van de nieuwere singles wel die ook al een tijdje meedraaien..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan zo gauw even niemand bedenken van wie ik nog nooit een foto heb gezien, als het om de vaste Singles gaat.
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het moet wel tegen een keiharde neukpartij kunnen he.
En dan kijk je bij de leenbakker?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tegen de tijd dat de gemiddelde single neuker een kei harde neukpartij heeft is dat bed allang afgeschreven.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mij welquote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stalkerd! Ik heb je nooit wat laten zien namelijk.
Vraag dan ook aan je ouders of ze meebetalen als ze zo nodig op jouw bed moeten neuken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een beeld van jou.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stalkerd! Ik heb je nooit wat laten zien namelijk.
Daarom zei ik het ook niet tegen jou.quote:
miquote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag dan ook aan je ouders of ze meebetalen als ze zo nodig op jouw bed moeten neuken.
jammer genoeg is er geen 'meest verlepte single'quote:
Tuurlijk! Lees 'je hebt gewoon keihard gebruik gemaakt van datzelfde roddel- en achterklap dat je hier zo uitkotst'.quote:
Ik vermoedde al dat het dat effect op je zou hebben.quote:
Mijne kan daar tegen en aangezien die neukpartij er voorlopig toch niet van gaat komen... Wat bied je?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu helemaal over? Doe even gewoon tegen mij, wil je.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk! Lees 'je hebt gewoon keihard gebruik gemaakt van datzelfde roddel- en achterklap dat je hier zo uitkotst'.
Bah, hypocriet!
stuur eens dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef Royco1 het volgende:
Er zijn er hier maar weinig die van mij een foto gezien hebben denk ik
jij komt ook in mijn lijstje voorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu helemaal over? Doe even gewoon tegen mij, wil je.
wow.. nooit verwacht ooit jou nog te zien zegquote:
Taalnazi zeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij komt ook in mijn lijstje voor
smoesjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat nu niet, zit via de telefoon.
En heb bijna geen foto's waar ik normaal op sta
vraag me niet waarom, maar ik nu moet ik weer aan m'n curry van eerder vanavond denkenquote:
ik dacht dat het wel wat voor jou was, zelfs ik genoot ervan en hou niet eens van die dingenquote:
Ik had m een receptje van soepje gestuurdquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vraag me niet waarom, maar ik nu moet ik weer aan m'n curry van eerder vanavond denken![]()
Nergens last van, voor de verandering.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Waarom springt FOK steeds een pagina terug? Heb ik dat als enige?
Nee heb ik ook last vanquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
soepquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had m een receptje van soepje gestuurd
Hier ookquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Nee, super irritant!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
pm je mail maar, krijg jij m ookquote:
donequote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef JoeBravo het volgende:
crap, m'n voornemen voor 11 uur in bed te liggen faalt ook weer eens
En lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat het wel wat voor jou was, zelfs ik genoot ervan en hou niet eens van die dingen
je hebt m al op ja?quote:
thanks, ziet er het proberen waard uit.quote:
10 euro bij de hema/blokkerquote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
thanks, ziet er het proberen waard uit.
Moet ik alleen wel eerst een keukenmachine/staafmixer oid regelen
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt m al op ja?
lekker pittig ook he?
Omdat, omdat, omdattttquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Waarom, waarom, waarommmm is familie soms toch zo lastig?
Nou?!
mn tante had er goede pittige currypoeder ingemiktquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Hij was redelijk pittig, niet zo heet als ik dacht. Maar dat is waarschijnlijk de soort currypoeper. Volgende keer meer. Maar hij was echt lekker
Goede vraag, heb er alleen geen antwoord opquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Waarom, waarom, waarommmm is familie soms toch zo lastig?
Nou?!
NOMM NOMM NOMMquote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn tante had er goede pittige currypoeder ingemikt
heul niks mis mee, en ik ben geen soepmens en ik lust geen courgettesquote:
Ik hou wel van courgettes, maar de curry is een verbazingwekkend goede comboquote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niks mis mee, en ik ben geen soepmens en ik lust geen courgettes
We gaan met de auto door Centraal Europa, tentje mee en zien waar we uitkomen. Einddoel is wel Slovenië.quote:
Waar ga je naartoe?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We gaan met de auto door Centraal Europa, tentje mee en zien waar we uitkomen. Einddoel is wel Slovenië.
Roadtripquote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We gaan met de auto door Centraal Europa, tentje mee en zien waar we uitkomen. Einddoel is wel Slovenië.
/agreequote:
Ik ook.quote:
ja idd, waarschijnlijk dat ik het daardoor lustquote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou wel van courgettes, maar de curry is een verbazingwekkend goede combo
Waar ga je heen in Slovenië?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
InderdaadGoed alternatief als het financieel tegenzit en je toch op vakantie wilt.
quote:
Jij bent net terugquote:
Geniet ervan jij!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik zit wss een paar dagen/één week in Breda met m'n ventje in m'n vakantie
Tssk tssk, das geen excuusquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik heb familiestress, dus ik wil weer!
Ik heb woningstress, werkstress, familiestress, poezenstress, vriendinnenstress enz enz enz.. Ik verdien het meer!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
ga je aanstellenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
In elk geval wat sightseeing in Ljubljana en Maribor, misschien nog even naar dat stukje kust wat ze hebben. En hun deel van de Alpen verkennen. Verder zal het misschien ook de plaatselijke VVV worden voor meer inspiratiequote:
Ik heb ook familiestress, ik vind het een goed argumentquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga dit vaker klaar makenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja idd, waarschijnlijk dat ik het daardoor lust
Ga eens heul snel op vakantie dan jij!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb woningstress, werkstress, familiestress, poezenstress, vriendinnenstress enz enz enz.. Ik verdien het meer!
Jup, goed maaltijdsoepje ook welquote:
Oja, ik vergat geldstressquote:Op maandag 6 juni 2011 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga eens heul snel op vakantie dan jij!
kostte me wel een hoop moeite om m'n schoonzusje te overtuigen dat dat voldoende is, ze wil me eigenlijk naar Mexico hebben.quote:
Gaat helaas niet gebeurenquote:
Que?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kostte me wel een hoop moeite om m'n schoonzusje te overtuigen dat dat voldoende is, ze wil me eigenlijk naar Mexico hebben.
quote:
Ja de kust is mooi, Portoroz en Piran enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In elk geval wat sightseeing in Ljubljana en Maribor, misschien nog even naar dat stukje kust wat ze hebben. En hun deel van de Alpen verkennen. Verder zal het misschien ook de plaatselijke VVV worden voor meer inspiratie
Heb jij nog tips?
zelfs 3 dagen milaan met mn verjaardag (en Slashquote:
komt ze vandaan en ik ben de enige die er nog niet geweest is.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs 3 dagen milaan met mn verjaardag (en Slash) gaat niet lukken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |