Jij bent net terugquote:
Geniet ervan jij!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik zit wss een paar dagen/één week in Breda met m'n ventje in m'n vakantie
Tssk tssk, das geen excuusquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik heb familiestress, dus ik wil weer!
Ik heb woningstress, werkstress, familiestress, poezenstress, vriendinnenstress enz enz enz.. Ik verdien het meer!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
ga je aanstellenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
In elk geval wat sightseeing in Ljubljana en Maribor, misschien nog even naar dat stukje kust wat ze hebben. En hun deel van de Alpen verkennen. Verder zal het misschien ook de plaatselijke VVV worden voor meer inspiratiequote:
Ik heb ook familiestress, ik vind het een goed argumentquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga dit vaker klaar makenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja idd, waarschijnlijk dat ik het daardoor lust
Ga eens heul snel op vakantie dan jij!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb woningstress, werkstress, familiestress, poezenstress, vriendinnenstress enz enz enz.. Ik verdien het meer!
Jup, goed maaltijdsoepje ook welquote:
Oja, ik vergat geldstressquote:Op maandag 6 juni 2011 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga eens heul snel op vakantie dan jij!
kostte me wel een hoop moeite om m'n schoonzusje te overtuigen dat dat voldoende is, ze wil me eigenlijk naar Mexico hebben.quote:
Gaat helaas niet gebeurenquote:
Que?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kostte me wel een hoop moeite om m'n schoonzusje te overtuigen dat dat voldoende is, ze wil me eigenlijk naar Mexico hebben.
quote:
Ja de kust is mooi, Portoroz en Piran enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In elk geval wat sightseeing in Ljubljana en Maribor, misschien nog even naar dat stukje kust wat ze hebben. En hun deel van de Alpen verkennen. Verder zal het misschien ook de plaatselijke VVV worden voor meer inspiratie
Heb jij nog tips?
zelfs 3 dagen milaan met mn verjaardag (en Slashquote:
komt ze vandaan en ik ben de enige die er nog niet geweest is.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs 3 dagen milaan met mn verjaardag (en Slash) gaat niet lukken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |