quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Haha, ok. nog ff kijken dan. Heb een slaapplaats dan, dat scheelt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, want ik heb ook nog geen kaartje gekocht.
AWFS is supertof, hoewel het inmiddels wel te groot wordt. Maar dat is voor mij HET feest vh jaar.
Nee, bij Apeldoorn.Recreatieplas Bussloo, tussen Apeldoorn en Deventer in bij Twello. ;D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hoi LEquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ok. nog ff kijken dan. Heb een slaapplaats dan, dat scheelt.
Ja, dat wil ik echt es meemaken, maar ja. Hopen op mooi weer... als deze lente gewoon blijft, magistraal.
Ah, wel in de buurt, maar soort van bij jou dusIk woon tegenwoordig samen in Utreg he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eerder bij mij in de buurt idd.
Muziek sowieso.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Dat weet ik, die binnenstad ligt nu echt als een verlepte hoer open...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig samen in Utreg he.Maar eerder bij mij in de buurt idd.
Muziek sowieso.
Ja, ik en d's en t's, het kon niet anders dan fout gaanquote:
Dag mevrouw.quote:
Ik zorg altijd gewoon dat ik thuis kom.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik, die binnenstad ligt nu echt als een verlepte hoer open...
Wel heerlijk zaterdagje gehad daar,
Maar heb jij slaapadresjes als je naar zulke feesten gaat?
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik en d's en t's, het kon niet anders dan fout gaan
En ach, het is mn handelsmerkquote:
Klinkt saai, Engel.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb ontdekt hypercorrect te zijn, zoek 't woord maar op in de vanDale
Dat is ze ookquote:
Fijne uitlaatklep is dat hequote:Op maandag 6 juni 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dag mevrouw.
Ik ben aan het tekenen geslagen
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet wie ik als taalnazi ga nomineren
GvsE he?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet wie ik als taalnazi ga nomineren
netjes kloonquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ben best tevreden, in 2 uurtjes.
Dat is voor jouw een vraag en voor mij een weetquote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is voor jouw een vraag en voor mij een weet
Ik word de slechtste speller (kijk! word zonder tquote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is voor jouw een vraag en voor mij een weet
Mooiquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat je prijsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik word de slechtste speller (kijk! word zonder t)
LIEFquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn veel slechtere.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik word de slechtste speller (kijk! word zonder t)
Oh ja is dat vout danquote:
quote:
Ik?quote:
vout kan nog veel vauderquote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja is dat vout danmaar waarom is dat vout dan?
Dat had ik niet moeten doen he?quote:
Dank jequote:
Ik ben trots op jequote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je
Is verdomde moeilijk, maar ik verbaasde mezelf
Vuk.quote:
Dank jequote:
Jouw is een bezittelijk voornaamwoord: Jouw huis, jouw jas.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja is dat vout danmaar waarom is dat vout dan?
Dank je.quote:
Zo fout dat het weer goed is?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja ik ben zo'n dooooooooooooooooooooooooos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik tekende toen ik jong was heel veel, was er ook heel goed in, maar toen ik een jaar of 15 was, werd ik niet meer beter. Het is zeker leuk om te doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je
Ik schilderde wel es (dat wil zeggen klodders verf op een doek smijten, nee, echt geen toonbare kwaliteit ofzo) en tekende ook wel. Maar met C zijn grafietstiften heb ik de poes gedaan. Nu heb ik ook mijn eigen setje.
Lekker om te doen, zeker met een kaasje
Normaal houd ik meer van bizar en surrealistisch, maar dit was ook erg tof om te doen.
Met name Peu kan tenenkrommende fouten maken. Over d'tjes en t'tjes val ik niet heel erg meer (na een jaar FOK..) maar Peu schrijft zonder blikken of blozen dingen als 'mijsje' of zo. Dat vind ik erg.quote:
ach, nog genoeg optiesquote:• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
In mijn wereld van hypercorrectheid welquote:
quote:Ja, daar heb ik wat aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort regels weet ik dus niet helemaal goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw is een bezittelijk voornaamwoord: Jouw huis, jouw jas.
Jou is een persoonlijk voornaamwoord waarmee je in dit geval een ander aanduidde (met 'jou' bedoelde je mij). In de context van jouw zin moest het dus 'jou' zijn.
ze hebben het me honderd keer geprobeerd te leren, maar dat gedee en getee blijft niet hangen bij me ..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Met name Peu kan tenenkrommende fouten maken. Over d'tjes en t'tjes val ik niet heel erg meer (na een jaar FOK..) maar Peu schrijft zonder blikken of blozen dingen als 'mijsje' of zo. Dat vind ik erg.
Ach je weet best wat ik van jou vindquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In mijn wereld van hypercorrectheid wel
[..]
Ja, daar heb ik wat aan
Ik ga na me school toe.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Met name Peu kan tenenkrommende fouten maken. Over d'tjes en t'tjes val ik niet heel erg meer (na een jaar FOK..) maar Peu schrijft zonder blikken of blozen dingen als 'mijsje' of zo. Dat vind ik erg.
Ik ben (en kloon zal het herkennen) enorm gefrustreerd dat ik dat wat mijn rijke fantasie mij voorspiegelt niet onder woorden kan brengen met een tekening of schilderij. Maar ik heb het ook te weinig gedaan en ben eigenlijk te lui om dingen te lerenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik tekende toen ik jong was heel veel, was er ook heel goed in, maar toen ik een jaar of 15 was, werd ik niet meer beter. Het is zeker leuk om te doen.
Het zijn een paar regeltjes, zet ze op een post-it en plak deze op je beeldscherm!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben het me honderd keer geprobeerd te leren, maar dat gedee en getee blijft niet hangen bij me ..
Die fout wordt hier (in Singles) ook vaak gemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga na me school toe.
Was de zin die me in snikken bijna liet uitbarsten toen mijn broertje dat op msn een keer tegen me zei.
Mijn moeder heeft dat soort dingen nog wel. Ik had vroeger vooral een fascinatie voor het tekenen van huizen in dwarsdoorsnede, zodat je de binnenkant zag en ik dat semi-3d kon tekenen en zo ook inrichten. Voorzien van ontzettend gedetailleerde prullaria.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben (en kloon zal het herkennen) enorm gefrustreerd dat ik dat wat mijn rijke fantasie mij voorspiegelt niet onder woorden kan brengen met een tekening of schilderij. Maar ik heb het ook te weinig gedaan en ben eigenlijk te lui om dingen te leren
Maar mijn ouders zijn allebei erg creatief, moeder ex drama, muziek en handvaardigheidsdocente en mijn vader kan erg goed tekenen. Heb het zeker meegekregen.
Heb jij je oude tekeningen nog? Bewaren!! Niet weggooien. Elke tekening is iets waard.
Wow. Ik rijd liever niet met iets op. En met alcohol helemaal niet. Jij had toch geen rijbewijs? Bobt Bate altijd dan?quote:
en daarom beland een hele hoop bij mij ook in de prullenbakquote:Op maandag 6 juni 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben (en kloon zal het herkennen) enorm gefrustreerd dat ik dat wat mijn rijke fantasie mij voorspiegelt niet onder woorden kan brengen met een tekening of schilderij. Maar ik heb het ook te weinig gedaan en ben eigenlijk te lui om dingen te leren
Maar mijn ouders zijn allebei erg creatief, moeder ex drama, muziek en handvaardigheidsdocente en mijn vader kan erg goed tekenen. Heb het zeker meegekregen.
Heb jij je oude tekeningen nog? Bewaren!! Niet weggooien. Elke tekening is iets waard.
OVquote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow. Ik rijd liever niet met iets op. En met alcohol helemaal niet. Jij had toch geen rijbewijs? Bobt Bate altijd dan?
ik was al vroeg "techneut": heb jaren en jaren hoofdzakelijk plattegronden van fantasiegebouwen getekendquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat soort dingen nog wel. Ik had vroeger vooral een fascinatie voor het tekenen van huizen in dwarsdoorsnede, zodat je de binnenkant zag en ik dat semi-3d kon tekenen en zo ook inrichten. Voorzien van ontzettend gedetailleerde prullaria.
Ik ben zelf een taalnazi, maar maak zelf ook altijd d en t fouten.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Die fout wordt hier (in Singles) ook vaak gemaakt.
Als je de afterparty's meepakt wel ja?quote:
Ik heb ook geen rijbewijs. Ik ga of met OV, of ik rijd met iemand mee. Ik loop ook niet meer elk weekend een feestje af tegenwoordig.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow. Ik rijd liever niet met iets op. En met alcohol helemaal niet. Jij had toch geen rijbewijs? Bobt Bate altijd dan?
nee, ik wachtte altijd op station op de treinquote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je de afterparty's meepakt wel ja?
Q moet je hebben denk kquote:
of HW.quote:
Jupquote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of HW.
meer een vraag voor tijdens kantooruren dus
kantooruren zijn bij mij 's nachtsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of HW.
meer een vraag voor tijdens kantooruren dus
Android!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jup
ik ben slechts een simpele androider, die ik ook nog niet helemaal snap
en ik heb nog nooit zo langzaam getypt als op mn nieuwe telefoon
Nee, ok. Wat dat betreft woon je in Utreg ideaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook geen rijbewijs. Ik ga of met OV, of ik rijd met iemand mee. Ik loop ook niet meer elk weekend een feestje af tegenwoordig.
Jupquote:
Da's die met een toetsenbord toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jupmaar ik heb te kleine handen voor mn htc desire z
Die tijd van elke week naar de klote gaan heb ik al zowat 10 jaar geleden wel gehad, maar dat hou je niet lang vol.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ok. Wat dat betreft woon je in Utreg ideaal.
Wij boekten meestal hotelletjes ofzo. Wel wat duurder, maar inderdaad minder vaak, maar beter geniet je meer van.
Elke week naar de kika is leuk als je 18 bent en zelfs dan niet
Jupquote:
ik gewoon volledige mails op mn oude telefoon, in een paar minuutjes, maar die was ook een stuk kleinerquote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
Ik heb laatst een mail (van twee regels) verstuurd vanaf mijn telefoon.
Trots dat ik was!
ik doe niks met mijn telefoon, af en toe een sms en that's it. trots dat ik benquote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
Trots dat ik was!
vrouwquote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
Trots dat ik was!
Ja, dat snap ik. Ik heb dat gelukkig nog niet gehad eigenlijk. Maar ik doe dat ook eens in de 4-6 weken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die tijd van elke week naar de klote gaan heb ik al zowat 10 jaar geleden wel gehad, maar dat hou je niet lang vol.Sterker nog, was laatst op Soenda en vond er geen reet aan, vroeg me af of het kwam omdat ik misschien wel te oud word voor dit soort shit.
![]()
![]()
En terecht.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik doe niks met mijn telefoon, af en toe een sms en that's it. trots dat ik ben
paar weken geleden zat ik in de trein, en meer dan de helft van de mensen in de coupe zaten allemaal met een smartphone of ipad te kloten.quote:
have fun kloontjequote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik bel en sms met mijn handen, maar goed, Tijn, doe wat je niet laten kunt.
Ik ga filmpje kijken of tekenen, een goedenavond allen.
[BRIC]...algemeen discussietopic...quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef dawg het volgende:
[..]
paar weken geleden zat ik in de trein, en meer dan de helft van de mensen in de coupe zaten allemaal met een smartphone of ipad te kloten.
Dat komt van dat gelurkquote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik zit even met leuke man te kletsen en gelijk is er alweer een topic vol
Wat heb je nou liever? Een bijdrage leveren aan ieder zinloos topic of met een leuke man in gesprek zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik zit even met leuke man te kletsen en gelijk is er alweer een topic vol
Gracias.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
have fun kloontje![]()
oja, en je bent een schat!
En jij zat met je dumbphone te kloten?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef dawg het volgende:
[..]
paar weken geleden zat ik in de trein, en meer dan de helft van de mensen in de coupe zaten allemaal met een smartphone of ipad te kloten.
mis ik iets?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[BRIC]...algemeen discussietopic...
Waarom zou je de karaktereigenschappen van de eigenaar op de telefoon projecteren?quote:
Jullie gaan zo snel, ben nog niet aan het tempo gewendquote:
Leuke man is al bezet en ik wil alleen een scharrelquote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je nou liever? Een bijdrage leveren aan ieder zinloos topic of met een leuke man in gesprek zijn?
zo snel.. we gaan traag vergeleken met 'vroeger'quote:Op maandag 6 juni 2011 22:19 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jullie gaan zo snel, ben nog niet aan het tempo gewend
[..]
Leuke man is al bezet en ik wil alleen een scharrel
Ik ben tot nu toe nog vrijquote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al vrij genomen voor aanstaande vrijdag?
Om te duimen voor mij, als ik mijn gesprek heb.
ik welquote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Natuurlijk!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
Vroeger was alles dan ook beter.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo snel.. we gaan traag vergeleken met 'vroeger'
toen de gulden nog van hout wasquote:
Als ik nu de nacht voor je gesprek duim? Scheve tanden heb ik toch al.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
ik ookquote:
Zo kom je nooit aan de vrouw Tijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nu de nacht voor je gesprek duim? Scheve tanden heb ik toch al.
Ik wil ook niet werken maar ik moet! Stom! Ik ga Griek worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ookgeen gezeik over grieken die niet willen werken enzo..
En wat nou als hij ook alleen een scharrel naast zijn relatie wil? Perfecte match toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:19 schreef Eigenmijsje het volgende:
Leuke man is al bezet en ik wil alleen een scharrel
mag ik met je mee in ruil voor een biertje?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil ook niet werken maar ik moet! Stom! Ik ga Griek worden.
weet ik, 't levert alleen zo weinig op.quote:
Voor bier mag alles.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag ik met je mee in ruil voor een biertje?
Mijn geluk, noem dat maar weinig!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
weet ik, 't levert alleen zo weinig op.
Jouw win is wel duidelijk, maar wat is onze win?quote:
hey, mag ik ook eens aan mezelf denken?quote:
Dan ga ik dus ook niet meer voor jou duimen dat snap je toch welquote:
Ik post hier af en toe foto's waarop een stukje blote tiet te zien is.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw win is wel duidelijk, maar wat is onze win?
Nee. Leg eens uit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik dus ook niet meer voor jou duimen dat snap je toch wel
Daarom bood ik je ook een biertje aanquote:
Alles.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom bood ik je ook een biertje aan
maarruh... alles?
Dan zou ik geen probleem hebben. Maar dat wil ie nietquote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat nou als hij ook alleen een scharrel naast zijn relatie wil? Perfecte match toch?
*schuift bier naar Q.*quote:
Die heb ik al in de vorm van een Artis-de-Partisfoto. Daar ga ik dus niet voor duimen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
Ik post hier af en toe foto's waarop een stukje blote tiet te zien is.
Bijna alles dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*schuift bier naar Q.*
*neemt DNF licentie*
Mooi zo. Dan ga jij geld verdienen in ruil voor bier, wat ik op mag maken aan tattoo's en het slashconcert in milaanquote:
Ik heb toestemming van mijn baas om verminderd productief te zijn, ook goed?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
Jij zegt net dat als ik nog tanden nog schever gaan staan ik nooit een vrouw zal krijgen. Dus stop ik met duimen.quote:
Dan heb je nog onvoldoende je best gedaan om hem te verleiden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
Dan zou ik geen probleem hebben. Maar dat wil ie niet
Hij zegt dat ie dat niet wilt. Gewoon GHB.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dan zou ik geen probleem hebben. Maar dat wil ie niet
Prima deal lijkt mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi zo. Dan ga jij geld verdienen in ruil voor bier, wat ik op mag maken aan tattoo's en het slashconcert in milaan
Dan niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik al in de vorm van een Artis-de-Partisfoto. Daar ga ik dus niet voor duimen.
De perfecte manquote:
Als je lief bent wil ik dat best voor je makenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie dat niet wilt. Gewoon GHB.
Oh. Ja, goed idee. Is een beugel nodig?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij zegt net dat als ik nog tanden nog schever gaan staan ik nooit een vrouw zal krijgen. Dus stop ik met duimen.
Och nee, ik sla gewoon.. eigenmijsje heeft het nodig..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je lief bent wil ik dat best voor je maken
Tof. Mag ik Varken meenemen?quote:
Ikeaquote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek nog een mooi goedkoop bed, wie weet er nog leuke winkels?
Wat voor iets zoek je?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Simpel, liefst wit, beetje hoog (ben oud wijf). Over de maat ben ik nog niet helemaal uit.quote:
Stel nou hè, dat jij het niet wordt. Ga je dan jezelf je preutsheid kwalijk nemen tot aan het einde der tijden?quote:
faillissementsuitverkoopquote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Als je simpel en wit wil, kun je ook terecht bij winkels als Leenbakker, Praxis, Karwei, etc.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Simpel, liefst wit, beetje hoog (ben oud wijf). Over de maat ben ik nog niet helemaal uit.
Nee. Dan ga ik het jou kwalijk nemen tot het einde der tijden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel nou hè, dat jij het niet wordt. Ga je dan jezelf je preutsheid kwalijk nemen tot aan het einde der tijden?
Zo scheef staan niet hoorquote:
Wil je dat speciaal voor mij doen en ik hoef alleen maar lief te zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je lief bent wil ik dat best voor je maken
RETEKETET, naar beter bed?quote:
Dat zal mij emotioneel vele malen minder raken, dan het niet krijgen van die baan jou raakt. Het is maar net wat je echt belangrijk vindt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
Nee. Dan ga ik het jou kwalijk nemen tot het einde der tijden.
Man, doe niet zo irritant serieus, je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zal mij emotioneel vele malen minder raken, dan het niet krijgen van die baan jou raakt. Het is maar net wat je echt belangrijk vindt.
Lief zijn betekent voor tijn, minstens drie keer in de week seks, inclusief minimaal één keer per week mogen klaarkomen in je mond, zonder dat je protesteert.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef Eigenmijsje het volgende:
Wil je dat speciaal voor mij doen en ik hoef alleen maar lief te zijn?
Dan werkt het! Ik probeer wat bewuster te spiegelen in gesprekken tegenwoordig.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
Man, doe niet zo irritant serieus, je lijkt wel een wijf.
Dan moet je mij wel lief aankijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wil je dat speciaal voor mij doen en ik hoef alleen maar lief te zijn?
Yes! Maar een kwartiertje ofzo, maar het was lekkerquote:
3x in de week is weinigquote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief zijn betekent voor tijn, minstens drie keer in de week seks, inclusief minimaal één keer per week mogen klaarkomen in je mond, zonder dat je protesteert.
Jij kent Tijn nog niet, zie ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
3x in de week is weinigDacht meer aan 3x per nacht
Och, daar zijn meerdere mensen goed inquote:
Inclusief minimaal één keer per nacht klaarkomen in je mond?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef Eigenmijsje het volgende:
3x in de week is weinigDacht meer aan 3x per nacht
Misschien moeten we dat ook maar zo houden.quote:
Maar ik heb Peu al als slechtste speller en ik wil wel enige diversiteit aanbrengen in mijn stemgedrag.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, daar zijn meerdere mensen goed in
Als ie heel goed en lief is mag dat misschien een keertje als ik in een goede bui benquote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inclusief minimaal één keer per nacht klaarkomen in je mond?
Dat klinkt niet heel hoopgevend.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef Eigenmijsje het volgende:
Als ie heel goed en lief is mag dat misschien een keertje als ik in een goede bui ben
neequote:
Don't blame mequote:
Het valt me op dat ik bij heul veul dezelfde naam heb staan alquote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik heb Peu al als slechtste speller en ik wil wel enige diversiteit aanbrengen in mijn stemgedrag.
moet je dat nog vragen?quote:
zut is the keywordquote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef CherryLips het volgende:
karwei heeft amper wat op de website staan en van beter bed word ik niet vrolijk
leen bakker heeft wel leuke zut.
Als ik ja zeg geloven niemand mijquote:
Q. zeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het valt me op dat ik bij heul veul dezelfde naam heb staan al
Een paar kleine details waardoor meneer het te lastig vondquote:
wie weet is er iemand die wel weer eens van wippenstijn is geweest.. het zou toch zomaar kunnen?quote:
nee, die 1xquote:
Dit is wel singles hequote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie weet is er iemand die wel weer eens van wippenstijn is geweest.. het zou toch zomaar kunnen?
oh oh oh, het is spijtig.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Een paar kleine details waardoor meneer het te lastig vond
Als ik dat wil, dan geef ik jou de schuld.quote:
Ik kan zo gauw even niemand bedenken van wie ik nog nooit een foto heb gezien, als het om de vaste Singles gaat.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar niet iedereen heeft foto's en hun relatiestatus staan
Stalkerd! Ik heb je nooit wat laten zien namelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
Ik kan zo gauw even niemand bedenken van wie ik nog nooit een foto heb gezien, als het om de vaste Singles gaat.
van de nieuwere singles wel die ook al een tijdje meedraaien..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan zo gauw even niemand bedenken van wie ik nog nooit een foto heb gezien, als het om de vaste Singles gaat.
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het moet wel tegen een keiharde neukpartij kunnen he.
En dan kijk je bij de leenbakker?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tegen de tijd dat de gemiddelde single neuker een kei harde neukpartij heeft is dat bed allang afgeschreven.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mij welquote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stalkerd! Ik heb je nooit wat laten zien namelijk.
Vraag dan ook aan je ouders of ze meebetalen als ze zo nodig op jouw bed moeten neuken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een beeld van jou.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stalkerd! Ik heb je nooit wat laten zien namelijk.
Daarom zei ik het ook niet tegen jou.quote:
miquote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag dan ook aan je ouders of ze meebetalen als ze zo nodig op jouw bed moeten neuken.
jammer genoeg is er geen 'meest verlepte single'quote:
Tuurlijk! Lees 'je hebt gewoon keihard gebruik gemaakt van datzelfde roddel- en achterklap dat je hier zo uitkotst'.quote:
Ik vermoedde al dat het dat effect op je zou hebben.quote:
Mijne kan daar tegen en aangezien die neukpartij er voorlopig toch niet van gaat komen... Wat bied je?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu helemaal over? Doe even gewoon tegen mij, wil je.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk! Lees 'je hebt gewoon keihard gebruik gemaakt van datzelfde roddel- en achterklap dat je hier zo uitkotst'.
Bah, hypocriet!
stuur eens dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef Royco1 het volgende:
Er zijn er hier maar weinig die van mij een foto gezien hebben denk ik
jij komt ook in mijn lijstje voorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu helemaal over? Doe even gewoon tegen mij, wil je.
wow.. nooit verwacht ooit jou nog te zien zegquote:
Taalnazi zeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij komt ook in mijn lijstje voor
smoesjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat nu niet, zit via de telefoon.
En heb bijna geen foto's waar ik normaal op sta
vraag me niet waarom, maar ik nu moet ik weer aan m'n curry van eerder vanavond denkenquote:
ik dacht dat het wel wat voor jou was, zelfs ik genoot ervan en hou niet eens van die dingenquote:
Ik had m een receptje van soepje gestuurdquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vraag me niet waarom, maar ik nu moet ik weer aan m'n curry van eerder vanavond denken![]()
Nergens last van, voor de verandering.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Waarom springt FOK steeds een pagina terug? Heb ik dat als enige?
Nee heb ik ook last vanquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
soepquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had m een receptje van soepje gestuurd
Hier ookquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Nee, super irritant!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
pm je mail maar, krijg jij m ookquote:
donequote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef JoeBravo het volgende:
crap, m'n voornemen voor 11 uur in bed te liggen faalt ook weer eens
En lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat het wel wat voor jou was, zelfs ik genoot ervan en hou niet eens van die dingen
je hebt m al op ja?quote:
thanks, ziet er het proberen waard uit.quote:
10 euro bij de hema/blokkerquote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
thanks, ziet er het proberen waard uit.
Moet ik alleen wel eerst een keukenmachine/staafmixer oid regelen
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt m al op ja?
lekker pittig ook he?
Omdat, omdat, omdattttquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Waarom, waarom, waarommmm is familie soms toch zo lastig?
Nou?!
mn tante had er goede pittige currypoeder ingemiktquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Hij was redelijk pittig, niet zo heet als ik dacht. Maar dat is waarschijnlijk de soort currypoeper. Volgende keer meer. Maar hij was echt lekker
Goede vraag, heb er alleen geen antwoord opquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Waarom, waarom, waarommmm is familie soms toch zo lastig?
Nou?!
NOMM NOMM NOMMquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn tante had er goede pittige currypoeder ingemikt
heul niks mis mee, en ik ben geen soepmens en ik lust geen courgettesquote:
Ik hou wel van courgettes, maar de curry is een verbazingwekkend goede comboquote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niks mis mee, en ik ben geen soepmens en ik lust geen courgettes
We gaan met de auto door Centraal Europa, tentje mee en zien waar we uitkomen. Einddoel is wel Slovenië.quote:
Waar ga je naartoe?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We gaan met de auto door Centraal Europa, tentje mee en zien waar we uitkomen. Einddoel is wel Slovenië.
Roadtripquote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We gaan met de auto door Centraal Europa, tentje mee en zien waar we uitkomen. Einddoel is wel Slovenië.
/agreequote:
Ik ook.quote:
ja idd, waarschijnlijk dat ik het daardoor lustquote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou wel van courgettes, maar de curry is een verbazingwekkend goede combo
Waar ga je heen in Slovenië?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
InderdaadGoed alternatief als het financieel tegenzit en je toch op vakantie wilt.
quote:
Jij bent net terugquote:
Geniet ervan jij!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik zit wss een paar dagen/één week in Breda met m'n ventje in m'n vakantie
Tssk tssk, das geen excuusquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik heb familiestress, dus ik wil weer!
Ik heb woningstress, werkstress, familiestress, poezenstress, vriendinnenstress enz enz enz.. Ik verdien het meer!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
ga je aanstellenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
In elk geval wat sightseeing in Ljubljana en Maribor, misschien nog even naar dat stukje kust wat ze hebben. En hun deel van de Alpen verkennen. Verder zal het misschien ook de plaatselijke VVV worden voor meer inspiratiequote:
Ik heb ook familiestress, ik vind het een goed argumentquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga dit vaker klaar makenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja idd, waarschijnlijk dat ik het daardoor lust
Ga eens heul snel op vakantie dan jij!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb woningstress, werkstress, familiestress, poezenstress, vriendinnenstress enz enz enz.. Ik verdien het meer!
Jup, goed maaltijdsoepje ook welquote:
Oja, ik vergat geldstressquote:Op maandag 6 juni 2011 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga eens heul snel op vakantie dan jij!
kostte me wel een hoop moeite om m'n schoonzusje te overtuigen dat dat voldoende is, ze wil me eigenlijk naar Mexico hebben.quote:
Gaat helaas niet gebeurenquote:
Que?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kostte me wel een hoop moeite om m'n schoonzusje te overtuigen dat dat voldoende is, ze wil me eigenlijk naar Mexico hebben.
quote:
Ja de kust is mooi, Portoroz en Piran enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In elk geval wat sightseeing in Ljubljana en Maribor, misschien nog even naar dat stukje kust wat ze hebben. En hun deel van de Alpen verkennen. Verder zal het misschien ook de plaatselijke VVV worden voor meer inspiratie
Heb jij nog tips?
zelfs 3 dagen milaan met mn verjaardag (en Slashquote:
komt ze vandaan en ik ben de enige die er nog niet geweest is.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs 3 dagen milaan met mn verjaardag (en Slash) gaat niet lukken..
daar baal ik wel van..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |