Als je simpel en wit wil, kun je ook terecht bij winkels als Leenbakker, Praxis, Karwei, etc.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Simpel, liefst wit, beetje hoog (ben oud wijf). Over de maat ben ik nog niet helemaal uit.
Nee. Dan ga ik het jou kwalijk nemen tot het einde der tijden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel nou hè, dat jij het niet wordt. Ga je dan jezelf je preutsheid kwalijk nemen tot aan het einde der tijden?
Zo scheef staan niet hoorquote:
Wil je dat speciaal voor mij doen en ik hoef alleen maar lief te zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je lief bent wil ik dat best voor je maken
RETEKETET, naar beter bed?quote:
Dat zal mij emotioneel vele malen minder raken, dan het niet krijgen van die baan jou raakt. Het is maar net wat je echt belangrijk vindt.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
Nee. Dan ga ik het jou kwalijk nemen tot het einde der tijden.
Man, doe niet zo irritant serieus, je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zal mij emotioneel vele malen minder raken, dan het niet krijgen van die baan jou raakt. Het is maar net wat je echt belangrijk vindt.
Lief zijn betekent voor tijn, minstens drie keer in de week seks, inclusief minimaal één keer per week mogen klaarkomen in je mond, zonder dat je protesteert.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef Eigenmijsje het volgende:
Wil je dat speciaal voor mij doen en ik hoef alleen maar lief te zijn?
Dan werkt het! Ik probeer wat bewuster te spiegelen in gesprekken tegenwoordig.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
Man, doe niet zo irritant serieus, je lijkt wel een wijf.
Dan moet je mij wel lief aankijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wil je dat speciaal voor mij doen en ik hoef alleen maar lief te zijn?
Yes! Maar een kwartiertje ofzo, maar het was lekkerquote:
3x in de week is weinigquote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief zijn betekent voor tijn, minstens drie keer in de week seks, inclusief minimaal één keer per week mogen klaarkomen in je mond, zonder dat je protesteert.
Jij kent Tijn nog niet, zie ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
3x in de week is weinigDacht meer aan 3x per nacht
Och, daar zijn meerdere mensen goed inquote:
Inclusief minimaal één keer per nacht klaarkomen in je mond?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef Eigenmijsje het volgende:
3x in de week is weinigDacht meer aan 3x per nacht
Misschien moeten we dat ook maar zo houden.quote:
Maar ik heb Peu al als slechtste speller en ik wil wel enige diversiteit aanbrengen in mijn stemgedrag.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, daar zijn meerdere mensen goed in
Als ie heel goed en lief is mag dat misschien een keertje als ik in een goede bui benquote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inclusief minimaal één keer per nacht klaarkomen in je mond?
Dat klinkt niet heel hoopgevend.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef Eigenmijsje het volgende:
Als ie heel goed en lief is mag dat misschien een keertje als ik in een goede bui ben
neequote:
Don't blame mequote:
Het valt me op dat ik bij heul veul dezelfde naam heb staan alquote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik heb Peu al als slechtste speller en ik wil wel enige diversiteit aanbrengen in mijn stemgedrag.
moet je dat nog vragen?quote:
zut is the keywordquote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef CherryLips het volgende:
karwei heeft amper wat op de website staan en van beter bed word ik niet vrolijk
leen bakker heeft wel leuke zut.
Als ik ja zeg geloven niemand mijquote:
Q. zeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het valt me op dat ik bij heul veul dezelfde naam heb staan al
Een paar kleine details waardoor meneer het te lastig vondquote:
wie weet is er iemand die wel weer eens van wippenstijn is geweest.. het zou toch zomaar kunnen?quote:
nee, die 1xquote:
Dit is wel singles hequote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie weet is er iemand die wel weer eens van wippenstijn is geweest.. het zou toch zomaar kunnen?
oh oh oh, het is spijtig.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Een paar kleine details waardoor meneer het te lastig vond
Als ik dat wil, dan geef ik jou de schuld.quote:
Ik kan zo gauw even niemand bedenken van wie ik nog nooit een foto heb gezien, als het om de vaste Singles gaat.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar niet iedereen heeft foto's en hun relatiestatus staan
Stalkerd! Ik heb je nooit wat laten zien namelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
Ik kan zo gauw even niemand bedenken van wie ik nog nooit een foto heb gezien, als het om de vaste Singles gaat.
van de nieuwere singles wel die ook al een tijdje meedraaien..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan zo gauw even niemand bedenken van wie ik nog nooit een foto heb gezien, als het om de vaste Singles gaat.
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het moet wel tegen een keiharde neukpartij kunnen he.
En dan kijk je bij de leenbakker?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het moet wel tegen een keiharde neukpartij kunnen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |