Omdat goede (lekkere) roti moeilijk te maken is.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, roti halen is hier riskantZijn vriendje en ik beide eens heel ziek van geworden dus nu durven we niet meer. Jammer wel, want het smaakte prima
Overigens weet ik niet waarom je zelf maken riskant vindt? Ik denk altijd maar zo, als het smaakt is het geslaagd![]()
Nee kan prima.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef conleche het volgende:
Nou, mij lijkt groentenlasagne wel lekker. Misschien dat ik dat vanavond eens ga maken. Zou het dan erg zijn als ik pastaschelpjes gebruik als tussenlaag? Ik heb geen lasagnevellen meer.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef Mini. het volgende:
Eetcafé's waar ik kom hebben om één of andere reden heel vaak quiche als vega-hoofdgerecht. Of groentestoofmeuk uit de oven. Altijd iets zonder frietjes.
Laatst was ik trouwens weer eens in een restaurant in Limburg waar ze helemaal niks vega's op de kaart hadden, ik wist niet dat ze nog bestonden maar daar dus wel. Dan kun je nog blij zijn als je in de Randstad woont.
Lascolette!!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kan vast wel, noem je het gewoon lasagnette
De roti zelf idd jaquote:Op zondag 5 juni 2011 16:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Omdat goede (lekkere) roti moeilijk te maken is.
Nee het is onzin dat ik buiten de boot val en daar voor kies.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Prima als jij dat onzin vindt hoor!![]()
Mijn ervaring is anders. Daarnaast, als ze al vega hebben dan is het 'een caprese salade' voor en een 'groentelasagne' als hoofdgerecht...lekker creatief
! Het jaartal heeft er weinig mee te maken. Feit is dat mensen er geen rekening mee houden. Dat het anders zou moeten, ja, dat vind ik ook, maar realiteit laat zien dat het vooralsnog slecht gesteld is
en dan weet je dus ook wat je van een gemiddeld restaurant kunt verwachten... helaas
Meegemaakt:quote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De roti zelf idd ja![]()
Voor de vulling heb je zoveel manieren dat er best veel mogelijkheden zijn om iets lekkers op tafel te zettenHet vriendje vindt mijn roti zelfs lekkerder dan die van de Rotishop hiero
Wil niet zeggen dat ie authentieker is, maar authenticiteit zegt toch niet echt wat.
Als het lekker is, I just might will!! (is dat correct Engels? Of is het per se I just might do that?) Nou ja anyways............ik heb er nu al zin in.quote:
Ja........ Iedere tent heeft zijn eigen 'echte' recept. Wel grappig die verschillen en de trots daar achterquote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De roti zelf idd ja![]()
Voor de vulling heb je zoveel manieren dat er best veel mogelijkheden zijn om iets lekkers op tafel te zettenHet vriendje vindt mijn roti zelfs lekkerder dan die van de Rotishop hiero
Wil niet zeggen dat ie authentieker is, maar authenticiteit zegt toch niet echt wat.
Ik heb bij een rotizaak idd wel eens met sperziebonen gehad. Erg jammer, kouseband is lekkerderquote:Op zondag 5 juni 2011 16:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Meegemaakt:
-Geen kouseband maar sperzieboontjes of te harde kouseband
-Droge piepers, die 'kerrie saus' is heel belangrijk. De aardappels moeten er mee doordrenkt zijn
En een goede pannenkoek is idd ook belangrijk
Nah, als alle andere mensen wel friet bij hun eten krijgen dan wil ik ze ook! Als ik gezond wil eten blijf ik wel thuis.quote:
I might just do that, zou ik zeggenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Als het lekker is, I just might will!! (is dat correct Engels? Of is het per se I just might do that?) Nou ja anyways............ik heb er nu al zin in.
Je kan ook gewoon een portie friet bestellen in een restaurantquote:Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nah, als alle andere mensen wel friet bij hun eten krijgen dan wil ik ze ook! Als ik gezond wil eten blijf ik wel thuis.
Vast de reden dat ik te dik ben.
Riskant als in: het is moeilijk om echt lekkere roti te maken aangezien de meeste rotizaken er ook niet echt over eens zijn. Niet dat het gevaarlijk is of zoquote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb bij een rotizaak idd wel eens met sperziebonen gehad. Erg jammer, kouseband is lekkerder![]()
Maarja, da's dan misschien 'onwetenheid'? Als je gewoon een puik recept volgt en weet dat er een verschil is tussen sperzies en kouseband is er niks riskants aan, behalve dan in zoverre dat sommige mensen zelfs met aardappels koken hun keuken in de fik kunnen zetten ofzo
Ja maar bovenop een gerecht waar wel al andere carbs in zitten, dan vind ik het toch weer té slecht.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een portie friet bestellen in een restaurant![]()
!
Dan vraag je er toch frietjes bij?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef Mini. het volgende:
Eetcafé's waar ik kom hebben om één of andere reden heel vaak quiche als vega-hoofdgerecht. Of groentestoofmeuk uit de oven. Altijd iets zonder frietjes.
Laatst was ik trouwens weer eens in een restaurant in Limburg waar ze helemaal niks vega's op de kaart hadden, ik wist niet dat ze nog bestonden maar daar dus wel. Dan kun je nog blij zijn als je in de Randstad woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |