet weer te strak aan doet (ivm voldoende lucht enzo)
je moet google ook niet gebruiken om torrents te vindenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen googlede ik 'torrent adele 3fm' en wijst de eerste link naar een piratenboer.
Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef Yuki het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet uitgeprobeerd verder trouwens.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen de stukjes 3fm eruit toch?Dit staat er ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Even snel wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet google ook niet gebruiken om torrents te vinden
Het zag er anders wel heel strak uitquote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hehehe ik heb dat niet gedaan, krijg dat ding niet zo mooi strak
Directe links naar torrents mogen niet echt op fok trouwens, geloof ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze misschien
Niet uitgeprobeerd verder trouwens.
Vandaar even op die manier, maar ik zet het wel in een spoiler...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Directe links naar torrents mogen niet echt op fok trouwens, geloof ik.
Nog steeds direct, ook al zit ie achter een spoiler.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar even op die manier, maar ik zet het wel in een spoiler...
Beetje lastig he, om dat bij jezelf te doen en dan ook nog eens zonder corsetquote:
wat zijn jullie ongeduldig zegHoly shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Krijg ik ook eens een notequote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog steeds direct, ook al zit ie achter een spoiler.
Maar ik ga er verder niet over hoor.
Strakke riem om doen en flink aantrekken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje lastig he, om dat bij jezelf te doen en dan ook nog eens zonder corset
Hij heeft al een fetisch met een regenpak,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
Je wil wel heel graag, hmm?quote:
Nee zo flauw ben ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen en geen haan die er naar kraait
[..]
Hey ST![]()
Waarom? Je gezicht staat er niet op, niet naakt. Je ziet er goed uit dus no worries. Bovendien heeft iedereen ze al opgeslagenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verwijder de foto's trouwens weer hoor
Staat al op mijn netvlies gebrandquote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ze al gesaved.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
Is niet flauw hoor, bovendien kunnen ze het terug zien als ze willen, het laat gewoon zien dat jij je fout in zietquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Je gezicht staat er niet op, niet naakt. Je ziet er goed uit dus no worries. Bovendien heeft iedereen ze al opgeslagen
quote:
Mannen.. zoooo voorspelbaarquote:
utorrentquote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
Grrmbl. M'n torrent progje is zoek.![]()
Of ik heb sinds de laatste windows installe geen torrents meer gedownd.Dat zal het zijn.
Je gaat nu toch niet vertellen dat je anders verwacht had.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Mannen.. zoooo voorspelbaar
Ik ben nogal koppig. En geef niet snel fouten toequote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet flauw hoor, bovendien kunnen ze het terug zien als ze willen, het laat gewoon zien dat jij je fout in ziet
Was dat maar waarquote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, verdomme, is dat gedoe nog steeds niet gemaakt?
Goed hequote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Mannen.. zoooo voorspelbaar
Nogmaalsquote:
zal je vast geweldig staan :dquote:
nee ik gebruik nu chromequote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, verdomme, is dat gedoe nog steeds niet gemaakt?
Whehehehequote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ooo god, ik vrees dat we alleen geen foto`s gaan zien omdat dit gewoon niet goed kan aflopen
Hey, weet je wel hoe lekker ik benquote:
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal je vast geweldig staan :d
[..]
nee ik gebruik nu chrome
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
En ik moet helaas nu maar eens naar bed... tot morgen
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Trusten Karinaquote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Is dat die die je meeneemt voor mij?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal je vast geweldig staan :d
[..]
nee ik gebruik nu chrome
Ik ook niet maar daarom ben ik nogal wel aantrekkelijk met een corset aanquote:
Sweet dreams Karinaquote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Mij bekeer je nietquote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet maar daarom ben ik nogal wel aantrekkelijk met een corset aan
Die behoefte heb ik ook niet hoorquote:
Ja 15 minuten weg en je bent 10 pagina`s verderquote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Alweer bijna een heel topique gemist, het is gezellig de laatste dagen!
Fikstquote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi snoetje met de mooie uhm... harenalles![]()
.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat die die je meeneemt voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |