de meeste schatten mij wel jonger, he JJHquote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ze je 50 schatten... Bij mij denken ze ook altijd dat ik jonger benthoop ik dan.
Hier dus nietquote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier nu toch wel, is een licht briesje opgestoken.
Ik zit met een trui buiten aan, het begint redelijk koud te wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier nu toch wel, is een licht briesje opgestoken.
omdat corsetquote:
Je schijnt inderdaad ouder te zijn dan ik denk, maar ik vergeet het de hele tijd.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de meeste schatten mij wel jonger, he JJH
goed genoegquote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Je schijnt inderdaad ouder te zijn dan ik denk, maar ik vergeet het de hele tijd.
Ja, maar goed toch 20 jaar ernaast. Bij hem zat ik er overigens ook 11 jaar naast, maar dan voor hem positief. Ik schatte hem 55 hij is 66quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ze je 50 schatten... Bij mij denken ze ook altijd dat ik jonger benthoop ik dan.
Maar dat maakt het toch wel aantrekkelijkerquote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat corset![]()
en ik zei niet dat je erin moest zitten, dat was trev
Nou, die is dus gewoon al dement dusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar goed toch 20 jaar ernaast. Bij hem zat ik er overigens ook 11 jaar naast, maar dan voor hem positief. Ik schatte hem 55 hij is 66
Hoe is het spreekwoord ook weer? Als de wijn is in de man...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar goed toch 20 jaar ernaast. Bij hem zat ik er overigens ook 11 jaar naast, maar dan voor hem positief. Ik schatte hem 55 hij is 66
Is de wijsheid, in de kan.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe is het spreekwoord ook weer? Als de wijn is in de man...
ah, daarom ben ik een oude zak.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En leeftijd is eigenlijk ook maar iets secundairs. Je bent zo oud als je je voelt.
Ja. LL had zich er in ge gehesen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
Heeft de OP iets met een corset te maken?
[sub]geen zin om terug te lezen[sub/]
Autisten kun je beter niet naar spreekwoorden vragen..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe is het spreekwoord ook weer? Als de wijn is in de man...
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
Ik weet het niet eensquote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
hehe gelukkig, ben ik geen autistquote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Autisten kun je beter niet naar spreekwoorden vragen..
hey sjonniequote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
geen zin om terug te lezen
Omdat datquote:
Nee hoor, net te laat, zoals gewoonlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat datis natuurlijk
!
Ik kom weer op het juiste moment binnen, trouwens...
zeg dat welquote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hey meneer, al weer een poos geleden
oh in dat gevalquote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat corset![]()
en ik zei niet dat je erin moest zitten, dat was trev
ja goed he, veel ondergrondsquote:
Whaa omg pijnlijk of zoquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh in dat geval![]()
deze in het zwart
http://cgi.ebay.nl/New-ja(...)&hash=item8263dac9ad
Daar was ik dus al bang voorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh in dat geval![]()
deze in het zwart
Hier krijg ik het wel een beetje warm vanquote:Op maandag 6 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh in dat geval![]()
deze in het zwart
de grottenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja goed he, veel ondergrondsen veel stelsels leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |