Ja. Pas geleden per ongeluk 's ochtends ingenomen (heb ook meds voor de ochtend). Zat echt op het werk continue te gapen, gelukkig werk ik maar tot 12 uur.quote:
En ik werd zaterdag 50 geschatquote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Ik moest me gisteren legitimeren om bier te kunnen kopen
Zie je er ZO jong uitquote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
They wanted to know for sure it was you buying beer instead of strongbowquote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Ze vragen dat als ze denken dat je jonger dan 25 bent. Is me al 2x gebeurd nu in 1 week tijd. Love itquote:
Ik draai constant dagen om, al jaren eigenlijk (vanwege werk, reizen, tijdzones etcquote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik max 11 uur, ben haast te lui om naar bed te gaan
Hehehequote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
They wanted to know for sure it was you buying beer instead of strongbow
Ja echt. Ik had eerst echt zo iets van. Nee en nu serieus.. Maar hij meende het toch echt..quote:
Oh 25, ik zat aan 18 te denken (dat ze het vragen).quote:Op maandag 6 juni 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze vragen dat als ze denken dat je jonger dan 25 bent. Is me al 2x gebeurd nu in 1 week tijd. Love it
Nog nooit me moeten legitimeren om iets van alcohol te halen of zoquote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
ik welquote:
Dat heb ik nu nog nooit gehad.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Die gast zal wel gesnoven hebben danquote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja echt. Ik had eerst echt zo iets van. Nee en nu serieus.. Maar hij meende het toch echt..
De 81 staat er niets voor niets en ik ben al jarig geweest dit kalender jaarquote:
Oh ja daar let ik niet eens opquote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De 81 staat er niets voor niets en ik ben al jarig geweest dit kalender jaar
Hier koelt het niet echt afquote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
Het wordt nu best lekker hier met 't raam open
Valt mee, meestal schatten ze me rond de 25 al zal dat nu met (beginnende) baard wel meevallen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja daar let ik niet eens opDan zie je er wel erg oud uit
Weet ikquote:
Waai je dan niet wegquote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
Het wordt nu best lekker hier met 't raam open
Ik bedoel, als ze je 50 schatten... Bij mij denken ze ook altijd dat ik jonger bentquote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee, meestal schatten ze me rond de 25 al zal dat nu met (beginnende) baard wel meevallen.
Jonger dan 23quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ze je 50 schatten... Bij mij denken ze ook altijd dat ik jonger benthoop ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |