quote:
Neem je een groente supplement en een portie friet. En nog een soepje oid.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ja maar bovenop een gerecht waar wel al andere carbs in zitten, dan vind ik het toch weer té slecht.
Het is niet rationeel, I know...
Nee, voor bij m'n boterhamquote:
Stimmt!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:13 schreef Laureline het volgende:
De strandtenten hier in Scheveningen en Kijkduin zijn bijna allemaal duurder dan normale restaurants in de stad, terwijl het gewoon opwarm/bijelkaarmikvoedsel van de groothandel is. En als ze dan ook nog eens een stel debielen in de keuken hebben staan ipv koks (ik herinner me serieus een salade waar rauwe blokjes spek doorheen zaten) is dat heel frustrerend.
Over indisch eten gesproken, ik heb donderdag in een restaurant gebraden kip op met een ananaschutney. Zo lekker.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik ga een dezer dagen weer es gado gado etenMet de heel lekkere satésaus van de toko!
Oe ja! Zoet met hartig is lekkerquote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Over indisch eten gesproken, ik heb donderdag in een restaurant gebraden kip op met een ananaschutney. Zo lekker.
Ik heb de 4 uurtjes die ik moest maken gemaakt jaquote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
De dames die moesten werken vandaag: is er nog wel wat van gekomen?.
Oh, dat is lief!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef Ewelina het volgende:
Roti is heerlijk!Toen ik een paar jaar geleden in het ziekenhuis lag, had de moeder van mijn kamergenoot roti gemaakt en ik mocht mee eten
![]()
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
ik heb mijn essay bijna afquote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Zeker, we hebben ook ijsjes gehaald samen. Had echt geluk met haar.quote:
Maar dan heb je dus weer geen volwaardig hoofdgerecht, dat zei je net zelf.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Neem je een groente supplement en een portie friet. En nog een soepje oid.
*boks*quote:Op zondag 5 juni 2011 16:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee.Ik heb geloof ik 4 zinnen getikt....
Ik krijg bezoek. Over een kwartier.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef Mini. het volgende:
[..]
*boks*
Ik ga maar eens achter de computer uit, ofzo...
Iets is beter dan niets.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik krijg bezoek. Over een kwartier.
Misschien kan ik nog wel 3 zinnen tikken.
Ik heb niet zoveel geschreven, maar wel een aantal goede invallen gehad en een goede hoofdstukstructuur bedacht, dat is toch iets.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:46 schreef Mini. het volgende:
[..]
Iets is beter dan niets.
Als ik inspiratie had zou ik hem naar je sturen!
Zeven pagina's. Maar ik heb hier dan ook niet zo fanatiek mee zitten posten. Al een hele tijd niet, eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben al blij dat ik het heb overleefd, want ik had echt zo'n hooikoorts vanochtend. Nu gaat het wel weer iets, hoewel m'n adem raar piept. Lijkt wel astma. Nou ja, nog een kwartiertje!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
O dat vind ik prima hoor, eiwitten komen een andere keer dan wel weer.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus weer geen volwaardig hoofdgerecht, dat zei je net zelf.
Bottom line: vegetariërs zijn niet snel tevreden.
Oh dat is al heel wat, dan weet je de volgende keer in elk geval wat je moet schrijven.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geschreven, maar wel een aantal goede invallen gehad en een goede hoofdstukstructuur bedacht, dat is toch iets.
Model worden is iig niet alleen nu een droombaan.
Ja, ik heb niet de hele middag zitten niksen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:50 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh dat is al heel wat, dan weet je de volgende keer in elk geval wat je moet schrijven.
Kurhaus?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Probability het volgende:
Het is een strandtent én een restaurant.
Dat ziet er een stuk beter uit!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:59 schreef conleche het volgende:
Ik doe ook een lijstje:
O: gekookt eitje, bruin bolletje met kaas en ham
L: 2 bruine bolletjes met zelfgemaakte kip/kerrie en sla/komkommer
T: volle kwark met citroensap, zoetstof en frambozen
T: wodka, katjang
D: groentenlascolette
Even teruglezen, GB.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En what the *piep* is dat laatste op je lijstje?
Ohja, dat doe ik nooit zo goedquote:
Ja. Volgens mij zelfs op deze pagina.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, dat doe ik nooit zo goedBen nu wel bezig, staat het in dit topic?
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:29 schreef conleche het volgende:
Zo weer tuus.Het laatste stukje fiets ik altijd over de stoep, aangezien ik moeilijk door alle geparkeerde auto's heen kan bij mijn huis. Stond er zo'n burgermiep in d'r deuropening die zei dat ik niet mocht fietsen op de stoep. Goh. Ja, dat is waar. Maar ik doe het toch en zolang ik niemand omver rijd (en dat doe ik echt niet en als er kinderen spelen stap ik gewoon af) lijkt het me nu geen doodzonde. Anyways, ik had natuurlijk mijn oortjes in, dus ik deed alsof ik haar niet goed verstond en knikte gedag met een stralende glimlach. Ik hoorde haar achter me nog roepen dat ik niet mocht fietsen en nu klonk ze ietwat hysterisch.
Het is zeker heel kinderachtig als ik de rest van zijn leven Koekie voor haar deur laat plassen hè?
http://www.nu.nl/buitenla(...)k-ehec-epidemie.htmlquote:Op zondag 5 juni 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
En nu komt ehec weer door spruitjes. Ik hoop het, want die lust ik toch niet
.
De spruitjes zijn denk ik toch safe, Vikquote:Taugé kan oorzaak EHEC-epidemie zijn
Daar krijg je altijd foldertjes van bij de Arts en Autoquote:Op zondag 5 juni 2011 17:46 schreef Amsel het volgende:
Heb ik hier al eens lyrisch gedaan over La Vialla? Zie http://www.lavialla.it. Héérlijke spullen, heb net weer een lading binnen en ga vanavond lekker pasta met hun paprikasaus eten. Is goddelijk. Bestel vooral de gratis catalogus, het ding is alleen al de moeite waard vanwege de prachtige foto's. Geweldige klantenservice ook. En het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn, maar die boerderij met al die blije mensen bestaat dus echt
Volgens mij hebben ze zoek & vervangen gebruikt! Spruitjes --> Taugé.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)k-ehec-epidemie.html
[..]
De spruitjes zijn denk ik toch safe, Vik
Edit: WTF, als je nu.nl ververst wisselen ze om tussen de spruitjes en tauge![]()
Ja, weirdquote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)k-ehec-epidemie.html
[..]
De spruitjes zijn denk ik toch safe, Vik
Edit: WTF, als je nu.nl ververst wisselen ze om tussen de spruitjes en tauge![]()
Het is vast wachten op de doperwtjes en wortelversies...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zoek & vervangen gebruikt! Spruitjes --> Taugé.
Oh dat is ook zo'n geweldig blad hèquote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daar krijg je altijd foldertjes van bij de Arts en Auto
Oh zeker, zelfs als je niet bestelt word je er blij van, geloof me! Ze doen hun marketing zó slim, je krijgt er echt zo'n "feel good"-gevoel van. Maar het is dus niet eens alleen een marketingtruc, mijn vader is op de boerderij geweest en vertelde dat iedereen die daar werkt ook zo blij en vrolijk is, je kunt dan niets anders dan meedoenquote:Op zondag 5 juni 2011 17:49 schreef MarMar het volgende:
@Amsel, aangevraagd, ziet er uit alsof ik daar heel blij van ga worden, thx!
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is vast wachten op de doperwtjes en wortelversies...
De anti-Groente-lobby zit erachter!
Vond deze trouwens net:
[ afbeelding ]
Oh ja, die catalogus krijg ik ook al een hele tijd. Leuk om te lezen dat het in het echt ook zo isquote:Op zondag 5 juni 2011 17:46 schreef Amsel het volgende:
Heb ik hier al eens lyrisch gedaan over La Vialla? Zie http://www.lavialla.it. Héérlijke spullen, heb net weer een lading binnen en ga vanavond lekker pasta met hun paprikasaus eten. Is goddelijk. Bestel vooral de gratis catalogus, het ding is alleen al de moeite waard vanwege de prachtige foto's. Geweldige klantenservice ook. En het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn, maar die boerderij met al die blije mensen bestaat dus echt
Ik bestel samen met m'n vader en nog wat mensen, volgens mij bestelt hij online.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:05 schreef sigme het volgende:
Oh ja, die catalogus krijg ik ook al een hele tijd. Leuk om te lezen dat het in het echt ook zo is.
Heb jij on line bestellen onder de knie of doe je het op papier?
Ja dat had je toch vroeger? Van die onnatuurlijk rode saus waarvan ze zeiden dat ie lekker was door de pasta maar ook bij friet ofzo. Of vergis ik me nou. Ach maakt het uit, gaat om het ideequote:
Precies! Ik maak me absoluut geen zorgen in ieder geval.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef conleche het volgende:
Ze dekken zich gewoon in. Zoveel mogelijk opties noemen, dan kan je als regering altijd zeggen: told you so!!
Voorlopig eet ik gewoon alles. Als ik in Noord Duitsland zou wonen zou ik me misschien meer zorgen maken.
Jummieeeequote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef Laureline het volgende:
Nou Goodbye, je moet gewoon alle tomaten/broccoli/taugé/komkommer/spruitjes de rest van je leven vermijden, en alle andere groente (voorzover nog niet genoemd als mogelijke bron) eerst minstens 10 minuten afspoelen met kokend, ingestraald Lourdeswater
Wellicht is invriezen wel de oorzaak van alle leed!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wellicht kunnen we alles wat een tijd geleden in is gevroren nog wel eten?dus hup! Morgen snel allemaal diepvriesgroenten halen bij de super!
Ja, iemand die ontslagen is bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat er iemand is geweest in een levensmiddelen fabriek met veel wraakgevoelens en dat ergens geinjecteerd oid, heeft.
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is vast wachten op de doperwtjes en wortelversies...
De anti-Groente-lobby zit erachter!
Vond deze trouwens net:
[ afbeelding ]
Hmmm. Zoals de waard is?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat er iemand is geweest in een levensmiddelen fabriek met veel wraakgevoelens en dat ergens geinjecteerd oid, heeft.
Lekkerrrrrrrrrquote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Me too..
Na 6 x om 5 uur opstaan (van de zeven dagen)
Zo maar douchen en mijn aanstaande huwelijksverplichting doen en dan slapen tot zolang ik wilHeerlijk liggen tot 7 uur morgen ..
Het zo erg dat ik probeerde te klikkenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Me too..
Na 6 x om 5 uur opstaan (van de zeven dagen)
Zo maar douchen en mijn aanstaande huwelijksverplichting doen en dan slapen tot zolang ik wilHeerlijk liggen tot 7 uur morgen ..
Wel MRSA, telt dat ook?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]is er ook EHEC in zuivel trouwens?
Media heeft dat nog niet doorquote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]is er ook EHEC in zuivel trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |