quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Ik las: "Federer laat zich het kaas van het voorhoofd af eten."quote:Op zondag 5 juni 2011 17:19 schreef truedestiny het volgende:
Federer laat zich het kaas van het brood af eten.
Wel knap dat je er voorhoofd in ziet.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las: "Federer laat zich het kaas van het voorhoofd af eten."
Al 50% goed.quote:
Daar blijft het bijquote:
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lapo moet altijd een nieuw topic openen.
Dat geldt niet meerquote:Op zondag 5 juni 2011 17:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Je valt in herhalingquote:Op zondag 5 juni 2011 17:23 schreef moonwalker27 het volgende:
wat een voorspelbare wedstrijd weer.
Nadal brengt alles binnen de marge terug, federer komt er weer eens niet doorheen.
Wat is die spanjaard toch een degelijke hardwerkende speler. Het countertennis overwint weer eens...
Echt zonde dit als (dat zag je niet aankomen) federer fan
Nadal is de koning vh werktennis en de deglijkheid imo
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Alles is goed te retourneren...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
156 km/h. Die moet toch te retourneren zijn.
quote:
quote:
Dat heeft hij volgens mij sowieso al.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
Als Fed deze set wint, krijgt hij een heleboel steun van het publiek.
Zei ik tegen de hoer vannachtquote:
heeft ie nu ook al hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 17:27 schreef Federer-fan het volgende:
Als Fed deze set wint, krijgt hij een heleboel steun van het publiek.
Hopelijk niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:27 schreef Reya het volgende:
Hopelijk weet Federer er alsnog iets van te maken.
Goden helpen een andere God.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:28 schreef truedestiny het volgende:
De weer goden helpen Federer een handje.
Ja, klopt, maar dan hebben ze weer wat om voor te juichen. Nadal heeft ze een beetje de mond gesnoerd.quote:
!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:28 schreef KentdeBruin het volgende:
Federer gaat winnen, je ziet het aan de gloed in zijn ogen!
Ja, maar ze hebben dus weinig om voor te juichen. Dan komt er weer wat leven in de brouwerij.quote:
Iets met internet?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:30 schreef kingmob het volgende:
pff, eindelijk weer beeld. onweert als de tering hier, foetsie eurosport op het kritieke moment
HD is supergaaf inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:28 schreef KentdeBruin het volgende:
Federer gaat winnen, je ziet het aan de gloed in zijn ogen!
Juichen voor Nadal ho maar.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben dus weinig om voor te juichen. Dan komt er weer wat leven in de brouwerij.
Nu weer wel....quote:Op zondag 5 juni 2011 17:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog belangrijker, geen backhand fout!
Zet het er dan bij voortaanquote:Op zondag 5 juni 2011 17:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik zeg geen tussenstanden maar voorspellingen
Ja, inderdaad.quote:
40.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Hoeveel backhand-UE's heeft Fed al in deze partij? Dertig ofzo?
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:32 schreef Szura het volgende:
Nadal gaat die tiebreak pakken vrees ik met grote vrezen
7-3 Nadal denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:32 schreef Szura het volgende:
Nadal gaat die tiebreak pakken vrees ik met grote vrezen
Had ik 'm inderdaad niet gegeven aan het begin van de set. Voor de wedstrijd zou het tof zijn als Roger 'm haalt.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:32 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, het is al een extraatje dat hij in de tiebreak zit
quote:
Hihi.quote:
Sorry.quote:
Dat was hij al even hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Hij had gewoon de eerste set moeten pakken.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:40 schreef Niox het volgende:
Helaas, dit had de spanning in de wedstrijd terug kunnen brengen maar het zit er niet in.
Was ook onverdiend geweest als Fed deze set had gewonnen.
FEITquote:Op zondag 5 juni 2011 17:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Hij had gewoon de eerste set moeten pakken.
Klopt, hij gelooft er gewoon echt niet in. Hij gaat het ook 100% zeker nooit winnen van Nadal in een RG-finale.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:40 schreef Niox het volgende:
Helaas, dit had de spanning in de wedstrijd terug kunnen brengen maar het zit er niet in.
Was ook onverdiend geweest als Fed deze set had gewonnen.
Klopt. Zoals als eerder gezegd: hij heeft het daar zelf weggegeven.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:40 schreef xCore het volgende:
[..]
Hij had gewoon de eerste set moeten pakken.
Als ie de sets zo weggeeft niet neequote:Op zondag 5 juni 2011 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, hij gelooft er gewoon echt niet in. Hij gaat het ook 100% zeker nooit winnen van Nadal in een RG-finale.
Ik denk dat dit voor de mensen die nu in de wedstrijd vallen een hele goeie samenvatting is van wat er tot nu toe is gebeurd.quote:
dat idee heb ik ookquote:
Goed gepland!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:42 schreef Niox het volgende:
Wel fijn dat de pizzaboer precies tussen twee sets in langskomt.
Het zo kansloos is dat ik er melig van word.quote:
Ja echt. Is niet normaal hoor die fouten in de laatste game en tiebreak. Die sloegen echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat idee heb ik ookals hij de kansen krijgt dan gaat hij fouten maken
Het is niet eerlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef DeMessias het volgende:
Beauty vs. The Beast
Finesse vs. Kracht
Aanval vs. Verdediging
Waarom?
Bedankt voor het honger maken.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:42 schreef Niox het volgende:
Wat voor pizza heb je besteld en waar? Mag ook via PM/DM.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:42 schreef Niox het volgende:
Federer zou de 2e set kansloos verliezen, het zou 100% zeker 6-4 worden etc etc. Jij bent de kansloze hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zo kansloos is dat ik er melig van word.
Ook op Wimbledon zie ik Federer niet meer winnen van Nadal.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:44 schreef moonwalker27 het volgende:
attraktief tennis van nadal, jammer maar helaas. Hopelijk zijn de banen op wimbledon weer wat sneller dan vorig jaar. Dan maakt federer weer een kans.
Bedankt.quote:
Patatjes, dat klinkt lekkerderquote:Op zondag 5 juni 2011 17:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga zo patatjes bakkenof frietjes, zo u wilt
Ja hoor, ik wil wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga zo patatjes bakkenof frietjes, zo u wilt
Nou nou, doe jij eens een beetje gezellig joh.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:45 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Federer zou de 2e set kansloos verliezen, het zou 100% zeker 6-4 worden etc etc. Jij bent de kansloze hier.
Tot nu toe is het gewoon een chasse patat van hem.quote:
we zullen zien, het zit vooral tussen federer zijn oren.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook op Wimbledon zie ik Federer niet meer winnen van Nadal.
In de oven hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh wacht, misschien gooi ik wel gewoon een pizza in de ogen. Daar is geen discussie over mogelijk
Zie ninja-editquote:
Da's precies het problee volgens mij, Denk je dat Federer dat nog overwint in deze partij dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:47 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
we zullen zien, het zit vooral tussen federer zijn oren.
[...]
Ik had het verkeerd gelezen.quote:
quote:
Omdat hij bang voor hem is.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:49 schreef truedestiny het volgende:
Godverdomme waarom speelt Federer nooit zoals die kan tegen Nadal.
Nee maar serieus wat zijn die slecht, net als tegen Nole al...quote:
Ja, gelukkig loopt zijn backhand al de hele wedstrijd goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee maar serieus wat zijn die slecht, net als tegen Nole al...
Djokovic, Nalbandian, hmm, de rest ben ik helaas vergeten.quote:
Is me ook opgevallen! Lijkt wel alsof 'ie z'n babybaardje niet afdoet zolang hij op een GS wint!quote:
Als je Nadal voor 6 euro layt, win je honderd euro als Fed alsnog wint.quote:
Ik. Op meeste aces.quote:
Del Potroquote:Op zondag 5 juni 2011 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic, Nalbandian, hmm, de rest ben ik helaas vergeten.
Murray ook al niet, Soderling ook al niet, etc, etc, Nadal heeft altijd tegenstanders die hun spel niet kunnen spelen en een slechte dag hebben, wat een mazzelaar is het ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:49 schreef truedestiny het volgende:
Godverdomme waarom speelt Federer nooit zoals die kan tegen Nadal.
quote:
Nadal forceert Unforced errors?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
Murray ook al niet, Soderling ook al niet, etc, etc, Nadal heeft altijd tegenstanders die hun spel niet kunnen spelen en een slechte dag hebben, wat een mazzelaar is het ook.
Hoeveel geld had je, honderd euro?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:53 schreef danusz1986 het volgende:
Ik heb al mijn geld verloren door Nadal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |