Nee. Leg eens uit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik dus ook niet meer voor jou duimen dat snap je toch wel
Daarom bood ik je ook een biertje aanquote:
Alles.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom bood ik je ook een biertje aan
maarruh... alles?
Dan zou ik geen probleem hebben. Maar dat wil ie nietquote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat nou als hij ook alleen een scharrel naast zijn relatie wil? Perfecte match toch?
*schuift bier naar Q.*quote:
Die heb ik al in de vorm van een Artis-de-Partisfoto. Daar ga ik dus niet voor duimen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
Ik post hier af en toe foto's waarop een stukje blote tiet te zien is.
Bijna alles dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*schuift bier naar Q.*
*neemt DNF licentie*
Mooi zo. Dan ga jij geld verdienen in ruil voor bier, wat ik op mag maken aan tattoo's en het slashconcert in milaanquote:
Ik heb toestemming van mijn baas om verminderd productief te zijn, ook goed?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al vrij genomen voor aanstaande vrijdag?
Om te duimen voor mij, als ik mijn gesprek heb.
Jij zegt net dat als ik nog tanden nog schever gaan staan ik nooit een vrouw zal krijgen. Dus stop ik met duimen.quote:
Dan heb je nog onvoldoende je best gedaan om hem te verleiden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
Dan zou ik geen probleem hebben. Maar dat wil ie niet
Hij zegt dat ie dat niet wilt. Gewoon GHB.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dan zou ik geen probleem hebben. Maar dat wil ie niet
Prima deal lijkt mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi zo. Dan ga jij geld verdienen in ruil voor bier, wat ik op mag maken aan tattoo's en het slashconcert in milaan
Dan niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik al in de vorm van een Artis-de-Partisfoto. Daar ga ik dus niet voor duimen.
De perfecte manquote:
Als je lief bent wil ik dat best voor je makenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie dat niet wilt. Gewoon GHB.
Oh. Ja, goed idee. Is een beugel nodig?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij zegt net dat als ik nog tanden nog schever gaan staan ik nooit een vrouw zal krijgen. Dus stop ik met duimen.
Och nee, ik sla gewoon.. eigenmijsje heeft het nodig..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je lief bent wil ik dat best voor je maken
Tof. Mag ik Varken meenemen?quote:
Ikeaquote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek nog een mooi goedkoop bed, wie weet er nog leuke winkels?
Wat voor iets zoek je?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek nog een mooi goedkoop bed, wie weet er nog leuke winkels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |