van de nieuwere singles wel die ook al een tijdje meedraaien..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan zo gauw even niemand bedenken van wie ik nog nooit een foto heb gezien, als het om de vaste Singles gaat.
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het moet wel tegen een keiharde neukpartij kunnen he.
En dan kijk je bij de leenbakker?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tegen de tijd dat de gemiddelde single neuker een kei harde neukpartij heeft is dat bed allang afgeschreven.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mij welquote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stalkerd! Ik heb je nooit wat laten zien namelijk.
Vraag dan ook aan je ouders of ze meebetalen als ze zo nodig op jouw bed moeten neuken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een beeld van jou.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stalkerd! Ik heb je nooit wat laten zien namelijk.
Daarom zei ik het ook niet tegen jou.quote:
miquote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag dan ook aan je ouders of ze meebetalen als ze zo nodig op jouw bed moeten neuken.
jammer genoeg is er geen 'meest verlepte single'quote:
Tuurlijk! Lees 'je hebt gewoon keihard gebruik gemaakt van datzelfde roddel- en achterklap dat je hier zo uitkotst'.quote:
Ik vermoedde al dat het dat effect op je zou hebben.quote:
Mijne kan daar tegen en aangezien die neukpartij er voorlopig toch niet van gaat komen... Wat bied je?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu helemaal over? Doe even gewoon tegen mij, wil je.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk! Lees 'je hebt gewoon keihard gebruik gemaakt van datzelfde roddel- en achterklap dat je hier zo uitkotst'.
Bah, hypocriet!
stuur eens dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef Royco1 het volgende:
Er zijn er hier maar weinig die van mij een foto gezien hebben denk ik
jij komt ook in mijn lijstje voorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu helemaal over? Doe even gewoon tegen mij, wil je.
wow.. nooit verwacht ooit jou nog te zien zegquote:
Taalnazi zeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij komt ook in mijn lijstje voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |